Foto: Reuters
Bend od prošle godine pauzira jer njegovi članovi odslužuju ili se pripremaju za odsluženje obveznoga vojnog roka
Sve više luksuznih brendova i dalje se dodvorava rastućem južnokorejskom tržištu luksuza, a među njima je i svjetski poznata draguljarnica Tiffany & Co. koja je predstavila svoga najnovijeg ambasadora, K-pop zvijezdu Jimina.
Pjevač BTS-a, punog imena Park Ji-min, pojavit će se ovog proljeća u svojoj prvoj kampanji za brend, stoji u objavi Tiffany & Co, popraćenoj fotografijom Jimina na kojoj je odjeven u crni sako bez majice, a na ruci nosi narukvice iz kolekcije “Lock”.
Jimin je druga K-pop zvijezda koja je sklopila ugovor s Tiffany & Co. u posljednjih nekoliko godina, nakon što je Rosé iz djevojačke grupe Blackpink predstavljena kao ambasador brenda 2021.
Južna Koreja je, uz Kinu, ključna za napredak tvrtke Tiffany & Co. otkako je luksuzni konglomerat LVMH 2019. objavio da kupuje draguljarnicu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Na internetskoj stranici tvrtke stoji da je u Južnoj Koreji trenutačno više od 20 dućana Tiffany & Co, a više od deset ih je otvoreno u glavnome gradu Seulu.
U siječnju je LVMH izvijestio da je Tiffany & Co. imao “rekordnu 2022. godinu”, povećavši prihod od prodaje nakita i satova za 18 posto.
Konglomerat prodaje i proizvode ostalih luksuznih brendova poput Bulgarija, TAG Heuera i Chaumeta.
Informacija je objavljena u trenutku kada se Jimin priprema za izdavanje novoga solo albuma, “Face” tijekom ožujka.
BTS od prošle godine pauzira jer njegovi članovi odslužuju ili se pripremaju za odsluženje obveznoga vojnog roka.
Gotovo svi vojno sposobni južnokorejski muškarci moraju služiti vojsku između 18. i 28. godine, premda zakon usvojen 2020. određenim osobama, poput zabavljača i sportaša, dopušta odgodu vojnog roka do 30-te godine života.
Najstariji član grupe, Jin, prijavio se u prosincu, no Jimin, koji je s 27 godina jedan od najmlađih članova BTS-a tek treba odlučiti kada će na odsluženje.
U siječnju je predstavljen kao brend ambasador francuske modne kuće Dior.
Izvršni potpredsjednik tvrtke Tiffany & Co za proizvode i komunikacije, Alexandre Arnault, sin milijardera i vlasnika LVMH-a Bernarda Arnaulta, Jimina je opisao kao “talentiranog umjetnika koji utjelovljuje energiju, stil i osjećaj za suvremenost, što je odlika Tiffany and Co.”.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
najnovije
najčitanije
Županija
DJEČJI VRTIĆ
[FOTO] Pogledajte kako je bilo na tradicionalnoj uskršnjoj radionici u Dječjem vrtiću Smješko u Viru
Hrvatska
EDUKACIJE
Edukacije policije za veću sigurnost na prometnicama
Ostali sportovi
Druga liga
Korak unatrag igrača Svetog Ante i Škabrnje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Hrvatska
HTZ
Snažan interes Francuza za Hrvatsku potaknuo uvođenje sedam novih avio linija
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
Plan B