Subota, 14. prosinca 2024

Weather icon

Vrijeme danas

10 C°

Prostor uz budući Centar za mlade više neće biti u mraku

10.05.2019. 10:29
Prostor uz budući  Centar za mlade  više neće biti u  mraku


Prostor iza Gradske knjižnice gdje se nalazi parkiralište  i zgrada budućeg Centra za mlade te u istom krugu i zadarska srednja Obrtnička škola –  godinama je u večernjim satima bio u totalnom mraku, tako da bi ljudi koji bi tuda prolazili sa stražnje strane  zgrade Obrtničke škole u čijem se prizemlju održavaju satovi plesa  u sklopu Plesne škole ili pak, na fitness i rekreaciju u fitness centar,  ali i druge sadržaje – morali paliti baterijske lampe ili mobitele. 
Napokon, toj je priči došao kraj jer su se prije par dana uz parkiralište počeli postavljati stupovi javne rasvjete.
– Kroz program proguščivanja javne rasvjete postavit ćemo devet  betonskih stupova s ekološki prihvatljivom led rasvjetom u krug  bivše vojarne Stjepana Radića i budućeg Centra za mlade zbog toga  što taj prostor sve više koriste naši građani i što je potreba za rasvjetom, više nego nužna. Vrijednost radova je oko 75.000 kuna +  PDV, a radove izvodi ugovoreni izvođač održavanja javne rasvjete –  tvrtka Locum – rekao je Robertino Dujela pročelnik Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i zašitu okoliša Grada Zadra.
Rasvjeta će svakako doprinijeti i uspješnom održavanju još jednog festivala KvartArt koji će ove godine početi 14., a trajat će do  22. lipnja. Zadovoljan je i Šime Erlić pročelnik Upravnog odjela za  EU fondove Grada koji je komentirao kako će rasvjeta sada, svakako poboljšati i kvalitetu večernjih događanja u sklopu KvartArta. 
– Idemo ususret još jednom KvartArtu, a kad se počne graditi  Centar i jednom završi, onda ćemo vidjeti i dogovoriti hoće li i dalje  postojati interes za održavanjem ovog Festivala jer vjerujem da će  budući Centar svakodnevno pružati puno sadržaja i to ne samo za  mlade, već i za sve naše građane, dodao je Erlić.
Inače, što se tiče Centra za mlade trenutačno je cijela priča u fazi,  kako je rekao Erlić, da je "papirologija ispeglana" i poslana Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata  EU-a, na provjeru troškovnika. To bi otprilike trebalo trajati 60-tak  dana, a onda ako sve bude u redu i SAFU odobri dokumentaciju,  slijedi postupak javne nabave koji nažalost, može trajati i do tri  mjeseca.