
Foto: Nikolina Lucić
Gradonačelniku Dukiću i njegovim je suradnicima voda, ili bolje rečeno kanalizacija došla do grla. Nakon mnogih pritužbi i prosvjeda mještana Dikla zbog enormnog kašnjenja radova na Aglomeraciji Zadar – Petrčane napokon je održao sastanak s predstavnicima tvrtke Ludwig Pfeiffer, koja sa Strabagom radi na projektu.
No, iako Strabag svoj dio zadatka uredno i na vrijeme izvodi, Ludwig Pfeiffer je već mjesecima u zakašnjenju, što građani Zadra više ne mogu tolerirati. Tema sastanka s predstavnicima izvođača radova, nadzora i voditeljem projekta Aglomeracije zato je bila cjelina Centar, kao i tijek i rokovi izvođenja radova na izgradnji sustava odvodnje s naglaskom na problematiku gradilišta na području MO Diklo.
Agonija koju Zadrani proživljavaju praktički od samog početka radova stala bi u podeblju knjigu. No, sukus svih problema je u kašnjenju radova zbog financijskih problema koje je Ludwig Pfeiffer prijavio još sredinom prošle godine.
Zadarski list u više je navrata pisao o problemima koji se najviše osjete na Diklu te Starom i Novom Bokanjcu. I gradonačelnik Dukić i direktor Odvodnje Peronja više su se puta pravdali i obećavali pravovremen završetak radova, što je sada definitivno neizvedivo.
Inicijativa gradonačelnika
Sastanak se održava na inicijativu gradonačelnika kako bi se vidjelo što se može napraviti da se radovi u ovom dijelu grada ubrzaju te Dikljani konačno dobiju prohodne ulice. Iako u Gradu kažu da sastanak nije sazvan zbog nedjeljnog prosvjeda mještana i njihove najave blokade radova, čini se kako su poruke s prosvjeda ipak došle do odgovornih.
Naime, Dikljani su na prosvjedu gradskoj vlasti poručili da će zatvorili ulice, blokirati izvođača, ali i doći ispred zgrade gradske uprave na Narodnom trgu ako se situacija vrlo brzo ne promjeni nabolje.
Dukić je istaknuo kako se Grad nalazi u najizazovnijem vremenu, jer je u postupku velik broj projekata.
– Vjerujem da će dio radova na Bokanjcu vrlo brzo biti uspješno priveden kraju. Od samih početaka u gradu imamo problema s izvođačem Pfeiffer. Kroz vrijeme i zajednički rad i taj smo dio problema uspješno riješili. Vjerujem da smo danas na optimističnijem putu. I u ovim smo se teškim trenucima žiteljima Zadra još više približili i pokušali shvatiti njihovu situaciju, poručio je Dukić, dodavši i kako su mještani Dikla imali pravo na nezadovoljstvo.
– Svi znaju da sam nezadovoljan dinamikom radova. Zaključak je da ćemo prema svim MO – ima krenuti s tribinama da bi se građanima približila dinamika i izvedba projekta, najavio je Dukić, obećavajući transparentnost projekta. Još se jedan put ispričavam svim građanima koji trpe radove.
S razvojem dolaze i razvojni problemi koje moramo prihvatiti. Taj je proces naravno lakši ako su informacije točne i pravovremene, dodao je gradonačelnik.
Na Diklu trenutno rade četiri ekipe
Direktor Odvodnje Grgo Peronja je pak istaknuo kako će dinamiku i probleme najbolje objasniti inženjer Josip Križanac ispred grupe Pfeiffer, koji je naveo sve korake koji će se izvesti do 15. lipnja izvesti na predjelu Dikla.
– Svima je najzanimljivije istaknuti da je u sklopu projekta projektirano 70 kilometara infrastrukture, te kako je realizirano 38 posto infrastrukture. Dosta je vremena otišlo na pripremu projekta.
Postojeća sam je infrastruktura zadala dosta glavobolja, tako da smo se prometnom regulacijom, nadležnostima i planovima dugo bavili. Iz mjeseca u mjesec nadoknađujemo zaostatke, kazao je Križanac i dodao kako na Diklu trenutno rade četiri ekipe.
– Diklo je lokalitet na koji otpada osam kilometara infrastrukture. Plan nam je do 15. lipnja svu postojeću infrastrukturu vratiti u prvotno stanje. U travnju u radove uvodimo još dva tima, te nam je cilj realizirati još dva kilometra radova. Projekt ima 20 – ak odvojenih cjelina i radove istovremeno izvodimo na više lokaliteta, rekao je Križanac.
Projektant Davor Dobrović objasnio je svrhu izgradnje cjevovoda u moru. Pojasnio je kako su podmorski ispusti predviđeni za oborinske vode. Druga su vrsta incidentni ispusti koji su posljednja linija obrane od izlijevanja otpadnih voda u more.
– Oni se aktiviraju kvarom crpne stanice ili nestankom struje. No, deaktiviranja incidentnih ispusta ne dolazi skoro nikada, kazao je Dobrović.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
SREDIŠNJI URED ZA ZATVORSKI SUSTAV I PROBACIJU
Tomislav Horvatinčić dobio premještaj, odlazi u kaznionicu otvorenog tipa
Nogomet
Španjolski nogometni izbornik
De la Fuente: Hrvatska ostvaruje spektakularne rezultate, bit će teško
Style
SLIČAN KAMILICI
Majčinski vratić prirodno je sredstvo protiv bolova koje biste trebali bolje upoznati
Novosti
NEMA PREGOVARANJA
Hamas: Do prekida vatre u Gazi nema razmjene zatvorenika s Izraelom
Rukomet
1.HRL-jug
Na dominantan način zatvorena 2023. u Mocirama
Crna Kronika
Vršnjačko nasilje
Šokantno! Snimljena tučnjava četiri djevojke na Kapetanskom u Zadru
Crna Kronika
PROMETNA NESREĆA
[FOTO] Prometna nesreća na cesti između Ražanca i Mazije, jedna osoba prevezena u bolnicu
Zadar
GLAZBENA POSLASTICA
Spektakl na Adventu u Zadru: Riječki rokeri stižu s ultimativnim hitom „Mama ŠČ”
Crna Kronika
nesreća kod tromilje
Prebrzo vozila te izletjela s ceste, teško je ozlijeđena
Zadar
TROŠKOVNIK