Bit, dakle snaga i pogon, su ostali isti ali je na zadovoljstvo mnogih konačno osuvremenjen izgled
Kad se spomene Subaru nema tog automobilskog fana kojem neće istovremeno zatreperiti srce i na licu zatitrati osmijeh. Što zbog fantastičnih uspjeha na WRC natjecanjima gdje opstaju isključivo najbolji, što zbog skoro mitske kvalitete i izdržljivosti odnosno trajnosti velikoserijskih modela. Također, postoji i jedna crtica koja ma koliko bila sasvim neslužbena itekako ide u prilog možda najcjenjenijoj japanskoj marki: Subaru je odlično prihvaćen u Švicarskoj. Kako je ta zemlja u svom velikom dijelu teško prohodna zimi, bira isključivo automobile koji ne staju ni kad je snijeg iznimno visok a temperature jednako toliko niske. I da, Švicarska je sasvim sigurno jako bogata pa ima mogućnost izbora bez materijalnog susprezanja.
Snaga, pogon, image sve to godinama ide u prilog Subaruu ali postoji jedna pojedinost preko koje su, istina u tišini, jedva prelazili i najveći simpatizeri: izgled. Čak i zadnja generacija kompaktne Impreze koja je značajno izmijenila svoju pojavnost, nije se bitno odmakla od standardnog pravca diskretnog dizajna. Zapravo ne da je pobudila simpatije već je skoro pa izazvala svojevrsnu nostalgiju za prethodnim trovolumenskim modelom koji je na neki način skoro više nalikovao dječjem doživljaju automobila no modernom, današnjem stilu oblikovanja četverokotača. I ma koliko polemizirali da u slučaju Subarua izgled nije važan, gazde iz Ote, grada iz pokrajine Gunma što se naslanja na Tokyo, su ipak odlučili pokrenuti promjene i na vizualnom planu. Rezultat je konceptna Impreza koja priča jednu sasvim drugačiju priču.
Ponajprije maska. Rešetka hladnjaka i sam logo više no jasno pokazuju pripadnost marki no ono gdje prestaju sve razlike su svjetla. Uska, naglašena, skoro prijeteća idealno se uklapaju u nabildani odbojnik i poklopac motora s nekoliko pregiba čime se stvara dodatan utisak snage. Vrlo se slična priča nastavlja i na bočnom dijelu. Prvi u oči upadaju izbačeni, visoko postavljeni blatobrani i ramena linija koja ide skoro do ruba vratiju. Zanimljiva je i elipsasta linija krova koja trovolumenski automobil skoro pravilno raspodjeljuje na jednaki prvi i treći volumen. Nema ni “b” nosača čime se dolazi i do lagane kupeovsko-limuzinske note.
Straga je struktura također naglašena i razdijeljena na nekoliko dijelova od kojih se posebno ističu odbojnik i lagano, spojlersko izbočenje na poklopcu prtljažnika. Odlično djeluje i stražnji difuzor koj jasno daje do znanja kako je riječ o moćnom automobilu kojem i posebni “trikovi” fizike moraju pomoći kako bi ostao čvrsto priljubljen uz podlogu. Unutrašnjost je prema dostupnim fotografijama pretjerano futuristička stoga je teško vjerovati da će se u neznatno izmijenjenom izdanju naći u serijskoj proizvodnji. Što se pak tiče ostatka, odnosno vanjskog izgleda ne bismo imali ništa protiv da nam se takav Subaru, odnosno Impreza pojavi i u serijskoj proizvodnji. Kada? Teško je vjerovati da će to biti prije 2015. godine ali nije isključeno da se neki elementi ne iskoriste već prigodom redizajna do kojeg bi moglo doći za dvije godine ili koji mjesec ranije. A osim poznatih motora snage od 150 do 300 KS, benzinaca te jednog dizelaša, dakako isključivo u “boxer” konfiguraciji, možemo se nadati i ponekom hibridu pa i, a zašto ne jer ne tako davno “bogohulan” je bio i dizelski agregat, električnom izvoru energije.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
ODLUKA VLADE
Hrvatska kupuje dvije mobilne brodice-ljekarne, ići će u teško dostupna područja
Košarka
Košarka
Lakersi otpustili trenera: “Bio je pakao sjediti na ovom stolcu”
Scena
EUROSONG
Baby Lasagni stigao paket HNS-a, kad ga je otvorio ovo je odmah morao isprobati
Nogomet
Druga ŽNL, 18. kolo
Sv. Mihovil u derbiju pobijedio Raštane i preuzeo prvo mjesto
Svijet
PROCJENA FRANCUZA
Gotovo 150.000 ruskih vojnika poginulo u Ukrajini
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Zadar
EMOTIVNA PJESMA
Petar Strmota napisao emotivnu pjesmu u čast Franka Lisice: ‘Plače nebo, muka grlo steže sve jače…’
Crna Kronika
smrtno stradao
TRAGEDIJA: U Rovanjskoj smrtno stradao ronilac
Plodovi zemlje i mora
Najulov 2024.
Josipov impresivni ulov: ‘Kaos je bio toliki da sam mislio da ću je izgubit koliko je podivljala’
Zadar
WINGS FOR LIFE