Foto: Luka Jeličić
Prije točno petnaest dana u prodaju su puštene godišnje ulaznice za novu sezonu KK Zadar. Aktualni prvak Hrvatske i od nadolazeće jeseni će voditi bitke na tri fronta, pri čemu će u hrvatskom prvenstvu i regionalnom natjecanju odigrati najmanje 29 zagarantiranih domaćih utakmica, 13 u ABA ligi i 16 u elitnom razredu domaće košarke, a ta će brojka vjerojatno biti i puno veća i kretati se oko 35 susreta u kojima će svi zaljubljenici u »plavo-bilu boju« moći gledati svoje ljubimce. Jako dobri prošlosezonski rezultati u kombinaciji s ranom sanacijom financijskih poteškoća i za zadarske standarde relativno brzim produljenjem ugovora s nositeljima igre već su početkom ljeta, još za vrijeme trajanja prvog toplinskog vala, pomogli u stvaranju dobre vibre oko kluba koja je pod tepih mela sve nagomilane probleme u omladinskom pogonu i u organizacijskom segmentu kluba, da bi, potpuno očekivano, sve kulminiralo nakon potpisa ugovora s nositeljem igre i dvostrukim MVP-jem Lukom Božićem. Čak ni višetjedna trakavica, na koncu presječena uz pomoć anonimnih pokrovitelja i mecena, dobrotvora i filantropa, nije pokolebala navijače da uzjašu val optimizma i »hype« koji se stvorio oko nove-stare momčadi Zadra. Valja kazati, opravdani val optimizma.
Odmah iza nogometa
Po prvi puta u posljednjih tko-zna-koliko godina, sigurno po prvi puta u više od zadnja dva desetljeća, na okupu su zadržani svi nositelji igre iz prethodne sezone, što je nedvojbeno povećalo »apetite« navijača koji su već prošle godine poletjeli na krilima dobrih izdanja u regionalnoj ligi, da bi ekstazu doživjeli u dvije utakmice na Gripama i, posebno, u trećem susretu finala doigravanja prvenstva Hrvatske u Krešinom domu kada je Zadar po deseti puta u povijesti u zrak podigao pehar namijenjen prvaku države. Lipanjski uspjeh bio je iskra koja je zapalila reakciju, dok je kao katalizator nedvojbeno poslužio dobar posao odrađen ovoga ljeta kada su jedan za drugim potpisivali nositelji igre iz prošle sezone, sa šlagom na torti u vidu Luke Božića koji je navijačima Zadra donio dašak blagdanskog raspoloženja usred kolovoza. Brojka od okruglih tisuću prodanih pretplata u samo dva tjedna respektabilan je podatak za čitav hrvatski sport, dok je u pogledu same košarke izniman uspjeh koji ostali klubovi mogu tek sanjati. Većim brojem i višim tempom prodaje godišnjih ulaznica mogu se pohvaliti samo četiri najveća hrvatska nogometna kluba, pri čemu debelo prednjači Hajduk koji je nadmašio brojku od 15 tisuća pretplatnika. Osijek je na drugom mjestu, ponajviše zbog otvaranja novog stadiona, treći je Dinamo, dok poker primamljivih asova zatvara Rijeka s nešto više od četiri tisuće najvjernijih navijača.
Lov na rekord
Zadar je nakon dugog niza godina konačno probio granicu od tisuću prodanih godišnjih ulaznica, čime je nastavio prošlosezonski pozitivni trend. Lani je prodano ukupno 798 godišnjih i polugodišnjih pretplata, novitet od prošle sezone, pri čemu je na sam početak rasta uvelike utjecala odluka bivšeg direktora Davida Gunjevića koji je odlučio odvojiti prodaju ulaznica i godišnjih pretplata od ŠC Višnjika te sav prihod preusmjeriti na račun kluba, kojem navijači sada mogu i izravno financijski pomoći. Izvrsna je to vijest za Zadar koji se i dalje nalazi u osjetljivom razdoblju i još jedan pokazatelj godinama zanemarivanog društvenog potencijala kojeg klub posjeduje. Za kraj, valja istaknuti da je rekord po broju prodanih pretplata star (ne)sretnih 13 godina i datira iz sezone 2009./10., druge u Krešinom domu, kada je prodano 1926 godišnjih ulaznica. Nastavi li se visoki ljetni tempo, nije nemoguće ni da se rekord sruši. Za pravi Božić usred ljeta!
Kako kupiti godišnje ulaznice?
Najjednostavniji način za kupovinu pretplate je odlazak na internetske stranice Entrio.hr, a godišnje ulaznice se mogu i fizički kupiti na šest lokacija u Zadru.
Prodajna mjesta:
•Felix 24 Sata, Ulica Hrvatskog Sabora 12
•Ghetaldus Kaufland, Andrije Hebranga 2
•Tisak Kalelarga I, Ulica Elizabete Kotromanić 2
•Ghetaldus Zadar, Murvička 1
•Music Shop COMBO, Ul. Vlatka Mačeka 3
•Ghetaldus i Tisak Media, Supernova
Osim na navedenim lokacijama, od ponedjeljka 21. kolovoza 2023. omogućena je prodaja ulaznica i na blagajni ispred dvorane Krešimir Ćosić. Blagajna radi od ponedjeljka do petka od 16 do 19 sati.
Cijene ulaznica
Tribina – 70 EUR
Ring – 85 EUR
Teleskop – 100 EUR
Press – 110 EUR
Srebrni VIP – 300 EUR
Zlatni VIP – 400 EUR
Dijamantni VIP – 800 EUR
najnovije
najčitanije
Hrvatska
trajno rješenje problema
Nema više prokuhavanja: U Splitu konačno rješavaju problem zamućene vode
Novosti
stanje neprihvatljivo
19 femicida ove godine: “Žene ne mogu čekati institucije koje ne reagiraju”
Nogomet
bez komentara
Predsjednik HNK Rijeka demonstrativno napustio stadion zbog nesportskog ponašanja domaćina
KK Zadar
Premijer liga, 11. kolo
Alkar gađao u ništa na Višnjiku, Jusup uspješno testirao Buljevića i odmorio nositelje
Novosti
ilegalni uvoz
POZNAT IZVOR ZARAZE Otkriveno kako je u Hrvatsku stigla kuga malih preživača
Scena
Popularni pjevač
Otkriveno gdje je Thompson otišao nakon drugog rasprodanog koncerta u Višnjiku
Županija
65. obljetnica
Preživio je havariju tankera “Petar Zoranić”: ‘Na čelu mi je ostao ožiljak, kad se pogledam u ogledalo, sjetim se poginulih kolega’
Županija
Za aktualnu akademsku godinu
Čak 50 benkovačkih studenata dobit će stipendije od Grada, evo koliko one iznose
Crna Kronika
Tragedija u Bedekovčini
GOTOV OČEVID Vatrenim oružjem ubio suprugu, majku četvero djece, a potom i sebe
Plodovi zemlje i mora
Degustacija mladih vina i maslinovih ulja