ponedjeljak, 6. svibnja 2024

Vrijeme danas

11 C°

najulov 2024.

Nino Jukić ulovio kapitalca od 17 kilograma!

04.04.2024. 11:58

Foto: Osobna arhiva

Ponovno nam se javio Nino Jukić, većini ribolovaca poznat po svojim brojnim ribolovnim uspjesima s natjecanja u sportskom ribolovu. No ovoga nam se puta Nino nije javio zbog medalja, već zbog krune i to kakve krune.

– Nakon duljeg vremena i brojnih odgađanja, napokon smo se prijatelj i ja se dogovorili da odemo u kulf.

Večer prije sam ulovio oko 20 liganja pa sam ih spremio u bazen da ostanu žive. Tako smo već u 7 sati ujutro krenuli prema kulfu i uz put bacili ćakulicu, što ćemo, kako ćemo i di ćemo, priča nam Nino.

– To mi je bilo prvi puta da idem sa svojim brodom Maretom 525 u kulf i mogu vam reći da mi se pokazala kao top-brod za takve ture.

Brzo smo došli na prvu poštu. Odmah sondiramo i ne nalazimo ništa zanimljivo, ali svejedno spuštamo lignju, nažalost bez uspjeha, nastavlja Nino.

Samo da ispliva…

– Malo bezvoljni dolazimo na drugu točku, sondiramo i spuštamo najveću lignju koju imamo u bazenu. Tako je već lagano stiglo skoro i podne, a mi smo bili bez ribe i bez volje. Na sonderu tada vidim neku mrlju.

Pogledamo se i diskutiramo je li riba ili nije te se nekako bezvoljno odlučimo vratiti i napraviti još jedan đir, kad ono udarac!

Bio sam siguran da je riječ o velikoj ribi, budući da mi se štap Bubo’s Custom Rods – CRS savio kao nikad do sad, a imam hvala Bogu dosta ulova.

Odlijepim je od dna, otpustim kočnicu i tada kreće borba prema gore. Na nekih 20 metara od površine ugledamo veliki odsjaj. Pogledamo se ja i prijatelj i u glas kažemo »samo da ispliva…«

I kad je na kraju riba došla do nas, nismo mogli vjerovati što smo ulovili. Skačemo od sreće zbog ulovljenog zubaca, veselimo se i procjenjujemo koliko ima kila.

I tek kad smo došli doma i izvagali je shvatili smo da ima 17,285 kila! Čudo od ribe! Mogu reći, moj najveći ulov do sada!