Temeljem Programa rada za 2020. godinu, Turistička zajednica Zadarske županije je na svojim Internet stranicama www.zadar.hr objavila Javni poziv za dodjelu potpora u 2020. Potpore su namjenjene:
· događanjima
· programima destinacijskih menadžment kompanija (dmk)
· razvojnim programima/projektima na otocima i u zaleđu
Predmet ovog Javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Zadarske županije programima/projektima koji podižu vidljivost regionalnog brenda korištenjem "SayYes!" brend-koncepta, te su usklađene s Brend-priručnikom, pridonose obogaćivanju turističke ponude i kreiranju novih motiva dolazaka turista na cijelom području Zadarske županije. Javni poziv za dodjelu potpora u 2020. upućen je subjektima javnog i privatnog sektora, a obuhvaća 3 različita modela.
Potpore događajima
Prvi je model vrlo je sličan prošlogodišnjem Pozivu – namijenjen za događanja koja se odvijaju na teritoriju Zadarske županije, predstavljaju motiv dolazaka turista na destinaciju, stvaraju dodatnu ponudu, poglavito u pred i posezoni, te imaju snažan promidžbeni efekt zbog posebnosti i/ili unikatnosti.
Potpore novim složenim programima posebnih interesa
Drugi je model namijenjen programima razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda posebnih interesa. Ideja je pružiti podršku turističkim agencijama koje su specijalisti za destinaciju, odnosno nude paket-aranžmane isključivo u zadarskoj županiji s naglašenim doživljajnim aspektom. Želimo definirati top-doživljaje te im pružiti dodatnu promidžbu. Ovaj vid potpora do sad razvijan kroz HTZ u duhu je novih osnažen ih zadaća TZ županija kao desetinacijskih menadžment organizacija u bliskoj već razvijenoj suradnji s lokalnim agencijama posvećenim dmk konceptu.
Potpore otocima i zaleđu
Treći je model također novost,a koju valja posebno pozdraviti s obzirom na trendove i sadašnja kretanja ali i promišljanje budućnosti. Radi se o potpori onim dijelovima županije gdje su izazovi za napredak i privlačenje gostiju veći, a autohtonost posebno naglašena – naši otoci i zaleđe. Ovi snažni aduti budućnosti ovdašnjeg turizma.
Predmetni javni poziv objavljen je na web stranicama Turističke zajednice Zadarske županije na https://www.zadar.hr/hr/o-nama/natjecaji-pozivi-i-obavijesti, dok se obrazac za prijavu nalazi na linku: https://www.zadar.hr/hr/o-nama/prijava-projekta. Krajnji rok za podnošenje svih prijava je 6. prosinca 2019. godine.
Konačnu odluku o visini potpora donijet će Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije, a rezultati će također biti objavljeni na Internet stranicama www.zadar.hr.
Očekuje se i poziv Zadarske županije
TZ Zadarske županije i Zadarska županija uvele su lani novu praksu, od nekadašnjeg zajedničkog dodjeljivanja sredstava, a gdje je županija oplemenjivala sredstva turističke zajednice, tako da su potpore razdvojile u dva javna poziva. Dogovor između dviju institucija, TZZŽ i Županije, omogućio je veće iznose za organizatore ovisno o namjeni i aktivnostima koje provode. Tako je praksu potpore s namjenom pokrivanja organizacijskih troškova nastavila Zadarska županija, što je omogućilo TZZŽ da potpore usmjeri na marketinške aktivnosti, razvoj DMK i poticvanje slabije razvijenim područjima u svrhu ravnomjernijeg razvoja i otvaranja prostora novih doživljaja, a što i odgovara zakonskim zadaćama i svrsi samih županijskih turističkih zajednica.U tom smislu prema riječima Lovre Jurišića pročelnika Upravnog odjela za gospodarstvo, turizam, infrastrukturu i EU fondove Zadarske županije, takva se praksa nastavlja i natječaj za potpore događajima u Zadarskoj županiji uslijediti će uskoro.
Okvirni podaci o složenom turističkom proizvodu/liniji proizvoda posebnih interesa
Ovi proizvod bi trebali spadati u skupinu
aktivnosti i avanture(biciklističke i pješačke ture, kajaking ture, rafting; penjanje i drugi slični proizvodi)
nautički turizam (ture po otocima, jedrenje, ronjenje i sl.)
gastro i eno (opće ili tematske gastronomske ture, vinske ture i dr.)
kultura (kulturne i povijesne ture, kreativni turizam i drugi slični proizvodi)
posebni interesi (seoski turizam; promatranje ptica, i dr.)
Mihaela Kadija: Ovo je "win-win" situacija
– Potporama želimo poticati i olakšati promidžbu koja će prvenstveno motivirati dolaske, osobito u razdobljima manje turističke potražnje, te uz to probuditi tržišta posebnih interesa i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Pored toga Turistička zajednica Zadarske županije i nadalje nastavlja poticati aktivnosti koje za cilj imaju stvaranje doživljaja ali i ravnomjeran razvoj turizma na području cijele županije.
U konačnici ova suradnja ima za cilj podizanje svjesnosti i jačanje brenda Zadar Region korištenjem Say YES! koncepta odnosno stvaranje prepoznatljivosti Zadarske županije kao turističke destinacije. Time i bilo koji subjekt koji radi u turizmu koristi regionalnu marku (brend) da se pozicionira unutar turistički atraktivne regije, a u isto vrijeme jača pozitivan imidž te iste regije. To je tzv. "win-win" situacija iz koje svi imaju koristi, obrazložila je ovogodišnji poziv direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija..
najnovije
najčitanije
Županija
OŠ PRIVLAKA
ČUVARI BAŠTINE Mali KUD obučen u narodne nošnje ukrasio kalendar 2025.
Plodovi zemlje i mora
PROGRAM VLADE
Šest milijuna eura za štete od prirodnih nepogoda
Zadar
SJEDNICA VLADE
Frane Tokić imenovan državnim tajnikom u Ministarstvu demografije i useljeništva
Crna Kronika
PU ZADARSKA
PIJAN ZA VOLANOM! Vozio po Zadru s 1,67 promila, uhićen je!
Zadar
NAJAVA
Fra Marin Karačić predvodi adventsku duhovnu obnovu na Bokanjcu
Zadar
ŽIVOT BEZ GRANICA
Jurica Milin, osoba s Down sindromom, uspješno ruši barijere i ostvaruje svoje snove
Kultura
VELIKI KONCERT U HNK ZADAR
Klapa Anima Maris vraća se na velika vrata: “Kada nam netko priđe i podijeli svoj dojam, tada znamo da…”
Županija
pitanje zaštite
RAT NA OTOKU Simbol čipke kao kamen razdora Pažana i Novaljaca
Zadar
sigurnosne mjere
Policija snima utakmicu Zadra i srpske momčadi
Crna Kronika
opirao se uhićenju