Nedjelja, 15. prosinca 2024

Weather icon

Vrijeme danas

6 C°

Studenac preuzima Sonik

08.11.2019. 08:21


Studenac, glavni maloprodajni trgovački lanac na Jadranskoj obali i jedan od vodećih u Hrvatskoj postigao je dogovor o strateškom partnerstvu sa Sonikom, zadarskim trgovačkim lancem koji posluje u 88 prodavaonica te ima 500 zaposlenika. Nakon odobrenja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN-a) i ispunjavanja svih uvjeta dogovorenih između stranaka, Studenac će steći 100 posto udjela Sonika.
Govoreći o preuzimanju Sonika, Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca, izjavio je kako je ova poslovna odluka od iznimne strateške važnosti jer će dodatno ojačati pozicioniranje Studenca na Jadranu kao tržišnog lidera u maloprodaji.
– Studenac i Sonik su oboje vrlo dobro upoznati s potrebama kupaca što će nas u budućnosti približiti lokalnoj zajednici i pomoći da još brže odgovorimo na njihove zahtjeve, kazao je Senczuk, dok je Nikola Sorić, osnivač Sonika, rekao kako vjeruju da ova poslovna transakcija predstavlja velik i važan korak u razvoju njihove kompanije.
– Pridruživanje Studenac grupi omogućit će nam uzajamni razvoj i sinergijski efekt koji će nam dati priliku za povećanje tržišnog udjela unutar regije, istaknuo je Sorić.
Inače, vlasnik Studenca je u lipnju prošle godine postao poljski fond iz grupacije Enterprise Investors, a tom akvizicijom u Hrvatsku su ukupno uložili 160 milijuna eura najavivši da tu neće stati. Naime, tri mjeseca prije toga su preuzeli Pan-Pek, da bi ubrzo nakon Studenca ta tvrtka preuzela Istarske supermarkete. Pokazali su interes i za ulaganje u Čakovečke mlinove, tvrtku koja je javno iskazala interes za pronalaskom strateškog partnera, ali do tog ulaganja ipak nije došlo.
Michał Kędzia, jedan od partnera Enterprise Investors zadužen i za hrvatsko tržište, najavio je kako u Adria regiji (dio koje je Hrvatska) nastavljaju tražiti nove projekte za nedugo prije osnovani fond od 500 milijuna eura. Tržište maloprodaje u Hrvatskoj, u više su navrata isticali u poljskoj kompaniji, zadnjih godina doživjelo je zdravi rast zasnovan na porastu kupovne moći te značajnom povećanju broja turista.