Teško je uopće reći kada se dogodio vrhunac nastupa, jer, svaki ton i svaka dojmljivo otpjevana strofa lakoćom su pronalazili put do nekoliko generacija sljedbenika
Oduševljenje prepunog kluba i pogledi, hipnotički usmjereni na blještavilo izvanserijske izvedbe, u petak su u zagrebačkom Boogaloou dali najbolji odgovor na pitanje zašto je Joe Bonamassa neokrunjeni kralj bluesa 21. stoljeća. Za razliku od Johnnya Wintera čiji se koncert u istom prostoru dogodio prije točno dvije godine, a čijem je „ukazanju” Hrvatska svjedočila barem dva desetljeća prekasno, 33-godišnji virtuoz stigao je u naponu kreativne i izvođačke snage te isporučio dva sata iznimno nadahnutog, energičnog i na trenutke beskompromisnog blues n’ rocka.
Malo prije 20 sati svjetla pozornice pozdravila su Bonamassu i njegov uigrani trio, a uvodna „Cradle Rock” najavila dvosatno putovanje u kojem će autoritativni krotitelj žica i pragova lakoćom stapati forme rođene u prašini i blatu američkog juga. Teško je uopće reći kada se dogodio vrhunac nastupa, jer, svaki ton i svaka dojmljivo otpjevana strofa lakoćom su pronalazili put do nekoliko generacija sljedbenika.
Ako je i bilo manje upečatljivog dijela koncerta, onda se on dogodio nakon riječi „ne osjećam se baš najbolje pa će mi s vokalima pomoći dva specijalna gosta”. Naime, glasovna podrška škotske pjevačice Sandi Thom teško da bi se mogla okarakterizirati specijalnom ili iznadprosječnom, dok je nastup ponešto boljeg Paula Rafertyja podsjetio na manirizam legendarnog Paula Rodgersa, no ne i više od toga. Međutim, u petak bi i mnogo veći ostali u sjeni sjajnog Bonamasse.
Vještom balansiranju viskijem okupanim uspješnicamama poput „So Many Roads” i „So It’s Like That”, Bonamassa je u prvom dijelu dodao i dvije stvari s posljednjeg „Black Rock” albuma – „When The Fire Hits The Sea” i “Steal Your Heart Away”, a sve one zadržale su sjajnu izmjenu energije na relaciji pozornica – publika. Njoj su, dakako, nemali doprinos dali Rick Melick na klavijaturama, Carmine Rojas (bas), te posebno bonhamovski nastrojen Bogie Bowles na bubnjevima.
“Ballad Of John Henry”, “Great Flood”, i “Young Mans Blues” bile su samo dio set liste koja će se urezati u pamćenje svima koji su svjedočili Bonamassinoj hrvatskoj premijeri, a akustične „Woke Up Dreaming” i “Mountain Time” demonstrirale svestranost i raskoš talenta čovjeka koji je na svakom nastupu spreman dati sebe. Booogaloo ili razvikani londonski Royal Albert Hall, pritom je sasvim svejedno.
Bisom rezerviranim za sjajno čitanje Leonard Cohenove „Bird On A Wire”, odnosno “Just Got Paid” ZZ Topa s improvizacijskim izletom u Cobhamov “Stratus” i Pegeov “Dazed And Confused”, Joe Bonamassa zaključio je, nadajmo se, samo prvo poglavlje svoje hrvatske priče.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
OBAVIJEST HEP-A
Neke ulice u Zadru i županiji dio ponedjeljka bez struje, evo popisa
Hrvatska
MLADI KRUMPIR
Trgovine pune krumpira, no na lički krumpir valja još malo pričekati
Nogomet
Sramotno skandiranje
Burnley osudio dio svojih navijača koji su pogrdno skandirali o tragediji momčadi Manchester Uniteda
Svijet
JOHN JACOB ASTOR
Za rekordan iznos prodan zlatni sat najbogatijeg putnika s Titanica. Spasio je suprugu, pa kraj dočekao uz cigaretu
Nogomet
Predsjednički izbori
Bivši trofejni trener Porta izabran za predsjednika kluba, pao čovjek koji je bio na toj funkciji 42 godine
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Brojni građani i turisti na subotnjoj špici, evo koga smo sreli
Nogomet
Treća NL Jug, 26. kolo
Zadar preokretom slavio u derbiju i vratio se na prvo mjesto
Zadar
MUKE S MAJSTORIMA
MUKE PRI ADAPTACIJI STANA: ‘Majstori su nam uništili stan u srcu Zadra, šteta je…”
Crna Kronika
UHIĆEN JE
Ubojstvo u pokušaju na području Biograda: Željeznim predmetom pretukao muškarca, teško ga ozlijedio
Zadar
OB ZADAR