Petak, 22. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

18 C°

BioSfera Biograd potiče i agroturizam

19.03.2021. 13:45


Završen je drugi ciklus edukacije od serije planiranih kroz projekt »Centar za održivi aktivni turizam BioSfera Biograd«, a koje provodi Park prirode Vransko jezero.
Od ožujka do lipnja u sklopu ovog projekta održat će ukupno trinaest dvodnevnih radionica, a JU PP Vransko jezero, partneri su Cluster za eko-društvene inovacije i razvoj CEDRA Split, Grad Biograd na Moru i Hrvatska gorska služba spašavanja. Cilj radionica je oblikovati ključne specijalizirane proizvode posebnih oblika turizma, a temeljene na krajobraznim, prirodnim, kulturno-povijesnim i drugim specifičnostima područja koja čine obuhvat projekta. To su Zadarska, Šibensko-kninska i Ličko-senjska županija. Proizvodi bi trebali stvoriti dodatnu vrijednost destinacije, privući nove, ali i osigurati povratak posjetitelja koji su već posjetili destinaciju, ali sada kroz prostorno i vremenski veću disperziju posjećivanja, kako bi se obogatila ponuda i prevladala sezonalnost.


«Ruralni turizam, seoski i agroturizam«
Ove radionice s PP Vransko jezero odradio je uvodno Danijel Lacko iz Lacko Outdoor, obrta za usluge i savjetovanje, kao odabrani voditelj cijelog ciklusa, istaknuti stručnjak u segmentu aktivnog, outdoor i pustolovnog turizma. Samu radionicu: »Ruralni turizam, seoski i agroturizam« vodila je Lidija Mišćin iz Udruge »Ruralni tandem« Zagreb, dugogodišnja direktorica TZ Zagrebačke županije, stručnjak za posebne oblike turizma na ruralnom prostoru i koordinatorica izrade prvog nacionalnog kataloga »Ruralni turizam Hrvatske« 2015. godine. Sudionici radionice bili su zainteresiranima za razvoj i ponudu ovih turističkih proizvoda na navedenom prostoru među kojima značajan broj ovdašnjih aktivnih dionika turizma u prostoru Ravnih kotara, Bukovice, Like…
Radionica je definirala pojmove – Ruralnog turizma, agroturizma i višenamjenskih ruralnih gospodarstava, a potom vođena interaktivno kroz rasprave te prikupljanje ideja za razvoj ovih specifičnih proizvoda. Najbolje su ideje potom razrađivane kao turistički proizvod. Sudionici podijeljeni u tri grupe kroz kreativnu slobodu odabrali su fenomene i te pripremili i prezentirali tri proizvoda: Program tura »Pet osjetila«; »Poljoprivredni kamp« i »Ljubav je u zraku«.