Foto: Pexels
U supermarketima je vrlo teško pronaći proizvode na prodaju s okruglim cijenama, a u većini slučajeva nude se artikli čije cijene završavaju, primjerice, s 0,99 centi, s 0,39 i tako dalje.
To je trend koji se može vidjeti u raznim dijelovima svijeta kako u velikim trgovačkim centrima tako i u malim prodavaonicama.
Ali zašto? Zasigurno ste se to više puta zapitali prilikom kupovine. Doista, odgovor je lako pogoditi. To je preimenovana marketinška strategija koja preuzima naziv efekt lijeve znamenke.
Zapravo, naš se mozak nastoji usredotočiti na prvi broj slijeva od decimalne točke, obraćajući manje pozornosti na druge znamenke. Na taj način, ako proizvod košta 9,99 eura, navest će nas da pomislimo da ćemo potrošiti 9 eura umjesto 10 da ga kupimo, a u stvarnosti to nije slučaj.
Iako nije novijeg izuma, ova tehnika – također poznata kao charm pricing – jedna je od najprihvaćenijih u svijetu prodaje.
Nekoliko istraživanja i eksperimenata potvrđuje njezinu učinkovitost na kupcima, a jedan od najpoznatijih je onaj koji su proveli istraživači Schindler i Kibarian, podvrgnuvši tri različita kataloga odjeće trima skupinama ljudi.
Cijene raznih artikala kretale su se od najmanje 7 dolara do najviše 120 dolara, s prosjekom oko 30 dolara. Na kraju se većina kupaca odlučila za odjeću koja se prodavala po cijenama koje su završavale na 99 centi, iako zapravo nije bila najjeftinija.
najnovije
najčitanije
Nogomet
West Ham
Sada je i službeno, engleski prvoligaš mijenja trenera na kraju sezone
Nogomet
Turska
Livakovićev Fenerbahče se još više udaljio od mogućnosti osvajanja titule
Hrvatska
UOČI SEZONE
Veće plaće u turizmu neće spriječiti iseljavanje. Konobar bi morao imati oko 2.000 eura
Nogomet
Serie A
Pašalić asistent u pobjedi Atalante, njegova momčad tek nakon preokreta svladala otpisanu Salernitanu
Županija
Zavjetna svetkovina
[FOTO] Tisuće vjernika pratilo kip Gospe od Zečeva ulicama Nina
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozivam vas da neumorno njegujemo potrebu za narodnim jedinstvom
Scena
TIK TOK
VIDEO Britanka bila na zabavi u Zadru pa ostala u čudu: ‘Tko je ovaj tip? Ljudi su ludi za njim’
Zadar
POZITIVNA PRIČA
‘DOBRI DUH ŠKOLE’ Zadranin David Babac bio na Wings for Life utrci, podržali ga nastavnici i prijatelji
Zadar
Rekordne brojke
[FOTO] Završeno 11. izdanje Wings for Life utrke, pobjednici u Zadru Kristijan Rubinić i Nataša Šustić
Sport
Miris oktana