Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije na svojoj 2. sjednici, održanoj 20. svibnja 2019. godine razmatralo je kandidature pristigle na dva poziva Turističke zajednice Zadarske županije (TZZŽ). U oba poziva je bitna svrha identificirati i podržati projekte i aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i njihovih partnera na destinaciji koje podižu vidljivost regionalnog turističkog brenda „Zadarska regija – Reci DA! svemu“.
Pristigle ukupno 32 kandidature
Na „Javni poziv za potpore događanjima i doživljajima putem marketinških aktivnosti u 2019. godini“ objavljenog na web stranici TZZŽ te distribuiranog putem sustava turističkih zajednica pristigle su ukupno 32 kandidature. Ukupan iznos traženih sredstava potpore iznosio je više od 1,2 milijuna kuna, a planirana sredstva TZZŽ uvećala su se za iznos od 390.000,00 kn koji je Hrvatska turistička zajednica osigurala u svrhu podrške regionalnih javnih poziva.
Podsjećamo kako su se tzv. potpore događanjima koje je TZZŽ do sada dodjeljivala zajedno sa Zadarskom županijom razdvojile u dva javna poziva. Dogovor između dviju institucija, TZZŽ i Županije, omogućio je veće iznose za organizatore ovisno o namjeni i aktivnostima koje provode. Tako je praksu potpore s namjenom pokrivanja organizacijskih troškova nastavila Zadarska županija, što je omogućilo TZZŽ da potpore usmjeri na marketinške aktivnosti što i odgovara zakonskim zadaćama i svrsi samih turističkih zajednica.
Organizatori događanja su stoga u sklopu kandidature trebali dostaviti TZZŽ-u svoj Plan oglašavanja i distribucije po kanalima zajedno s ukupnim troškom. Prag za ostvarivanje potpore bio je 20 od maksimalnih 60 bodova, pa je tako za ona događanja ocijenjena u rasponu 21-40 bodova osigurana potpora u iznosu 1/2 troškova kandidiranog plana oglašavanja, a za one s 41-60 bodova čak 2/3 troškova kandidiranog plana oglašavanja uz pojedinačno ograničenje od 50.000,00 kuna. Nezaobilazni uvjet za ostvarivanje potpore jest istaknuta primjena novog regionalnog brend-identiteta (Say YES! koncepta) u materijalima za oglašavanje.
– Želimo olakšati, a vjerujem da ćemo nekima ovim i omogućiti, promidžbu koja će motivirati dolaske, posebno u periodima manje turističke potražnje, te uz to probuditi tržišta i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Ovu potporu u biti gledamo kao partnerstvo – poseban oblik udruženog oglašavanja jer svojim oglašavanjem organizatori u biti promiču razne doživljaje u Zadarskoj županiji, a primjenom Say YES! koncepta jačaju regionalni brend, kazala je Mihaela Kadija, direktorica TZZŽ-a
Regionalni brend-identitet
Odlukom Turističkog vijeća ova su događanja ostvarila potporu TZZŽ-a za marketinške aktivnosti (oglašavanje i distribuciju) u 2019. godini: ukupno 537.500,00kn. Po 50.000,00 kn su dobili Say yes! To your Paklenica adventure travanj-rujan, Zadarhalf triatlon by Falkensteiner Punta Skala 4.-12-svibnja, Advent 2019 24. studeni-2. siječnja i Zadar basketball tournament 2019 19.-22. rujna, a slijedi Škojatlon 7. rujna 47.500,00 kn.
Uz potpore događanjima, u 2019. godini TZZŽ je uvela još jednu novinu i to podršku izradi promotivnih alata sustava TZ-a. Uvjet je i ovdje bio naglašeno apliciranje regionalnog brend-identiteta. Tako su se turističke zajednice samostalno ili u suradnji s ključnim turističkim subjektima na destinaciji mogle aplicirati projekte i aktivnosti koje se odnose na dizajn, produkciju, odnosno tisak: promotivnih materijala (brošure, letci, karte i slično); digitalnih alata, a poglavito web stranica, te drugih obrazloženih aktivnosti.
Zaprimljeno je 8 kandidatura, a ukupan iznos traženih sredstava potpore je iznosio 138.750,00 kuna, dok je na raspolaganju TZZŽ-a budžet predviđen Programom rada od 100.000,00 kuna.
Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije je stoga razmatralo kandidature, a prema prijedlogu Povjerenstva, te donijelo odluku o dodjeli potpora i to u maksimalnom udjelu od 25% ukupno planiranih troškova po subjektu s tim da se ostatak sredstava namjeni za ponovljeni Poziv u 2019. godini ukupno 78.550,00 kn, od čega Sali – podizanje vidljivosti reg brenda – web, brošure, letci, plakati, banneri… 25.750,00 kn i Starigrad – implementacija sayYES koncepta u promotivne materijale ključnih turističkih proizvoda subregije Rivijera Paklenica 3.237,50 kn.
najnovije
najčitanije
Kultura
Umjetnik i znanstvenik
Josip Zanki vratio se Zadru s novom izložbom koja spaja Velebit, Tibet i Meksiko
Hrvatska
35 ECMO uređaja
DORH pokrenuo izvide o nabavi medicinske opreme u vrijeme Milanovićeve vlade
Plodovi zemlje i mora
Bez nadzora
Konji lutalice ozbiljna su prijetnja i opasnost za ljude
Svijet
Novoizabrani predsjednik
Trump kritizira Ukrajinu zbog napada američkim projektilima na Rusiju
Plodovi zemlje i mora
OPG ISTRANEA
Fabio Flego uspješno uzgaja egzotično voće. Prvu sadnicu feijoa nabavio je u Zadru
Zadar
ŽIVOT BEZ GRANICA
Jurica Milin, osoba s Down sindromom, uspješno ruši barijere i ostvaruje svoje snove
Kultura
VELIKI KONCERT U HNK ZADAR
Klapa Anima Maris vraća se na velika vrata: “Kada nam netko priđe i podijeli svoj dojam, tada znamo da…”
Županija
pitanje zaštite
RAT NA OTOKU Simbol čipke kao kamen razdora Pažana i Novaljaca
Zadar
sigurnosne mjere
Policija snima utakmicu Zadra i srpske momčadi
Crna Kronika
opirao se uhićenju