Petak, 22. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

2 C°

USUSRET DESETOJ OBLJETNICI POSLOVANJA

Od lokalne priče do regionalnog lidera: Kako je Berekin postao simbol uspjeha

Autor: N. Lucić/Sponzorirani sadržaj

22.11.2024. 12:09
Od lokalne priče do regionalnog lidera: Kako je Berekin postao simbol uspjeha

Za doček Nove godine spremamo najveći cabaret show sa preko 20 izvođača u našem Wedding and Event Resortu. Program je to s kojim smo mi započeli još prije dvije godine i time se još jednom dokazali kao predvodnici u novim trendovima u našoj regiji. Biti će to veliki spektakl kojim će se na najbolji način ući u novu godinu. Berekin Wedding and Event Resort u poslovnoj zoni Lonići u Bibinjama već se bukira za 2027. godinu, a u sljedećoj godini krećemo s velikim ciklusom ulaganja u sva ti naša objekta. Prva je na redu renovacija konobe, a za resort ćemo 2025. godine lansirati 3D projekt novog uređenja i zabavnog koncepta. Prije sedam godina krenuli smo s glazbom uživo, radili dvije godine u minusu, jedva preživjeli pandemiju, ali unatoč svim opstrukcijama i problemima na koje smo naišli, uspjeli smo se izdići još kvalitetniji, što potvrđuje i vjernost koju nam naši klijenti opetovano poklanjaju, kazao nam je na početku razgovora osnivač i izvršni direktor Berekina Marko Nekić, ususret desetog godišnjici poslovanja najpoznatije zadarske ugostiteljske i event tvrtke. Da se u životu bavio samo ugostiteljstvom, kazao nam je, puno bi brže i lakše došao do velike zarade. Upustiti se pak u organizaciju evenata, pojašnjava, puno je veći rizik, što se dokazalo i tijekom pandemije, kada je, za razliku od klasičnog restoranskog ugostiteljstva, organizacija evenata bačena na koljena. Sve su zabave bile zabranjene, koncerti i vjenčanja otkazani.



Skromni počeci


No, i to su najteže razdoblje uspješno prebrodili, a u jeku pandemije Nekić se odlučio i za ulaganje života – Berekin Wedding and Event Resort u zoni Lonići u Bibinjama, koji ističe kao svoj najveći poslovni uspjeh, koji će u godinama pred nama upravo u Lonićima nastaviti kvalitativno uzdizati.


Od malene konobe, Berekin je postao jedna od omiljenih lokacija u Zadru i okolici gdje tisuće ljudi dolaze proslaviti svoje nezaboravne trenutke. Osim konobe, tu je i Berekin Catering, ali i Berekin Wedding & Event Resort, koji su nezaobilazna lokacija za sva najvažnija slavlja. Berekin velikim ciklusom ulaganja u svoju poslovnu infrastrukturu sljedeće godine ulazi u desetu obljetnicu rada, tijekom kojih su, počevši samo s konobom, narasli do najvažnijeg zadarskog ugostiteljskog i event kompleksa spremnog ugostiti sve najvažnije životne proslave – vjenčanja, krštenja, obljetnice, ali i poslovne kongrese i sastanke.


– U poslovnu sam se avanturu s Berekinom upustio prije devet godina. Cijeli sam život svirao harmoniku na vjenčanjima i paralelno završio ugostiteljsku školu. Čak se sjećam i dana kada sam odlučio spojiti svoju zabavnu i ugostiteljsku stranu u jedno – Berekin. Maksimalno sam se posvetio ugostiteljstvu, a iz male smo prostorije narasli na konobu, potom catering i potom na posljetku naš nezaobilazni Wedding and Event Resort u zoni Lonići. Od dvije osobe narasli smo na 60 – ak zaposlenih, koji su kako ističe, ključni dio cijele uspješne priče Berekina. Kako je tvrtka rasla, tako sam i ja, prateći zahtjeve posla, dodatno se usavršavao završivši poslovnu akademiju u Beogradu. Od prvog me dana ovaj posao privukao, a pošto sam prirodno kompetitivno nastrojen, odlučio sam uvijek biti broj jedan za sva najvažnija slavlja i okupljanja u našoj regiji, prisjetio se Nekić, dodavši kako je tržišna situacija u Zadru prije deset godina bila lakša.
Pioniri kvalitete


– Zadrani su tada bili nenaviknuti na koncept koji smo im mi predstavili, a važno je istaknuti da smo bili pioniri u sva tri segmenta – prvi smo vikendima uveli glazbu uživo u konobi, naš catering jedan je od najkvalitetnijih, a Wedding and Resort Event u Lonićima već debelo popunjen za sljedeće dvije godine. Na prvom smo mjestu u regiji, što nas nikako ne uspavljuje. Ne usporavamo s planovima za budućnost, a iako smo najskuplja sala u regiji, naš je kalendar vjenčanja već popunjen. Ovu godinu imamo 87 bukiranih vjenčanja, a ritam se nastavlja i u sljedećim godinama. Dokaz je to da viša cijena ne utječe na manjak popularnosti, rezimirao je Nekić, kazavši kako im je prilikom osmišljavanja koncepta Wedding and Event Resorta svojevrsna olakotna okolnost bila činjenica sa su visoke standarde kvalitete i prepoznatljivosti već imali za svoju konobu i catering. Ekipa koja je utanačila standarde u konobi, dva je mjeseca vodila operaciju u Lonićima, obučavajući osoblje Wedding and Event Resorta, koje će iz Lonića nastaviti mladencima pružati nezaboravno iskustvo najvažnijeg dana njihovih života.


