Subota, 27. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

"Stories" grupacija

Premium nije samo turizam s pet zvjezdica, već i individualizirana, autentična ponuda

Autor: Nikolina Lucić

09.10.2023. 16:36
Premium nije samo turizam s pet zvjezdica, već i individualizirana, autentična ponuda

Foto: Luka Jeličić



Zadarska regija sve više radi na razvoju premium turizma. No, put ka takvoj tituli obuhvaća sve razine i sektore turizma, od hotelijerstva i ugostitelja, do zračne i pomorske luke. Kako bi se goste dubljeg džepa privuklo u našu regiju, potrebno im je osigurati ne samo pristup zanimljivim sadržajima, već i smještajnu infrastrukturu najviše razine kvalitete, kao i lak i brz pristup transportu. Nedostatak hotela s pet zvjezdica u zadarskoj regiji nadoknađuje se drugim oblicima luksuznog smještaja – prvenstveno vilama s bazenima, kako na obali i otocima tako i u zadarskom zaleđu. Ako se cilja na goste veće platežne moći, potrebno je daljnje razvijanje Zračne luke Zadar i luke Gaženica kako bi bili u mogućnosti prihvata takozvanih tradicionalnih zračnih prijevoznika, charter letova i privatnih aviona.


Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikacije Hrvatske gospodarske komore prvo je istaknula kako je luksuz i premium prije nekoliko godina bila nepoželjna tema.


– Što se tiče naše “Stories” grupacije i Sektora turizma pri HGK, grupaciju, koja danas broji 17 luksuznih hotela, osnovali smo s ciljem predstavljanja autentičnih i luksuznih priča koje ne možete pronaći nigdje drugdje. Naš je cilj proširenje zajednice i okupljanje više dionika, kao što su charteri, marine i turističke agencije, koje svojim klijentima nude proizvode više kategorije kvalitete. Formalno ćemo je osnovati do kraja godine, jer u planu imamo jako puno aktivnosti, naglasila je Vukojević, dodavši kako premium nije samo turizam sa pet zvjezdica, već i individualizirana, autentična ponuda i proizvod.




– Nalazimo se na prekretnici koja obećava put ka kvalitetnom, ravnomjerno raspoređenom i cjelogodišnjem turizmu. Novi plan promocije na emitivnim tržištima također teži ka promociji u sektoru premium boutiqe ponude, gdje je fokus na financijskim i iskustvenim pokazateljima. Izvrsne usluge nema bez izvrsnih radnika, pojasnila je Vukojević, rekavši kako je “Stories” već prepoznata na tržištu i među stručnjacima.