
Foto: TZ Zadarske županije
U organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije u srijedu i četvrtak, 24. i 25. siječnja u Zadru su održane dvije edukativne radionice na temu specifičnosti MICE turizma za privatni i javni sektor odnosno za pružatelje usluga u turizmu u Zadarskoj županiji, prvenstveno hotele i DMK agencije, a zatim i za ustanove, te lokalne turističke zajednice.
Kako je post-pandemijski uzlet turizma značajno označio i povratak tzv. MICE segmenta koji predstavlja ozbiljne poslovne prilike za daljnji razvoj turizma Zadarske županije, a posebno za ostvarivanje cjelogodišnjeg turizma, TZ Zadarske županije u svrhu razvoja tog proizvoda želi identificirati atrakcije i pružatelje usluga – ugostiteljskih, smještajnih, agencijskih i drugih koji svojom ponudom mogu zadovoljiti ovaj segment, potom izraditi katalog ponude Zadarske županije, te sinergijski razvijati i promovirati ovaj segment ponude.
Podsjetimo kako je MICE akronim engleskih riječi: Meetings, Incentives, Conferences and Events (ili Conventions and Exhibitions) koji se koristi kao skraćeni naziv za segment putovanja u poslovne svrhe. Najčešće poznat kao kongresni turizam – odnosi se na određen tip turizma u kojem se okupljaju grupe ljudi, u unaprijed dobro isplaniranom aranžmanu, a zbog određene svrhe. Posebnosti ovog segmenta su pomno i opsežno planiranje, te zahtjevna klijentela.
Namjera ovih radionica je osvijestiti važnost MICE tržišta i specifičnosti, pomoći dionicima da prepoznaju svoje postojeće potencijale i usmjeriti ih u planiranju novih sadržaja i usluga, te podsjetiti na važnost suradnje u destinaciji.
Renomirana i iskusna predavačica Aleksandra Uhernik Đurđek, konzultantica iz područja poslovnog turizma i organizacije skupova, te jedna od prvih nositelja CCMEP (Certified Croatian Meetings & Events Specialist) certifikata za više od trideset sudionika iz privatnog i javnog sektora radionice je održala u dva dijela. Prvi je dio bio uvodni, o specifičnostima tržišta i trendovima, dok je drugi dio odrađen u grupa na stvarnim studijama slučaja.
Mihaela Kadija tim je povodom izjavila: Turistička zajednica Zadarske županije u 2024. godini u svrhu razvoja proizvoda tzv. MICE segmenta, a s krajnjim ciljem ostvarivanja cjelogodišnjeg turizma, započinje niz aktivnosti dio kojih su i ove upravo održane edukativne radionice.
Pored edukacija, u narednom će se razdoblju analizirati postojeća i detektirati potencijalna ponuda, izraditi brošura s ponudom, te provoditi niz aktivnosti zajedno s HTZ-om i lokalnim dionicima na promociji MICE segmenta Zadarske županije.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Premijer liga, 31. kolo
U utakmici za prestiž Zadrani nadigrali Cedevitu Junior
Zdravlje i ljepota
proljetna depresija
Dulji dani i više svjetla ne znače i bolje psihičko stanje
Kultura
DRUŠTVENA SRIJEDA
Alpinist Mario Celinić gostovao u Zadru i predstavio svoju knjigu
Crna Kronika
PRESUDA suda
Kupač zadobio po život opasne ozljede u Pašmanskom kanalu. Dobio pola odštete jer je kriv koliko i gliseraš
Kultura
ženska solidarnost
Šibenska autorica Maja Gulin predstavila svoju drugu zbirku poezije u Zadru
INFOteka turizma
Okusi otoka
Dvojica braće iz Kali – Nino i Lari – prigrlili su stoku, masline i more: ‘OPG Lungić nudi samo prvoklasno…’
Zadar
Kandidat HDZ-a za gradonačelnika Zadra
ERLIĆ: Idemo u punu profesionalizaciju gradske uprave i firmi, natječaje će nadgledati i vanjske kontrole!
INFOteka turizma
SALI
Obitelj Filipi važan je dio maslinarskog nasljeđa na Dugom otoku! ‘S maslinarstvom smo krenuli…’
INFOteka turizma
Obiteljski posao u Ajderevcu
Obitelj Keča nudi sve što vam treba – pravi mir i dobru domaću hranu
INFOteka turizma
LJUBAČ