Zadar se predstavlja na 15 strana časopisa koji se besplatno dijeli na svim Ryanairovim letovima, a upravo je “špica”, pa se pretpostavlja da će magazin pročitati pet milijuna putnika
Ryanair za svoj inflight magazin – broj od 16. lipnja do 15. srpnja ove godine uzeo je temu Zadra i Zadarske županije posvećujući Zadru i vrlo slikovitu naslovnicu uz opsežnu reportažu na 15-ak strana.
Pod naslovom „Zadar on the ground” autori reportaže su novinarka Sophy Grimshaw i fotograf Tim White koji su reportažu pripremali tijekom travnja i svibnja 2011. godine. Navedeni magazin dijeli se besplatno na svim letovima kompanije Ryanair u navedenom vremenu, a prema procjenama izdavača ima vrlo visoku čitanost od oko 5 milijuna čitatelja.
Naravno, valja napomenuti da objava Zadra u magazinu dolazi u vrhuncu sezone letova kao i turističke sezone.
Objavi uz boravak autora prethodilo je, naravno, i dogovoranje i testiranje interesa ovdašnjih oglašivača, turističkih i poslovnih subjekata, jer kako kaže stara irska poslovica – nema besplatnog ručka.
Marina Dalmacija i marina Borik, uzele su u okviru broja i plaćene oglase na stranicama. Učinio je to i Falkensteiner Punta Skala.
Turistička zajednica Zadarske županije organizirala je partnere za oglašavanje na posebnoj stranici u čemu su joj se pridružili i Ilirija hoteli, Zračna luka Zadar i Zubarska klinika Detex, kao i TZ Zadra s popisom ključnih ljetnih događanja. Oglašen je i hotel Porto.
Opsežnu repotražu slijedi i plan grada s uputama o ključnim atrakcijama i neophodnim turističkim sadržajima, ali i mjestima kupnje, izlaska, zabave…
Po informacijama iz TZ Zadarske županije stranica oglasa u ovom magazini vrijedi 5.000 funti, ali se s obzirom na tiražu i klijentelu višestruko isplati kao ciljano ulaganje.
Iznimna reportaža najavljena je kombinacijom crteža i fotografije na naslovnici s adutima Zadra i lijepom djevojkom na Morskim orguljama. Početak reportaže s Pozdravom suncu, iznimne fotografije, popis svih atributa, ali i razgovori s ovdašnjim ljudima, obilazak od restorana, tržnica, nabrajanja idealnih suvenira uspomena na Zadar, nizanje kulturnih i zabavnih događanja u Zadru svakako je velika pozivnica gostima.
Autori su svakako osim profesionalnosti unijeli i znatnu količinu “duše” u reportažu koja premašuje standarde makar i oni bili usmjeren pozivu i afirmaciji.
Ako je suditi po viđenom u reportaži i autori misle da razloga za posjetiti Zadar ima mnoštvo, ali i Ryanair ima očito ozbiljne namjere s ovim odredištem i ubuduće.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Niclas Fullkrug donio minimalnu prednost Borussiji, Parižani dvaput pogodili vratnicu
Hrvatska
PETAR VUŠKOVIĆ
Analitičar: Milanoviću smo dno dna EU!? Pa ljudi moji, pretekli smo Rumunjsku, Slovačku i Grčku!
Svijet
BEOGRAD
Budući premijer Srbije želi bolje odnose s Hrvatskom, Žigmanov opet u vladi
Nogomet
Županijski kup
Škabrnja ’91 i Hrvatski vitez nakon drame u finalu
Nogomet
Serie B
Nekadašnji osvajač Kupa UEFA i Kupa kupova se vratio u Serie A, bivši napadač Rijeke nije igrao
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA
Snažan potres magnitude 4,3 kod Slunja, osjetio se i u Zagrebu i u BiH
Županija
voda