Dom mladeži u Sukošanu postao je centar za edukaciju za male iznajmljivače turističkog smještaja koji su čuli korisne i zanimljive informacije o zakonskim obvezama i propisima te kako postati što uspješniji, što izmijeniti u svom poslovanju i kako postati još vidljiviji na tržištu.
– Mali iznajmljivači imaju iznimno veliku važnost za cjelokupni sustav turizma Hrvatske, a time i za Općinu Sukošan. Uz stalna ulaganja u apartmane, važna su i ulaganja u ljude kroz edukacije za iznajmljivače koju je u suradnji sa Savjetovalištem za obiteljski smještaj Interligo d.o.o. organizirala Turistička zajednica općine Sukošan, kazala je Mirjana Veleslavić-Nadinić iz TZO Sukošan.
Utjecaj uređenja i dizajna na broj rezervacija
Sukošan ima 527 malih iznajmljivača koji imaju ukupno 5.275 kreveta koji su protekle godine zajedno s kampistima i nautičarima ostvarili oko 430.000 noćenja. Na edukaciju se odazvalo 80-ak iznajmljivača koji su pozorno slušali predavanja Meri Čizmić Kraljević i Sanje Delin iz Interlige, te Sanje Bubičić iz Zadarske županije i Damira Hordova iz Turističke zajednice Zadarske županije.
– U svrhu podizanja kvalitete obiteljskog smještaja polaznici edukacije imali su prigode saznati sve o utjecaju uređenja i dizajna na povećanje broja rezervacija, prezentaciji kao najjačem alatu u poslovanju, povezanosti učinkovitog oglašavanja s većim brojem gostiju i višim cijenama, poslovanju s portalima i lokalnim turističkim agencijama, načinima koji utječu na smanjenje broja otkaza rezervacija, mogućnostima pet friendly certifikata te, naposljetku, najaktualnijim segmentima administrativnog poslovanja, novostima vezanim uz zakonske obveze i propise, rekla je Veleslavić-Nadinić.
Također im je predstavljena suradnja s turističkim agencijama uz napomene o čemu valja voditi brigu prigodom uspostavljanja suradnje s agencijama s obzirom na mnogobrojnost i raznolikost u ponudi.
Stop smještaju "na crno"
– Jedan od važnih segmenata uspješnog poslovanja je dobra komunikacija s gostima prigodom upita i prije ostvarivanja rezervacija kao i komunikacija nakon izvršene usluge. Kako se najbolje pripremiti za poslovanje valja procijeniti troškove kako bi se što bolje odredila cijena koja treba odgovarati kvaliteti.
Također, sudionicima je prezentirano kako identificirati i razumjeti potrebe i zahtjeve suvremenih turista, kako upravljati jedinstvenim doživljajima smještaja u domaćinstvu te kako odabrati odgovarajući kanal promocije i prodaju.
– S obzirom na to da je od 1. travnja Državni inspektorat preuzeo poslove inspekcijskog nadzora iz nadležnosti turističke inspekcije oni će smjeti ući u objekte fizičkih osoba za koje postoji sumnja da pružaju usluge smještaja u kućanstvima "na crno", poručila je Mirjana Veleslavić istaknuvši kako se kontrola prijave i odjave gostiju te plaćanja boravišne pristojbe također vratila u nadležnost turističkih inspektora.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
AKTUALNI PREDSJENIK
Milanović pozvao građane na izbore, kaže da su ‘institucije ukradene i prisvojene’
Scena
odabranik
Jelena Rozga otkrila nove detalje o svom partneru: ‘Mama ga obožava, i tata Rozga isto’
Novosti
hrvatski premijer
Plenković odbacio kritike srbijanske ministrice u UN-u: “Neka se bavi nasljeđem velikosrpske politike Miloševića”
Crna Kronika
PROIZVODNJA I PREPRODAJA DROGE
USKOK U AKCIJI! Uhićen član zločinačkog udruženja, pretresena mu je imovina u Zadarskoj županiji
Hrvatska
MINISTAR
Bačić: Nacionalni plan stambene politike do kraja godine u javnom savjetovanju
Crna Kronika
u tijeku očevid
STRAVIČNA NESREĆA Ralicom u Gračacu naletio na pješakinje, jedna teško ozljeđena
Zadar
hotelski lanac
Hyatt Regency Zadar u potrazi za 150 radnika, u četvrtak organiziraju Dan karijera
Županija
opasne ceste
Devetero pješaka ozlijeđeno u naletima automobila na zebri
Županija
Javna rasprava do 27.12.
Nezadovoljstvo s Prostornim planom u Jasenicama. Baričević: ‘Izmjenama se napravilo pet koraka unazad’
Zadar
ŽIVOT BEZ GRANICA