Morana Papić informira nas o radu TIC-a Zadar kroz ovogodišnju glavnu sezonu, u kojoj je obujam posla bio je vidno povećan u usporedbi s prošlom godinom.
U srpnju i kolovozu 15.018 posjetitelja
– Primarna zadaća zaposlenika je bila promocija turističke destinacije grada Zadra i turističkih destinacija Zadarske županije. U srpnju bilježimo 5960 posjetitelja, a u kolovozu čak 9058, ukupno 15.018. U 2020. godini svega 5312. TIC u Zadru, zajedno sa područnim uredima, autorizirani su Google Business entiteti olakšavaju pretraživanje, tj. pristup informacijama putem emaila, poziva ili usmjeravanjem na naše službene stranice. U virtualnom trendu poslovanja analitika pokazuje pozicije TIC-a, na osnovu traženja putem Google Searcha, a u zadnjih mjesec dana je stranica 148.000 puta pretraživana i 311.000 puta pregledana. Ukupno je bilo 3.778 interakcija s TIC-em putem Google Maps aplikacije u mjesec dana, odnosno 474 telefonska poziva (ka TIC-u s mobilnih uređaja kroz Google Maps aplikaciju), 2785 traženja uputstava na GPS navigaciji, te 500 odlazaka na web stranicu, nakon pronalaska pozicije TIC-a na Google Maps-u.
Najčešći interes gostiju
– Prevladao je interes za kulturne znamenitosti u gradu i okolici. Najčešća pitanja su o voznim redovima autobusa, plovidbenim redovima brodova i trajekata te gdje i kako kupiti karte. Velik broj pohvala stizao je na sezonske brzobrodske linije prema Silbi, Rabu, Krku, Rijeci, Malom Lošinju i Puli. Zabilježen je velik interes za outdoor aktivnosti, otoke, nacionalne parkove i parkove prirode, brodske izlete te najam brodica. Gosti su pokazali zanimanje za evente, a mogli su se pratiti na našim službenim stranicama u dvojezičnoj verziji. Primjećujemo povećan interes za sadržajima za obitelji s djecom. Velik broj upita odnosio se na ponudu tradicionalne hrane i proizvoda, što ide u prilog tezi da moderan gost traži autohtoni doživljaj i sadržaj.
Kakva je prema vašim saznanjima bila potražnja za smještajem?
– Potražnja slobodnih ležajeva u visokoj sezoni nadmašila je ponudu te se sukladno tome last-minute booking aplikacija Zadar Travel pokazala kao odlično rješenje.
Kakav je interes za materijale i s čime ste ih dočekivali?
– Velika potrošnja svih dostupnih tiskanih materijala, uključujući redizajniran plan grada i tri promotivne brošure Grada Zadra na 8 jezika, sa tri karakteristična proizvoda: kulturu i naslijeđe, gastronomiju te okruženje s otocima, Petrčanima, PP i NP-ima. Prikupljani su promotivni letci i brošure drugih TZ-a na području Zadarske županije i TZ županje, ali i turističkih, rent-a-car i rent-a-bike agencija, ugostiteljskih objekata, muzeja, autobusnih kompanija i sl. Ustupao bi se i tablet i goste upućivalo na službene aplikacije (Zadar Travel, Secret Zadar, Zadar Bike Magic, i druge).
Ažurnost i praćenje Covid prilika
– Prikupljalo se podataka o turističkoj ponudi, smještajnim i ugostiteljskim kapacitetima, manifestacijama, radnom vremenu ustanova, voznim i plovidbenim redovima. Obvezno se pratilo sve izmjene i zakonske regulative vezane za COVID 19. Velik broj upita bio je vezan za prelazak granice i testiranje na COVID-19. I naravno u TIC-u su poduzete su sve propisane epidemiološke mjere prema Safe Stay pravilima.
najnovije
najčitanije
Novosti
halo inspektore
Isti proizvod u Austriji košta 60, a u Hrvatskoj120 eura: “Netko nas ozbiljno vara i vuče za nos”
Zadar
koncert na višnjiku
Još jedan koncert za pamćenje: Thompson i večeras napunio Višnjik
Novosti
obavezno usmrćivanje
Nakon svinja, na red došle ovce i koze: Kuga malih preživača prvi put potvrđena u Hrvatskoj
Kultura
Prorokova škrinja
Nebojša Gunjević predstavio novi višeslojni roman u kojem je Zadar puno više od kulise
Crna Kronika
smrtni slučaj
79-godišnjak smrtno stradao u požaru vikendice: Vatra progutala kat kuće i krovište
Nogomet
Županijski hit-trener
Matej Čulina: “Tužno je vidjeti kad ambicije kluba guše djecu u njihovoj kreativnosti”
Zadar
POSLAO PORUKU
Na kraju zadarskog koncerta Thompson održao govor: ‘Onaj tko ne izlazi na izbore, nije ga briga za Hrvatsku’
Zadar
VIŠNJIK RASPRODAN
FOTO Zadrani pohrlili na Thompsona, pogledajte fotke
Zadar
KONCERT
VIŠNJIK SE NAPUNIO! Donosimo fotke iz dvorane
Zadar
12. i 13. prosinca