– Taj je objekt prošao kroz velike probleme, prvenstveno s graditeljskog aspekta i to je bila najveća prepreka za nas, jer se radi o multifunkcionalnom objektu koji nije tradicionalna čvrsta gradnja. Klijentima smo željeli ponuditi nezaboravnu lokaciju za vjenčanja, što je bilo teško birokratski izvedivo. Mi smo tada već bukirali 30 vjenčanja, iako nismo bili sigurni da će nam sve dozvole stići na vrijeme. Koncept je to, koji je nama bio nepoznat, iako su takvi ekskluzivni paviljoni već naveliko postojali u kontinentalnom dijelu, prisjetio se Nekić.


Foto


Berekin


avatar

Snimio:


21.11.2024. 15:17


Galerija


It” mjesto za vjenčanja


Sezona vjenčanja traje od travnja do početka prosinca. Multifunkcionalna je to dvorana koju prilagođavaju prigodi i željama mladenaca.


– Tijekom sezone vjenčanja sve su dekoracije svijetle, decentne, prilagođene potrebama mladenaca, a s dolaskom zimskim mjeseci mijenjamo ih tamnijim, korporativnim dekoracijama, pojasnio je Nekić, naglasivši kako se zimska sezona vjenčanja, preklapa s božićnim i korporativnim domjencima. Za prosinac su tako izbacili pet termina za božićna druženja s kapacitetom od oko dvije tisuće posjetitelja, koji su već odavno popunjeni. Marketinške im kampanje dodaje, služe da se zahvale svojim klijentima i gostima, koji su, prenoseći dobre vibracije i reakcije postigli da se prostoru popunjavaju sami od sebe.


– 20 smo eura skuplji od najskuplje sale za vjenčanja u regiji, a o onih prosječne kvalitete i po 30 eura. No, to ne zaustavlja naše klijente da se odluče upravo za naš koncept. Cijeli Berekin koncept popularan je zbog doživljaja koje nudimo u našim objektima. Naš Wedding and Event Resort potpuno je drugačiji od objekata čvrste gradnje, konoba je s godinama stekla kultni status, a catering je dokaz naše kvalitete i inovativnosti u gastronomiji, dodao je Nekić.


Doživljaj je osnova svih njihovih uspjeha. Mladenci, kaže Nekić, kada vide sve što im se nudi, odmah znaju da je Berekin pravo mjesto za njih. Zajedno sa svojom profesionalnom i dobro uigranom ekipom, Nekić je oko sebe okupio tim mladih i ambicioznih ljudi koji su posvećeni uspjehu. Svaki od tri Berekinova objekta ima svoju glavu i vrat – svoj menadžment, šefa kuhinje i jedinstveni brend.


– Nije laž kazati kako smo lider na tržištu u svojoj branši. Kroz godine rada profilirali smo se kao kvalitetan i pouzdan partner svima koji najljepše životne trenutke, u društvu prijatelja i najmilijih, žele proslaviti u neponovljivoj atmosferi naše konobe ili pak Berekin Wedding and Event Resorta, smatra Nekić.



Brend menadžment


– Prva smo ugostiteljska tvrtka na ovom području sa svojim sustavom menadžmenta i promocije. Svaki je naš proizvod namijenjen drugačijoj publici, a dijele zajedničku viziju. Konoba i Wedding and Event Resort imaju slične jelovnike, ali drugačiju glazbenu priču. Catering je potpuno drugačija priča. Od praćenja tržišta, isprobavanja novih gastronomskih trendova i istraživanja tržišta – svaki od tri objekta taj posao radi sam za sebe, dok probleme rješavamo zajedničkim snagama, kazao je Nekić.


Dok je klasično restoransko ugostiteljstvo isplativo, Nekić kaže kako su organizatori evenata pretrpjeli velike štete, naročito tijekom pandemije.


– Odlučio sam ne biti „control freak” i svoje kolege pustiti da rade svoj posao najbolje što mogu, slobodno predlažu ideje i promjene. Također, želim izraziti duboku zahvalnost svim djelatnicima, na trudu, posvećenosti i doprinosu cijelom kolektivu jer bez njih, uspješnost Berekina ne bi bila moguća.


Istovremeno smo uslužna i prodajna djelatnost. Nudimo preko 400 jela u našem portfelju, a kontinuirano pratimo svježinu svih namirnica i kontroliramo sve zdravstvene i sanitarne propise. Zato i imamo velike planove za budućnost. Konoba bi 2026. godine trebala ići u veliku renovaciju s izgradnjom gornje terase kako bi mogli ići u „a la carte” poslovanje s tradicionalnim vikend zabavama kako su naši klijenti navikli zaključio je Nekić, poručivši kako će svima dobro poznate lokacije Berekina – konobe u Zadru i Wedding and Event Resorta u Lonićma, uvijek biti otvorene svima koji traže kvalitetu i prvenstveno dobru zabavu na najvišem nivou organizacije.


– U Zadru smo počeli graditi priču naše poslovne umješnosti i uspjeha, a u Lonićima potvrdili status lidera na tržištu. Tu i ostajemo, nastavljamo raditi bolje i kvalitetnije nego ikada prije, poručio je Nekić.