S tržišta Austrije, Njemačke i Mađarske, stižu nam odlične vijesti. Interes brojnih partnera je zaista velik, a što ususret sezoni svakako obećava, ali i opravdava naše nade koje polažemo upravo u goste s naših najvjernijih tržišta, rekla je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije, jučer nakon treće online prezentacije, ovaj put za poslovne partnere iz Austrije.
Na prezentaciji je bilo 16 sudionika, a organizirana je u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Beču.
Ranije su već održane takve radionice za njemačko i mađarsko tržište, a sljedeći tjedan je još na programu radionica za francusko tržište. Radi se o ciklusu virtualnih prezentacija, na kojima se najznačajnijim emitivnim tržištima predstavlja turistička ponuda Zadarske županije. Sve u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.
Kako kažu u TZ-u Zadarske županije, u fokusu ovakvih virtualnih događanja je predstavljanje bogate ponude Zadarske županije, ali i informiranje inozemnih partnera o trenutnim uvjetima ulaska u Hrvatsku i povratka u matičnu zemlju te predstavljanje nacionalne oznake sigurnosti Safe stay in Croatia.
– Uvelike ohrabruje pad broja zaraženih i sve veća procijepljenost našeg stanovništva, a to je temelj za dolazak velikog broja gostiju u našu županiju, istaknula je Kadija.
Na prezentacijama se naglašava raznolikost Zadarske županije, kako geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja i atrakcija, a to snažno gradi brend »Reci DA! svemu«. Prezentacija je koncipirana tako da prvi dio ističe doživljaje po subregijama, nakon čega se prezentacija fokusira na turističke proizvode. Uz glavne smještajne kapacitete i njihovu ponudu dodatno se prezentiraju i razni alati koje Turistička zajednica Zadarske županije nudi za turiste, ali i profesionalce, kao što su karte, liste, brošure, vodiči. Web stranice Turističke zajednice Zadarske županije aktivne su na čak deset jezičnih varijanti te su veliki napredak u promidžbi.
Velika publika na prezentaciji za Mađarsku
Krajem travnja i početkom svibnja održane su virtualne radionice za tržište Njemačke i Mađarske. Za tržište Njemačke, u organizaciji predstavništva HTZ-a iz Frankfurta i ispostave u Münchenu održana je prezentacija za prodajno osoblje turističkih agencija, turoperatore i medije koju su pratila 32 sudionika. Prezentaciju za Mađarsku je organiziralo Predstavništvo HTZ-a u Budimpešti, a na kojoj je isključivo predstavljena ponuda zadarske turističke regije od strane TZ-a Zadarske županije. Nakon prezentacije, uslijedila je i radionica. To virtualno događanje okupilo je više od 110 sudionika, a tijekom dana je održano gotovo 300 individualnih sastanaka.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
VOŽNJA U PIJANOM STANJU
VOZIO ‘MRTAV PIJAN’ U Gornjem Karinu vozio pod utjecajem alkohola od 2,40 promila
Hrvatska
DOMOVINSKI POKRET
Penava: Ako se ne dogovorimo s HDZ-om, otvoreni smo i za nove izbore
Zadar
IZLOŽBA
GRAFIČKA IGRA 18+ Otvorena izložba srednjoškolskih profesora u Kapetanovoj kuli
Hrvatska
PODACI HNB-A
Hrvati sve više štede. U bankama oročili više od 10 milijardi eura
Hrvatska
MINISTRICA KULTURE I MEDIJA
Obuljen Koržinek: “Mi smo spriječili prevaru. Odgovornost na pojedincima”
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Županija
OBAVIJEST
HEP JAVLJA Ove ulice u županiji u četvrtak ostaju bez struje
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA