Predsjednik Turističke zajednice Grada Zadra Branko Ganzulić primijetio je da se sastanku nisu odazvali predstavnici hotelijera jer jedan od najbitnijih nedostataka zadarskog turizma, upravo je izostanak kvalitetnih hotelskih kapaciteta
Stanje u turizmu Zadra bilo je predmet jučerašnjeg sastanka radne skupine zadužene za izradu Strategije razvoja grada Zadra za razdoblje od 2013. do 2020. Riječ je o dokumentu, swot-analizi stanja u Zadru, kojeg za razliku od Županije, Grad nije u obvezi izraditi, ali je prema riječima dogradonačelnika i koordinatora radnih skupina Darka Kasapa, vodstvo Grada Zadra procijenilo da je njegova izrada nužna kako bi se što lakše „povukla” EU sredstva.
Nositelji izrade je ZADRA – Razvojna agencija Zadarske županije čija je direktorica Sanja Peričić rekla da je cilj što kvalitetnije pripremiti ovaj dokument za što će biti potrebno prikupiti ideje, ne samo od struke i institucija, nego i običnih građana bez obzira na njihove reference, ali koji imaju kvalitetnu ideju i želju za sudjelovanje u radnoj skupini. Pokušat će se iznaći način da se i radne verzije ideja koje će se čuti na radionicama, objave na web-stranici ZADRA-e kako bi cijeli posao bio što transparentniji i dostupan javnosti. Promišljanje strategije podijeljeno je u 4 radne skupine koje osim turizma, čine Zaštita okoliša, prostorno planiranje i infrastruktura, Društvena i socijalna infrastruktura i grupa, Gospodarstvo, ruralni razvoj i razvoj otoka.
Nažalost, a kako je primijetio predsjednik Turističke zajednice Grada Zadra Branko Ganzulić, sastanku se nisu odazvali predstavnici hotelijera jer jedan od najbitnijih nedostataka zadarskog turizma, upravo je izostanak kvalitetnih hotelskih kapaciteta. Uz to, sve više se osjeća kako u turizmu nedostaje stručnog kadra, pa čak i znanstvenog pristupa, što je potkrijepljeno podatkom da će ovu školsku godinu završiti svega 6 konobara, a da se u prvi razred za ovu struku upisalo 16 polaznika. Nešto je bolja situacija s kuharima, napose zbog medijskog praćenja ove struke. Ganzulić je dodao kako Zadru, za produženje turističke sezone, nedostaje kongresna dvorana kapaciteta 2 – 2,5 tisuće ljudi. U analizama je pak prednjačio direktor TZ-a Zadarske županije Ivo Dunatov koji je objasnio da ponekad inicijative koje pokreće Županija i jedinice lokalne samouprave, ne prati gospodarstvo. Tako od 1,5 milijuna eura koliko se odvaja za marketing „low-cost” letova prema Zadru, 700.000 eura subvencionira država, dok gospodarstvo sudjeluje tek sa 4 posto. Govoreći o marketinškom principu promišljanja zadarskog turizma Dunatov je rekao da događanja u gradu tijekom sezone i izvan nje, treba dobro posložiti. Unatoč silnim događanjima kojih je nekad previše Zadar je, kao i većina drugih gradova u Hrvatskoj, u biti dosadan grad.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
ACI MARINA
Najveći lanac marina na Mediteranu nastavio s rastom
Nogomet
BRAZILSKI STOPER
Thiago Silva napušta Chelsea na kraju sezone
Hrvatska
premijer
Plenković: Koalicija s DP-om ne bi ugrozila hrvatski položaj u EU-u
Zadar
NESREĆA
[FOTO] Nesreća kod City Gallerie, auto se zabio u stup
Hrvatska
BRUXELLES
Plenković o proračunu EU-a: “Radi se u budućnosti same Unije”
Zadar
NAŠ ZADAR
Popularna zadarska stranica oduševila snimkom s vjenčanja: ‘Ne bude li mi ovakav pir, neću se udavat’
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
Fra Andrija Bilokapić
Dobitnik županijske Nagrade za životno djelo: ‘Abortus, transrodnost, eutanazija, sve su to bolesti našega društva’
Crna Kronika
Osuđen je
Pijan vrijeđao suprugu, a kasnije tvrdio: “Rekla mi je da imam malo spolovilo i da sam – kit!”
Moda
analiza subotnjeg đira