Za takve oscilacije u mjerenju izdanog plina čak mi je u OMV-u ponuđeno vrlo smiješno objašnjenje – da je do pogreške došlo zbog visokih temperatura zraka, kazuje Homan. Vezano uz njegov slučaj, želimo naglasiti da je Državni zavod za mjeriteljstvo umjerio sve istakače goriva i plina i da su oni ispravni, ističu u OMV-u Hrvatska
Ovih dana nam se obratio nezadovljni korisnik usluga OMV-ove benzinske postaje na Jadranskoj aveniji u Zadru Dragutin Homan iz Zagreba, koji trenutačno ljetuje na zadarskom području.
Homan je, naime, 22. kolovoza došao na navedenu benzinsku postaju kako bi napunio plinsku bocu zapremnine četrdeset litara ugrađenu u njegov automobil marke “mazda 323”.
Gdje (ne)staje plin?
– Imam i certifikat za plinsku bocu na kojem lijepo piše da joj je kapacitet 40 litara. No, kad sam dobio račun na kojem je stajalo da je u bocu utočeno gotovo 50,8 litara, malo je kazati da sam bio iznenađen. Otišao sam do djelatnika postaje koji mi je odmah kazao da on s tim nema ništa te da se obratim šefu. Kako šef tada nije bio tamo, nazvao sam ga telefonom, a on mi je savjetovao da nazovem besplatni OMV-om broj 0800 300 001. Kontaktirao sam taj broj da bi mi bilo rečeno kako će moj problem biti proslijeđen dalje. No, do danas nisam dobio odgovor, kazao nam je Homan koji je u našu redakciju došao 27. kolovoza.
On je na uvid dao i račun na kojem se vidi da je utočeno preko 50 litara plina te za usporedbu i račun s benzinske postaje druge tvrtke na kojem je evidentirano izdanih 40 litara plina. Homan navodi da je i od drugih potrošača čuo da slučajevi pogrešnog evidentiranja količine izdanog plina na OMV-ovim postajama nisu rijetkost. U jednom je slučaju, kaže, razlika iznosila čak 16 litara.
Provjeriti istakač
– Za takve oscilacije u mjerenju izdanog plina čak mi je u OMV-u ponuđeno vrlo smiješno objašnjenje – da je do pogreške došlo zbog visokih temperatura zraka! Kako onda takvih grešaka nije bilo na postajama ostalih tvrtki na kojima sam tijekom ljeta točio gorivo, pita se Homan.
– Već tri godine se vozim na plin i poznajem ga “u dušu”. Želim na ovaj problem skrenuti pažnju drugim potrošačima pa i samoj OMV-ovoj benzinskoj postaji i to kako bi se nešto poduzelo. Mislim da se ne odnose kako treba, zaključuje Homan.
U OMV-u Hrvatska zatražili smo te smo jučer dobili komentar ovog slučaja.
– Gospodin Homan je jučer zvao na naš call centar i mi smo mu se danas povratno javili. Vezano uz njegov slučaj, želimo naglasiti da je Državni zavod za mjeriteljstvo umjerio sve istakače goriva i plina i da su oni ispravni. No, kako uvažavamo sve primjedbe i reklamacije naših cijenjenih kupaca, mi ćemo odmah provjeriti ispravnost istakača, rekli su nam u OMV-u Hrvatska.
najnovije
najčitanije
Županija
presjek godine
PRIČE IZ 2024. (1) Tihomir Vukoja porodio suprugu pokraj kuće
Zadar
presjek godine
PRIČE IZ 2024. (2) Rekordna godina za zadarski eksplantacijski tim
Auto
sigurnost u prometu
Znate li što treba kada se na semaforu uključi žuto?
Županija
presjek godine
PRIČE IZ 2024. (3) Natalija Gulin ruši predrasude i obara rekorde
Feelgood
posebno piće
Još ih stignete napraviti! Ukusni kokteli s pjenušcem savršena su ovogodišnja zdravica
Zadar
presjek godine
PRIČE IZ 2024. (10) Pečenjara Brkljača proslavila 50 godina
Zadar
presjek godine
PRIČE IZ 2024. (4) Zadarski neurokirurzi u lubanju ugradili “isprintanu” kost
Crna Kronika
izazvao prometnu nesreću
Po Zadru pijan vozio prebrzo pa se zabio u rasvjetni stup
Županija
presjek godine
PRIČE IZ 2024. (8) Na škabrnjskim mladima svijet ostaje
Županija
presjek godine