Foto: Jelica FARKAŠ
Grad Biograd i Športsko ribolovna udruga Podlanica uputili su Ministarstvu zahtjev, točnije pismo namjere da se raspiše natječaj za koncesiju za lučicu Jaz i to još prije otprilike godinu dana. No odgovora nema, to traje i traje, a u lučici je pravi Divlji zapad. Veže se tko gdje i kako hoće, a prigovaraju s razlogom, ističe Pešić
Nezadovoljstvo korisnika usluga u biogradskoj Gradskoj lučici može se u gradu čuti na svakom koraku. Tko se tamo može privezati, tko dizati i spuštati brod i po kojoj cijeni te zašto je to tako različito se interpretiraju. Najviše je onih koji za nastalo stanje kritiziraju gradsku vlast, točnije gradsku tvrtku Bošana, koja je donedavno i skrbila nad lučicom.
No to više nije tako, a da je u njoj prisutno niz problema i nejasnoća u to nema sumnje. Potvrdio nam je to direktor gradske tvrtke Bošana Krunoslav Pešić.
– Mnogi ljudi ne znaju da gradska lučica Jaz i obalni dio rive već dvije godine nisu u našoj nadležnosti. Naime, nakon isteka koncesije zatražili smo od Županijske lučke uprave Zadar produljenje koje su nam odbili. Obrazložili su to izmjenama i dopunama novog Zakona o pomorskom dobru i lukama te su slijedom toga do daljnjega oni i preuzeli upravljanje lučicom. No, grad Biograd donio je promjene Prostornog plana grada prema kojem je lučica Jaz prenamijenjena iz komunalnog u sportski vez, a to znači da Županijskoj lučkoj upravi prestaje pravo upravljanja te je ona pod direktnom upravom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Grad Biograd i Športsko ribolovna udruga Podlanica uputili su Ministarstvu zahtjev, točnije pismo namjere da se raspiše natječaj za koncesiju za lučicu Jaz i to još prije otprilike godinu dana. No odgovora nema, to traje i traje, a u lučici je pravi Divlji zapad. Veže se tko gdje i kako hoće, a prigovaraju s razlogom, jer je doista totalno nedefinirano stanje. Dok je lučica bila u našoj koncesiji, mi smo imali ugovore s vlasnicima brodova, a u cijeni ugovora bila je i odredba o besplatnom spuštanju ili dizanju broda. No kako više nema važećih ugovora, a dizalica je u vlasništvu tvrtke Bošana, ona danas normalno radi, ali po važećem cjeniku, koji je isti za sve korisnike, pojašnjava Krunoslav Pešić.
Vjeruje se da je i ta nejasnoća izazvala dosta ljutnje vlasnika bodova. Nažalost, dok Ministarstvo ne riješi taj problem i dok lučica ne dobije koncesionara koji će o njoj kvalitetno skrbiti, i nadalje će biti nered kakav se događa i ovoga ljeta.
najnovije
najčitanije
Zadar
Prgodan program
Makedonsko kulturno društvo Biljana upriličilo program »Ususret Uskrsu«
Košarka
NBA liga
Cleveland zadnji sudionik drugog kruga, sada ih čeka Boston
Hrvatska
BIVŠA MOSTOVKA
Marija Selak Raspudić gostovala u Nu2: Nisam zbog toga sretna, ali zabrana pobačaja nije rješenje
Nogomet
HNL
Dinamo pobijedio kod Rijeke 2-1 i pobjegao na +4
Sport
Miris oktana
NAGRADA GRADA ZADRA Vesela utrka u kojoj su Fićo i Tesla jedan uz drugoga
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozivam vas da neumorno njegujemo potrebu za narodnim jedinstvom
Zadar
Rekordne brojke
[FOTO] Završeno 11. izdanje Wings for Life utrke, pobjednici u Zadru Kristijan Rubinić i Nataša Šustić
Zadar & Županija
Velika utrka
FOTO Točno u 13 sati krenula utrka Wings for Life, 8000 sudionika trče za one koji ne mogu
Zadar
Vremeplov
FOTO Zadar postao pravo središte svijeta oldtimera
Zadar
Poseban dan