Dolaskom na mjesto predsjednika Mjesnog odbora Veli Iž prije tri godine, 25-godišnji Marko Novaselić započeo je, uz pomoć svojeg tima, s ambicioznim planom i programom razvoja i napretka ovog otočnog mjesta.
Osim Novaselića Mjesni odbor još čine njegova zamjenica Petra Terzin, Siniša Kulišić, Ante Novaselić i Hrvoje Panjol.
– Zauzeli smo se prvenstveno za komunalno i infrastrukturno uređenje našeg mjesta, pri čemu bih posebno naglasio te ovim putem i pohvalio Grad Zadar te sve pročelnike koji su s velikim entuzijazmom prihvatili naše zamolbe te nam uvelike pomogli u rješenju naših brojnih problema. Krenuli smo kako s nizom manjih projekata, kao što su uređenje autobusne stanice, cementiranja poljskih i mjesnih putova, uređenja mjesnih parkova, postavljanja plinske stanice za distribuciju plina, pa sve do nekih većih kapitalnih projekata kao što je uređenje športskog igrališta koje se nalazi u neposrednoj blizini samog ulaza u mjesto. Ovim projektom iznimno smo pridonijeli kako izgledu tako i uređenosti našeg mjesta. Uz pomoć Grada Zadra i Županije, također smo realizirali i projekt uređenja, odnosno sanacije uvale Veli Iž, pri čemu je sanirana kompletna obala južnog dijela uvale, čiji je projekt iziskivao pozamašna sredstva koja su iznosila i više od tri milijuna kuna, govori Novaselić ističući kako su uz pomoć Grada Zadra pokrenuli i projekt vodovodizacije mjesta, točnije postavljanja, odnosno nadogradnje postojeće vodovodne mreže prema zaseoku Drage te nabavku desalinizatora kako bismo u skoroj budućnosti riješili ovaj, svim otocima zajednički problem, a to je nedostatak pitke vode. Upravo je ovaj projekt na Velom Ižu pilot-projekt u vodovodizaciji otoka, kaže Novaselić.
Nedavnim ukidanjem nekih brodskih pruga Veloižani su se ponovno suočili sa surovom stvarnošću. Točnije, ukinuli su im večernju školsku brodsku liniju koja im je, kaže Novaselić, bila žila kucavica otoka.
– Mislim da je za pravilno funkcioniranje ovakvih pitanja nužno uskladiti želje mještana i mogućnosti države. Nadam se da smo i za ovaj problem našli rješenje i to način da će se po jedna trajektna linija ukinuti u lipnju i rujnu, odnosno u predsezoni i podsezoni, kako bi unutar istih proračunskih sredstava osigurali novac za katamaran za vrijeme školske godine i time ostvarili još bolju povezanost našeg otoka, kaže Novaselić ističući kako je Grad Zadar uložio sredstva u opremanje trajektne luke, točnije postavljena je rasvjeta te adekvatna čekaonica pri čemu su se stekli svi uvjeti za prihvat večernjeg katamarana u trajektnu luku Bršanj koja je ujedno i bliža od putničke luke Veli Iž. Time su se, kaže Novaselić, ostvarile i dodatne uštede nužne za opstanak ove linije.
najnovije
najčitanije
Zadar
DHMZ
Danas promjenjivo oblačno, na Jadranu češća sunčana razdoblja
Style
Bridgerton Nails
Nosimo razigrane manikure inspirirane novom sezonom popularne serije
Style
Pozadina fenomena
Otkriveno zašto kada smo pod velikim stresom možemo doživjeti intenzivan osjećaj straha
Košarka
NBA liga
Knicksi i Pacersi slavili u šestim utakmicama i izborili polufinale doigravanja
Nogomet
Liga prvaka
Edin Terzić najavljuje pobjedu i u Parizu, Luis Enrique žali za propuštenim prilikama
Zadar
EMOTIVNA PJESMA
Petar Strmota napisao emotivnu pjesmu u čast Franka Lisice: ‘Plače nebo, muka grlo steže sve jače…’
Crna Kronika
smrtno stradao
TRAGEDIJA: U Rovanjskoj smrtno stradao ronilac
Plodovi zemlje i mora
Najulov 2024.
Josipov impresivni ulov: ‘Kaos je bio toliki da sam mislio da ću je izgubit koliko je podivljala’
Županija
SVEČANA SJEDNICA
Dodjelom godišnjih nagrada i priznanja obilježen Dan općine Bibinje
Zadar
OBAVIJEST