Foto: TZ Zadarske županije
U organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije u srijedu i četvrtak, 24. i 25. siječnja u Zadru su održane dvije edukativne radionice na temu specifičnosti MICE turizma za privatni i javni sektor odnosno za pružatelje usluga u turizmu u Zadarskoj županiji, prvenstveno hotele i DMK agencije, a zatim i za ustanove, te lokalne turističke zajednice.
Kako je post-pandemijski uzlet turizma značajno označio i povratak tzv. MICE segmenta koji predstavlja ozbiljne poslovne prilike za daljnji razvoj turizma Zadarske županije, a posebno za ostvarivanje cjelogodišnjeg turizma, TZ Zadarske županije u svrhu razvoja tog proizvoda želi identificirati atrakcije i pružatelje usluga – ugostiteljskih, smještajnih, agencijskih i drugih koji svojom ponudom mogu zadovoljiti ovaj segment, potom izraditi katalog ponude Zadarske županije, te sinergijski razvijati i promovirati ovaj segment ponude.
Podsjetimo kako je MICE akronim engleskih riječi: Meetings, Incentives, Conferences and Events (ili Conventions and Exhibitions) koji se koristi kao skraćeni naziv za segment putovanja u poslovne svrhe. Najčešće poznat kao kongresni turizam – odnosi se na određen tip turizma u kojem se okupljaju grupe ljudi, u unaprijed dobro isplaniranom aranžmanu, a zbog određene svrhe. Posebnosti ovog segmenta su pomno i opsežno planiranje, te zahtjevna klijentela.
Namjera ovih radionica je osvijestiti važnost MICE tržišta i specifičnosti, pomoći dionicima da prepoznaju svoje postojeće potencijale i usmjeriti ih u planiranju novih sadržaja i usluga, te podsjetiti na važnost suradnje u destinaciji.
Renomirana i iskusna predavačica Aleksandra Uhernik Đurđek, konzultantica iz područja poslovnog turizma i organizacije skupova, te jedna od prvih nositelja CCMEP (Certified Croatian Meetings & Events Specialist) certifikata za više od trideset sudionika iz privatnog i javnog sektora radionice je održala u dva dijela. Prvi je dio bio uvodni, o specifičnostima tržišta i trendovima, dok je drugi dio odrađen u grupa na stvarnim studijama slučaja.
Mihaela Kadija tim je povodom izjavila: Turistička zajednica Zadarske županije u 2024. godini u svrhu razvoja proizvoda tzv. MICE segmenta, a s krajnjim ciljem ostvarivanja cjelogodišnjeg turizma, započinje niz aktivnosti dio kojih su i ove upravo održane edukativne radionice.
Pored edukacija, u narednom će se razdoblju analizirati postojeća i detektirati potencijalna ponuda, izraditi brošura s ponudom, te provoditi niz aktivnosti zajedno s HTZ-om i lokalnim dionicima na promociji MICE segmenta Zadarske županije.
najnovije
najčitanije
Nogomet
HNL
Dinamo slavio u Varaždinu
Hrvatska
GOSPIĆ
Suvenirnica „Zera“ ne miruje niti zimi, ovih dana opet je u punom zamahu
Style
STIGLO JE TO DOBA GODINE
Uz ovu metodu proljetno čišćenje više neće biti muka
Hrvatska
MMPI
Donesen plan odsukavanja broda u Raškom zaljevu, zabranjeno približavanje
Hrvatska
PITANJE ZA OPORBU
Habijan: Želi li oporba poništavanjem zakona zaštiti nekoga iz svojih redova
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Zadar
fantastičan projekt