Suvereni terenac u svom sedmom izdanju donosi i nikad veće količine luksuza pa mu se uz znanu offroad komponentu slobodno može dodati i ona koja karakterizira SUV automobile
U potpunoj diskreciji, na glamuroznom VIP partiju organiziranom u Abu Dabiju, najvećem, najbogatijem i glavnom emiratu Ujedinjenih Arapskih Emirata, Nissan je prošlog tjedna predstavio novu, ukupno sedmu generaciju svog najmoćnijeg vozila – terenca Patrol. Iako povrijeđene taštine jer nisu bili dio ekipe koja je prva ugledala prinovu, novinari su munjevito reagirali i vijest je krenula u svijet. I, koje su prve impresije?
Patrol je naravno ostao Patrol, dakle jedno od pet apsolutno najsuverenijih civilnih vozila na svijetu, ali je uz dakle znanu off road komponentu postao i nikad više – on road. Drugim riječima, Patrol je u svojoj unutrašnjosti uvažio apsolutnu potrebu za luksuzom te se na taj način maksimalno približio SUV svijetu. Koža, plemeniti materijali, vrhunske plastične obloge, kromirani detalji, debeli “tapecirung” samo su dijelovi prestiža. Funkcionalnost je također velika a od ove generacije i putnici u trećem redu sjedala, Patrol ima mjesta za sedam putnika, će moći sjediti sasvim komotno. Vanjštinom Patrola pak dominira novodizajnirana maska koja samo evoluira jako dobro poznate, i s drugih modela, Nissanove konture.
Osim standardnog ovjesa, u ovoj generaciji pronalazimo i HBMC sustav odnosno “Hydraulic Body Motion Control” što će reći da sada imamo i hidraulički ovjes što vožnju ovim glomaznim terencem može učiniti i vrlo udobnom. Patrol u uobičajenoj cestovnoj upotrebi ima pogon na stražnju osovinu a uz integralni pogon moguća je i blokada diferencijala što omogućava savladavanje najtežih terena. Također, pogon i ovjes se mogu namještati na nekoliko načina ovisno o podlozi – pijesak, cesta, stijene ili snijeg – a jedna od najvećih zanimljivosti je i V8 5,6 litarski benzinski agregat snage 400 KS kojeg karakterizira i 560 Nm okretnog momenta.
Nikad više off ali i nikad više on road, Patrol nastavlja sjajni niz. Prodaja mu starta u prvom tromjesečju ove godine a cijene, barem okvirno, se mogu smjestiti između 400 i 600 tisuća kuna.
POLA STOLJEĆA U CIVILU
Iako se u vojnoj verziji Nissan Patrol proizvodi od 1951. godine, sedma njegova generacija zapravo obilježava pola stoljeća od pojave prve civilne verzije 1960. godine. Ta, druga pčanetrano raširena generacija off road vozila se proizvodila puna dva desetljeća osvajajući naručitelje koji automobile stavljaju na posebne kušnje. Generacija koja je prethodila ovoj najnovijoj na sceni se, uz redizajn 2005., nalazi od 1998. godine a karakteriziralo ju je značajno uvažavanje i SUV elemenata što velikim terenskim sposobnostima dodaju i elemente čistog luksuza. U jedno od najvećih postignuća Patrola ide i podatak da je bio prvo vozilo koje je savladalo krajnje negostoljubivu srednjoaustralsku pustinju Simpson.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Niclas Fullkrug donio minimalnu prednost Borussiji, Parižani dvaput pogodili vratnicu
Hrvatska
PETAR VUŠKOVIĆ
Analitičar: Milanoviću smo dno dna EU!? Pa ljudi moji, pretekli smo Rumunjsku, Slovačku i Grčku!
Svijet
BEOGRAD
Budući premijer Srbije želi bolje odnose s Hrvatskom, Žigmanov opet u vladi
Nogomet
Županijski kup
Škabrnja ’91 i Hrvatski vitez nakon drame u finalu
Nogomet
Serie B
Nekadašnji osvajač Kupa UEFA i Kupa kupova se vratio u Serie A, bivši napadač Rijeke nije igrao
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA
Snažan potres magnitude 4,3 kod Slunja, osjetio se i u Zagrebu i u BiH
Županija
voda