Osim po pitanju cijene kad pretjera s listom dodatne opreme, S-Max, i to upravo s dizelskim agregatom, je vrhunski odabir za duga putovanja
Sasvim sigurno jedan od najkvalitetnijih i najluksuznijih velikih monovolumena na tržištu Europe, jer SAD je u toj domeni nedostižan svjetski prvak, je Ford S-Max. Napravljen zapravo na bazi Galaxyja, također vrsnog monovolumena s višegodišnjom tradicijom, S-Max je dobio zadaću da “kombijevski” stil pretvori u nedvojbeni luksuz. I – uspio je u svakom segmentu.
Vanjština je možda ostala najsličnija uzoru, no ono što se događa u unutrašnjosti stil je koji kao zanimljiv pamtimo i iz Mondea. Pravi, originalni S-Max počinje u zoni središnje konzole i mosta koji razdvaja prednja sjedala. Iznimno funkcionalno i vrlo lijepo. Svim je komandama lako vladati, a ono gdje se komplimenti nastavljaju je zona upravljivosti. Po standardnoj Fordovoj tehnologiji, i S-Max odlično “drži cestu” ili da ostanemo u zoni tipične automobilske frazeologije – upravljiv je automobil. Sumnja u ovu tvrdnju koja se može javiti zbog njegovih dimenzija i proporcija razbija se već samo nakon nekoliko uzastopnih zavoja i sve nevjerice čini suvišnim. S-Max je naime više nego jednostavno voziti, a kad k tome steknete međusobno povjerenje, vožnja počinje graničiti sa zabavom. Tome svakako pomaže i odlično proračunati motor. Zapremina od 2,2 litre sa 175 KS je ona zona gdje, naravno nadopunjen i odličnim okretnim momentom, automobil “hvata gas” ma u kojom se režimu rada nalazili. Dodatno zadovoljstvo, čak i nakon vrlo temperamentne i brojnim putnicima opterećene vožnje, je izvještaj o potrošnji. Prosjek od 8 litara uistinu nije teško održavati, a kad se nađete u zoni najjednostavnije vožnje, bez puno “gasa” putni vam kompjutor može pokazati da ste trošili nevjerojatno niskih 6,5 litara.
Ono gdje se pak definitivno nećete oduševiti je cijena automobila. Dobro, u najjednostavnijoj formi S-Max se može dobiti za 220 tisuća kuna. No, kako se radi o pravoj cestovnoj krstarici, logičan je odabir dizelski agregat. Ali, tada već cijena značajnije raste. A kada se još nađete u “titanium” razini opreme, s mnoštvom dodatnih poslastica poput ekrana u naslonima za glavu kako bi putnici, dodatno opskrbljeni individualnim bežičnim slušalicama, mogli pratiti film s DVD playera, ili posebnih alunaplataka, grijanih i u svim smjerovima eklektromotorima namjestivih prednjih sjedala, bi-xenon svjetlima i još ponekim “čudom” moderne tehnike, krajnji će vas račun nemalo iznenaditi jer će vam poručiti kako ste dužni uplatiti 350 tisuća kuna. Jest da smo nahvalili S-Max, ali iznos je unatoč svemu definitivno pretjeran.
Zaključak se svodi na stav kako je svima koji putuju, i to u pravilu čine u većem društvu, S-Max savršeno vozilo. Sve preporuke idu i u smjeru dizelskog agregata, no budite na oprezu i nemojte se baš pretjerano zaigravati s dodatnom opremom. Poslušate li glas razuma, zadovoljstvo ovim automobilom može dugo potrajati.
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
ČUVENI KLUB
ZLATNA VREMENA Radomir Paštrović o MNK INA: ‘Bili smo čudo od kluba, imamo više od 30 trofeja’
Hrvatska
NEMILE SCENE
Poznati riječki odvjetnik prijetio kolegici na sudskom hodniku: “Da ti opalim šamar?”
Zadar
NAŠ ZADAR
Popularna zadarska stranica oduševila snimkom s vjenčanja: ‘Ne bude li mi ovakav pir, neću se udavat’
Zadar
JEDINI ZADARSKI BLAŽENIK
JAKOV ZADRANIN Proslavljen blagdan zadarskog blaženika Jakova
Crna Kronika
KRAĐE
NOVE KRAĐE U ZADRU Na Bilom Brigu provalio u ugostiteljski objekt, ukrao novac
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
Fra Andrija Bilokapić
Dobitnik županijske Nagrade za životno djelo: ‘Abortus, transrodnost, eutanazija, sve su to bolesti našega društva’
Crna Kronika
Osuđen je
Pijan vrijeđao suprugu, a kasnije tvrdio: “Rekla mi je da imam malo spolovilo i da sam – kit!”
Zadar
KUPNJA NEDJELJOM
Evo u kojim trgovinama u Zadru danas možete obaviti kupnju
Moda
analiza subotnjeg đira