S tržišta Austrije, Njemačke i Mađarske, stižu nam odlične vijesti. Interes brojnih partnera je zaista velik, a što ususret sezoni svakako obećava, ali i opravdava naše nade koje polažemo upravo u goste s naših najvjernijih tržišta, rekla je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije, jučer nakon treće online prezentacije, ovaj put za poslovne partnere iz Austrije.
Na prezentaciji je bilo 16 sudionika, a organizirana je u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Beču.
Ranije su već održane takve radionice za njemačko i mađarsko tržište, a sljedeći tjedan je još na programu radionica za francusko tržište. Radi se o ciklusu virtualnih prezentacija, na kojima se najznačajnijim emitivnim tržištima predstavlja turistička ponuda Zadarske županije. Sve u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.
Kako kažu u TZ-u Zadarske županije, u fokusu ovakvih virtualnih događanja je predstavljanje bogate ponude Zadarske županije, ali i informiranje inozemnih partnera o trenutnim uvjetima ulaska u Hrvatsku i povratka u matičnu zemlju te predstavljanje nacionalne oznake sigurnosti Safe stay in Croatia.
– Uvelike ohrabruje pad broja zaraženih i sve veća procijepljenost našeg stanovništva, a to je temelj za dolazak velikog broja gostiju u našu županiju, istaknula je Kadija.
Na prezentacijama se naglašava raznolikost Zadarske županije, kako geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja i atrakcija, a to snažno gradi brend »Reci DA! svemu«. Prezentacija je koncipirana tako da prvi dio ističe doživljaje po subregijama, nakon čega se prezentacija fokusira na turističke proizvode. Uz glavne smještajne kapacitete i njihovu ponudu dodatno se prezentiraju i razni alati koje Turistička zajednica Zadarske županije nudi za turiste, ali i profesionalce, kao što su karte, liste, brošure, vodiči. Web stranice Turističke zajednice Zadarske županije aktivne su na čak deset jezičnih varijanti te su veliki napredak u promidžbi.
Velika publika na prezentaciji za Mađarsku
Krajem travnja i početkom svibnja održane su virtualne radionice za tržište Njemačke i Mađarske. Za tržište Njemačke, u organizaciji predstavništva HTZ-a iz Frankfurta i ispostave u Münchenu održana je prezentacija za prodajno osoblje turističkih agencija, turoperatore i medije koju su pratila 32 sudionika. Prezentaciju za Mađarsku je organiziralo Predstavništvo HTZ-a u Budimpešti, a na kojoj je isključivo predstavljena ponuda zadarske turističke regije od strane TZ-a Zadarske županije. Nakon prezentacije, uslijedila je i radionica. To virtualno događanje okupilo je više od 110 sudionika, a tijekom dana je održano gotovo 300 individualnih sastanaka.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Niclas Fullkrug donio minimalnu prednost Borussiji, Parižani dvaput pogodili vratnicu
Hrvatska
PETAR VUŠKOVIĆ
Analitičar: Milanoviću smo dno dna EU!? Pa ljudi moji, pretekli smo Rumunjsku, Slovačku i Grčku!
Svijet
BEOGRAD
Budući premijer Srbije želi bolje odnose s Hrvatskom, Žigmanov opet u vladi
Nogomet
Županijski kup
Škabrnja ’91 i Hrvatski vitez nakon drame u finalu
Nogomet
Serie B
Nekadašnji osvajač Kupa UEFA i Kupa kupova se vratio u Serie A, bivši napadač Rijeke nije igrao
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA
Snažan potres magnitude 4,3 kod Slunja, osjetio se i u Zagrebu i u BiH
Županija
voda