Foto: Fiat/Abarth
Kao i prijašnji Abarth modeli, i ovaj slijedi istu logiku; atraktivnijeg je „sportivo“ izgleda u odnosu na original zahvaljujući malim dizajnerskim poboljšanjima, izgleda agresivnije i „nabrijanije“
Talijanski Fiat predstavio je svoj mali autić nazvan model 500 davne 1957. i proizveo gotovo četiri milijuna komada do 1975. godine, a proizvodio se malo modificiran još godinama nakon toga, između ostalih i u jugoslavenskoj Zastavi u verziji od 750 kubika, koju smo kolokvijalno zvali „fićo“.
Njegov izvanvremenski dizajn vabio je ljude iz Fiata da ga ponovno ožive, što su i učinili 2007. predstavljanjem atraktivnog istoimenog nasljednika, baziranog na neodoljivim linijama originalnog Fiata 500.
Danas je Fiat 500, između ostalog, i jedini električni automobil u ponudi Fiata i otkad se pojavio prošle godine, pobirao je redom visoke ocjene u klasi malih gradskih autića.
Kako je to bilo u prošlosti i s benzinskim inačicama, i električna sad dobiva svoju sportsku Abarth verziju. Abarthu je također ovo prvi električni auto. Kao i prijašnji Abarth modeli, i ovaj slijedi istu logiku; atraktivnijeg je „sportivo“ izgleda u odnosu na original zahvaljujući malim dizajnerskim poboljšanjima, izgleda agresivnije i „nabrijanije“, a i ispod poklopca „motora“ krije se stvarna nadogradnja.
I dok Fiatov 500 električni motor smješten sprijeda razvija 117 konjskih snaga (bhp), Abarth – iako je ugrađena baterija od 42kWh ista kao standardnog Fiata – daje bitno viših 152 konjske snage. Uz ovakve performanse mali električni Abarth 500 može ubrzati od 0 do 100 km/h za impresivnih 7 sekundi.
Zanimljivo, ovaj električni Abarth prošao je testni krug na Fiatovoj stazi Misto Alfa u Baloccou za sekundu brže od benzinske Abarth 500 inačice koja nosi oznaku 695. I koja, to treba napomenuti, ima mašinu koja razvija 178 konjskih snaga.
Unutrašnjost je također sportska, što uključuje sportski volan s tri kraka, sportska sjedala, komandnu tablu od sedam inča i još ekran, ali dodirni od 10,25 inča koji služi za upravljanje infozabavnim značajkama.
Jedna od zanimljivih stvari na ovom Abarthu je način na koji je riješena činjenica da da ovaj, kao i svaki drugi električni auto ne proizvodi karakterističan zvuk iz ispuha. Glasna grmljavina iz auspuha je uvijek bila jedan od zaštitnih znakova Abartha, kojeg se u Abarthu ne žele odreći ni s nadolazećim električnim modelima. Naime, Abarth 500e ima ugrađen Sound Generator, tehnologiju koja preko zvučnika “oponaša” prepoznatljivi zvuk benzinskih Abarth modela.
najnovije
najčitanije
Gastro
Uživanje u okusu
Hrskav i osvježavajuć: Mladi kupus u četiri varijante
Hrvatska
SLAGANJE VEĆINE
Počela nova runda pregovora Domovinskog pokreta i HDZ-a: “Zanimaju nas četiri ministarstva”
Zadar
nova humanitarna izložba
Liga protiv raka Zadar dokaz je da umjetnost može liječiti
Scena
slatka reakcija
Tom Holland oduševljen djevojkom Zendayom na Met Gali
Županija
VODOVOD
VAŽNA OBAVIJEST U srijedu zbog radova bez vode dobar dio okolice Zadra
Scena
TIK TOK
VIDEO Britanka bila na zabavi u Zadru pa ostala u čudu: ‘Tko je ovaj tip? Ljudi su ludi za njim’
Zadar
POZITIVNA PRIČA
‘DOBRI DUH ŠKOLE’ Zadranin David Babac bio na Wings for Life utrci, podržali ga nastavnici i prijatelji
Nogomet
LIVI KOD KNJAZA
Livaković o nogometnim počecima u Zadru: ‘Budući da je mama kasnila po mene na treninge…’
Scena
JEDINA HRVATSKA EUROVIZIJSKA POBJEDNICA
Zadranka Emilija Kokić prisjetila se čuvenog dočeka: ‘Od Zemunika do trga bilo je auto na autu…’
Županija
Zavjetna svetkovina