Prije godinu i pol dana nazirala se nada u vraćanje nečega što je bila svojevrsna tradicija ovog kraja. Zadarski gradonačelnik Branko Dukić i direktor Jadrolinije David Sopta održali su sastanak nakon kojega su uslijedile najave o mogućnosti vraćanja cjelogodišnje linije Zadar – Ancona. Ipak, linija je i u prošloj godini odrađena kao sezonska, dakle od početka lipnja do kraja rujna, točnije 25. rujna je bio posljednji dan isplovljavanja.
Ove godine pred nama je još veći šok, umjesto vraćanja na cjelogodišnji liniju, pa makar i polugodišnju, događa se dodatno skraćivanje povezanosti ova dva jadranska grada. No, krenimo redom, potrebno je vidjeti kad i kako je sve krenulo.
Prije otprilike devet godina prvi put dolazi do smanjenja broja putovanja na ovoj liniji. U toj prvoj godini opravdanje je bilo odlazak broda na remont, pa je samim time i linija brzo uspostavljena. No, već sljedeće godine počinje trend smanjenja, odnosno skraćivanja broja mjeseci u kojima je Zadar povezan sa susjednom državom.
Godine 2013. umjesto najavljenog prvog isplovljavanja iz Zadra s 1. travnja, trajekt kreće tek 1. svibnja, a sezona završava sa zadnjim danom rujna. I tako iz godine u godinu, posljednje tri godine linija počinje prometovati prvog ponedjeljka u lipnju a završava u zadnjem tjednu rujna. Doduše, kroz cijelo ovo vrijeme trajekt je od kraja srpnja do kraja kolovoza plovio svaki dan, te bar na taj način pružao mogućnost gostima iz Italije da na najbrži mogući način dođu u naše krajeve.
Od ove godine, kako smo pisali, slijedi novi šok. Niti u ovom najfrekventnijem razdoblju godine, vremenu ferragosta, trajekt neće ploviti svaki, već svaki drugi dan. Osim u dane vikenda. No, ukida se još jedna praksa. U vremenu ferragosta trajekt je iz Ancone plovio po noći, a iz Zadra danju, održavajući tako živom ovu liniju. U ovoj sezoni praktički više nema dnevne plovidbe. A kao šlag za kraj, sezona završava tjedan dana ranije, zadnje isplovljavanje je prema ovogodišnjem rasporedu na dan 21. rujna, dakle još ranije nego prijašnjih godina.
O svim navedenim promjenama poslali smo upit Jadrolinijinoj službi za odnose s javnošću, no do zaključenja broja odgovore nismo dobili. S obzirom da je prošle godine najavljen povratak na cjelogodišnju liniju pitanje je što se u međuvremenu dogodilo. Ili, pak, pravo je pitanje, kome je ovo u interesu. Jer, primjerice, u godini 2017. na trajektnoj liniji Zadar – Ancona zabilježeno je povećanje od 38,8 posto.
U čemu je onda problem?
UPIT JADROLINIJI
Poslali smo upit Jadrolinijinoj službi za odnose s javnošću, no do zaključenja broja odgovore nismo dobili. S obzirom da je prošle godine najavljen povratak na cjelogodišnju liniju pitanje je što se u međuvremenu dogodilo. Ili, pak, pravo je pitanje, kome je ovo u interesu. Jer, primjerice, u godini 2017. na trajektnoj liniji Zadar – Ancona zabilježeno je povećanje od 38,8 posto
najnovije
najčitanije
Zadar
DHMZ
Danas promjenjivo oblačno uz sunčana razdoblja
Ostali sportovi
Formula 1
Glavni konstruktor Red Bulla odlazi nakon 19 godina, čini se da će prijeći u redove konkurenta
Košarka
NBA liga
VIDEO Celticsi osigurali polufinale doigravanja, Luka Dončić potopio Clipperse
Košarka
Euroliga košarkaša
Real Madrid i trećom pobjedom protiv Baskonije osigurao završni turnir Eurolige
Nogomet
Liga prvaka
Niclas Fullkrug donio minimalnu prednost Borussiji, Parižani dvaput pogodili vratnicu
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA
Snažan potres magnitude 4,3 kod Slunja, osjetio se i u Zagrebu i u BiH
Županija
OBAVIJEST