Novi hrvatski brend jedinstvenih luksuznih hotela “Stories, Croatian Unique Hotels” predstavljen je u srijedu u sklopu Europskog summita Međunarodne udruge luksuznih hotela u Rovinju.
Radi se o brendu Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela osnovanoj pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) koji obuhvaća hotele Kazbek, The Pucić Palace i Villu Dubrovnik u Dubrovniku, hotel Adrianu u Hvaru, hotele Adriatic, Meneghetti, San Rocco i Valamar Isabellu u Istri, palaču Lešić Dimitri u Korčuli, hotel Alhambru u Malom Lošinju, hotele Bevanda i Navis u Opatiji, hotel Vestibul Palace u Splitu, hotel Life Palace u Šibeniku, dvorac Martinis Marchi na Šolti i hotel Bastion u Zadru.
Na predstavljanju je istaknuto da moderni potrošači luksuza žele jedinstvene doživljaje i destinacije koje pružaju autentičnu i bogatu prirodu, kulturu i povijest. Upravo su jedinstveni doživljaji okosnica brenda Stories, Croatian Unique Hotels.
Brend Stories spaja želje modernih potrošača s ljepotama Hrvatske i posebnošću pomno biranih hotela u jedinstvene doživljaje vrijedne prepričavanja, a sloganom “You are the writer” poziva goste da iskustvo podijele s drugima.
– Svjetski trendovi pokazuju da potrošačima luksuza posebna iskustva postaju važnija od materijalnih dobara na temelju kojih odabiru hotele. Prateći svjetske trendove i strategiju razvoja hrvatskog turizma koja potiče podizanje kvalitete hotelskog smještaja te stvaranje sadržajno bogatog turističkog portfelja, HGK je omogućio platformu za osnivanje i djelovanje Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela koja sve to objedinjuje, rekla je direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić-Jurić.
Dodala je kako su hoteli smješteni u gradskim palačama, skriveni na stijenama iznad mora ili među maslinicima vlastelinskog imanja te da je luksuz utkan u njihove temelje i arhitekturu, a svaki od njih nudi autentične doživljaje.
– Trenutno Stories hotele čini 16 iznimnih, pomno biranih hotela koji su morali zadovoljiti stroge kriterije ulaska. Većina naših hotela su dobitnici priznatih međunarodnih nagrada, nekoliko njih su članovi renomiranih svjetskih hotelskih udruženja, a dva restorana iz naše grupacije preporučeni su u Michelinovu vodiču. S novim brendom i zajedničkim nastupom cilj nam je pozicionirati Hrvatsku i kao destinaciju posebnog, luksuznog turizma, rekao je predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK Nenad Nizić.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
POLICIJA OBJAVILA DETALJE
Sin u Zagrebu ubio majku pa otišao u kafić
Crna Kronika
UMAG
Preminuo 58-godišnji biciklist koji je električnim biciklom sletio sa ceste
Nogomet
Loše vijesti
Bayern ostao bez važne karike za uzvrat polufinala Lige prvaka protiv Real Madrida
Zadar & Županija
OBAVIJEST
U ponedjeljak ujutro bez vode cijelo Posedarje
Hrvatska
FORMIRANJE VEĆINE
Jandroković uvjeren da će idući tjedan parlamentarna većina biti osigurana
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
BOKANJAC
ĐIR PO KVARTU (10) Bokanjac, selo na kraju grada: ‘Nitko ne vodi o nama računa, zatrpat će nas smećem…’
Županija
ŠTRAJK
VRTIĆ (NE)ĆE RADITI Štrajk najavljen 13. svibnja, Knez poručuje: ‘Ako im triba donit koji kolač, nek jave’
Zadar
Okupljanje
Bivši učenici Pomorske škole veselo proslavili 45. godišnjicu mature: Ovo je rasadnik profesionalnog kadra
Rukomet
1. HRL-Jug