Lokalna akcijska grupa Bura koja obuhvaća Grad Obrovac, te općine Starigrad, Jasenice, Posedarje, Novigrad, Poličnik, Zemunik Donji, Vrsi i Ražanac u Bluesun hotelu Alan u Starigradu ugostila je svoje europske partnere s kojima je započela projekt “Lokalno brendiranje proizvoda” (Local food branding).
Sajmovi proizvoda
– Četverodnevnim projektom se žele valorizirati lokalni proizvodi LAG-ova partnera, a rezultirat će i promocijom proizvoda na međunarodnoj razini, kazao je mag. oec. ship. Vladimir Dedić, voditelj LAG Bura.
Projektni partneri LAG-a Bura su: LAG Karhuseutu (Finska), NGO Hiiuumma Network (Estonija), LAG Comarca de LaCarq (Španjolska), ADIRN – Associacao para o Desenvolvimento Integrado do Ribatejo Norte LAG (Portugal), Development Agency of Lemesos & LAG Development Company Paphos Aphrodite LTD (Cipar).
– Prigodom provedbe projekta kojeg vodi mag.iur. Ana Škara, planiraju se organizirati sajmovi lokalnih proizvoda na prostorima svih partnerskih LAG-ova, govori Dedić.
Proizvođači s područja LAG-a Bura time će, kaže, dobiti prigodu za promociju i plasman njihovih proizvoda i aktivnog oblika turizma na internacionalnom tržištu.
– Pred nama je veliki dan za što uspješniji i učinkovitiji rad LAG-a Bure. Naime, ovih dana LAG Bura očekuje odobravanje aplikacije vrijedne 833 tisuće eura iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014.-2020. koji su namijenjeni lokalnim dionicima Ravnih kotara, Bukovice i Podvelebitskog kanala, kazao je Dedić.
Od siječnja iduće godine do 2020. LAG-ovi će moći iskoristiti 1,5 milijuna eura ili oko 11 milijuna kuna za koje će se raspisivati natječaji za jedinice lokalne uprave, poslovni sektor i civilni sektor koji su na području LAG-a . Maksimalni iznos koji će se odobravati je 100.000 eura.
Potencijal LAG-ova
– Iznos predviđen za programsko razdoblje je 1,5 milijuna eura, a takva odluka tadašnje Vlade svrstala je hrvatske LAG-ove na samo europsko dno, stoga i ovim putem apeliramo da se izvrše korekcije postotka izdvajanja iz PRR-a putem LAG-ova, zatražio je Vladimir Dedić.
Inače, provedbom lokalne razvojne strategije LAG-a Bura poticat će se razvoj malih poljoprivrednih gospodarstava, razvijanje aktivnih oblika turizma, inovativnih proizvoda i ruralne infrastrukture.
– Iznimno smo zahvalni uspješnim LAG-ovima iz partnerskih zemalja koji su prepoznali naš potencijal, a kroz čije smo prezentacije imali prigode čuti o zavidnim projektima koje su realizirali poput kratkih opskrbnih lanaca, pogona za preradu poljoprivrednih proizvoda, plasiranje inovativnih proizvoda baziranih na prirodnoj baštini i još mnogo toga, naglasio je dipl. iur. Leonardo Rončević, predsjednik LAG-a Bura.
Podršku projektu “Lokalno brendiranje proizvoda” (Local food branding) dali su Agencija za ruralni razvoj Zadarske županije, LAG Laura, LAGUR Tri mora, LAGUR Plodovi mora, općine Starigrad i Jasenice te partnerska konzultantska kompanija Micro projekt d.o.o. iz Splita.
– Ovaj kongres je organiziran u svrhu definiranja ciljeva, vizije, misije i aktivnosti projekta koji bi trebao započeti s provedbom u prvoj polovici 2017 godine, poručio je Rončević.
najnovije
najčitanije
Plodovi zemlje i mora
UZGOJ ŠPAROGA
Zelene šparoge vole sunčano mjesto, rahlo i plodno tlo
Zadar
MEĐUNARODNI DAN PRIMALJA
OB Zadar organizira Dane otvorenih vrata rodilišta
Plodovi zemlje i mora
O TOME SE GOVORI
Maslini je nužna pomoć da što manje osjeti toplotni stres
Zadar
NAJAVA
Policija snima današnju utakmicu između KK Zadra i Dubrave
Plodovi zemlje i mora
ZAHTJEVNA PROIZVODNJA
Obitelj Kolombo uzgaja više od 30 vrsta ljutih paprika i egzotičnih rajčica
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
EMOTIVNA PJESMA
Petar Strmota napisao emotivnu pjesmu u čast Franka Lisice: ‘Plače nebo, muka grlo steže sve jače…’
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Županija
OBAVIJEST