Povodom najavljene konferencije za medije koju će ispred ulaza u Turističku zajednicu grada Zadra danas održati Mjesni odbor Petrčane, a kojoj je tema postupak izdvajanja iz TZ grada Zadra koji su pokrenuli, jučer je priopćenje za medije poslao direktor TZG Zadra Ante Rados. Priopćenje prenosimo u cijelosti:
– Potaknuti učestalim prozivkama od strane MO Petrčane, koristimo priliku iznijeti neke činjenice kao odgovor na navode predstavnika MO Petrčane.
Temeljem poduzete inicijative za izdvajanjem od strane MO Petrčane, očitovali su se gospodarski subjekti koji čine više od 80 posto ukupnih prihoda mjesta Petrčane i izrazili stav na način da nisu suglasni s izdvajanjem i osnivanjem turističke zajednice mjesta Petrčane. Turističko mjesto Petrčane sudjeluje s 20 posto u ukupnim prihodima TZ grada Zadra, a predstavnici subjekata s područja turističkog mjesta Petrčane sudjeluju u radu tijela i aktivnostima TZ grada Zadra.
TZ grada Zadra ulaže značajna financijska sredstva u turistička mjesta na temelju Programa rada i financijskog plana, sukladno Statutu TZ grada Zadra i Zakonu o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma u suradnji i s mjesnim odborima vezano za unapređenje kvalitete boravka turista. Petrčane je ravnopravan dio Zadra poput Dikla, Puntamike, Kožina i ostalih mjesta, sa svojim posebnostima i razvojnim potrebama. TZ grada Zadra je uključena u razvitak mjesta Petrčane u skladu sa zakonskim mogućnostima i interesom mjesta Petrčane.
Osim izravnih ulaganja sukladno prijedlozima Mjesnog odbora Petrčane, TZ grada Zadra ulaže značajna sredstva u marketinške aktivnosti promocije naše destinacije putem kanala oglašavanja, dizajna vrijednosti, distribucije i prodaje vrijednosti. Sve dugogodišnje marketinške aktivnosti koordinirane su s većim gospodarskim subjektima mjesta Petrčane koji aktivno sudjeluju na zajedničkim nastupima na turističkim sajmovima ili prezentacijama te su aktivno uključeni u promidžbene aktivnosti na razini destinacije s posebnim naglaskom na brendiranje grada Zadra. Upravo je grad Zadar, prema svim relevantnim pokazateljima i iskazanim turističkim brojkama, najvažnija aglomeracija turističkog predznaka od čijeg marketinškog udjela koristi imaju svi na području turističke destinacije kojoj je Zadar neprijeporni centar. Naravno, kao što i sam Zadar ima koristi od marketinških aktivnosti manjih mjesta i gospodarskih subjekata Zadarske županije.
Izražavamo žaljenje zbog negativnih natpisa i nezadovoljstva MO Petrčane, jer TZ grada Zadra kontinuirano već godinama surađuje s Mjesnim odborom u skladu s mogućnostima i zakonskim odredbama uvažavajući prijedloge vezane za razne aktivnosti od značaja za mjesto Petrčane, stoji u priopćenju koje potpisuje Ante Rados.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
ODLUKA VLADE
Hrvatska kupuje dvije mobilne brodice-ljekarne, ići će u teško dostupna područja
Košarka
Košarka
Lakersi otpustili trenera: “Bio je pakao sjediti na ovom stolcu”
Scena
EUROSONG
Baby Lasagni stigao paket HNS-a, kad ga je otvorio ovo je odmah morao isprobati
Nogomet
Druga ŽNL, 18. kolo
Sv. Mihovil u derbiju pobijedio Raštane i preuzeo prvo mjesto
Svijet
PROCJENA FRANCUZA
Gotovo 150.000 ruskih vojnika poginulo u Ukrajini
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Zadar
PU ZADARSKA
Zbog utrke u nedjelju pojačan promet i gužve, policija uputila preporuku vozačima
Nogomet
UGODNO IZNENAĐENJE
Delegacija srpskog nogometnog saveza posjetila Josipa Skoblara u Privlaci: ‘Ove fotografije oživljavaju sjećanja’
Zadar
SANACIJA KROŠNJI
Od ponedjeljka se zbog radova privremeno zatvara ova ulica u Zadru
Zadar & Županija
TOČKA NA I