Podsjetimo da se ovaj vatrogasni brod vrijedan skoro 4 milijuna kuna bez PDV gradi za potrebe vatrogasaca koji će ga koristiti za prijevoz do brojnih zadarskih otoka. Plaća ga Vlada RH, a bit će vlasništvo Županijske vatrogasne zajednice. Brod je dug 13 metara, a pokretat će ga dva motora od po 450 KS i moći će voziti brzinom od oko 25 čvorova
Zadarski vatrogasci i otočani još uvijek čekaju na davno najavljivani brod koji bi u slučaju potrebe na otoke i uz obalno područje prevozio vatrogasce i njihovu opremu. Naime, nakon što je prošle godine porinut u more manji vatrogasni brod, najavljivalo se da će također lanjskoga ljeta stići i veći brod pa se opet najavljivalo da će biti gotov do svibnja ove godine, pa do ljeta i, evo, uskoro će i ovome ljetu kraj, a brod je još uvijek na suhome. Vjerojatno, kako sada izgleda neće ni zaploviti ove sezone.
Brod se inače gradi u Tankerkomercovoj radionici Donat Boatsa u Gaženici i najnovije saznanje govori da još nije potpuno završen. Premda je u samoj završnoj fazi, radnici ga ne mogu i završiti potpuno i predati naručitelju, jer im nedostaje konkretnoga repromaterijala. Vjerojatno i to ima veze s nedostatkom novca, radi čega Tankerkomercovi radnici, kako je poznato, i ne primaju redovne plaće. Tako se ovaj brod našao u procjepu interesa između graditelja, vlasnika brodograđevne radionice i naručitelja, Županijske vatrogasne zajednice. Dakle, po svemu sudeći brod za vatrogastvo će zaploviti kada ozdravi tvrtka Tankerkomerc!
Podsjetimo da se ovaj vatrogasni brod vrijedan skoro 4 milijuna kuna bez PDV gradi za potrebe vatrogasaca, koji će ga koristiti za prijevoz do brojnih zadarskih otoka. Plaća ga Vlada RH, a bit će vlasništvo Županijske vatrogasne zajednice. Brod je dug 13 metara, a pokretat će ga dva motora od po 450 KS i moći će voziti brzinom od oko 25 čvorova. To znači da bi u sat vremena mogao obići cijeli veliki zadarski arhipelag. Već je potpuno opremljen bogatom vatrogasnom opremom i može se kazati da će to biti polivalentan brod. Među ostalim ima top za gašenje vatre iz mora, tamo gdje budu požari uz obalu, ima veliki spremnik za pjenilo ili slično sredstvo za gašenja, čak i platformu na koju bi se u budućnosti moglo montirati barokomoru.
Dakle, radi se o vrlo vrijednom i vatrogastvu itekako potrebnom brodu, na koji se predugo čeka.
Manji brod koji je platio Grad Zadar oko 500.000 kuna odavno je u moru, ali je to mali brod dug samo 7 metara i slabije opremljen. Dobro dođe za početno reagiranje, za prijevoz prvih nekoliko vatrogasaca.
Recimo i da ovaj manji brod još nema imena, čeka ga zajedničko krštenje s velikim. Premda im se ne znaju još imena, saznajemo da bi se veći brod mogao nazvati Sveti Florijan, a manji Mali sv. Florijan!
najnovije
najčitanije
Zadar
Helen Doron Zadar
150 malih trkača u velikoj dječjoj utrci na Višnjiku
Zadar
OB ZADAR
U četvrtak s radom počinje Farmakološka ambulanta
Hrvatska
POTPREDSJEDNIK HDZ-a
Anušić: Nazire se kraj i HDZ će vrlo brzo sastaviti Vladu
Županija
MAMAC MANIFESTACIJA
U Salima na Dugom otoku uživaju i žive održivi turizam
Hrvatska
ACI MARINA
Najveći lanac marina na Mediteranu nastavio s rastom
Zadar
NAŠ ZADAR
Popularna zadarska stranica oduševila snimkom s vjenčanja: ‘Ne bude li mi ovakav pir, neću se udavat’
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
Fra Andrija Bilokapić
Dobitnik županijske Nagrade za životno djelo: ‘Abortus, transrodnost, eutanazija, sve su to bolesti našega društva’
Crna Kronika
Osuđen je
Pijan vrijeđao suprugu, a kasnije tvrdio: “Rekla mi je da imam malo spolovilo i da sam – kit!”
Moda
analiza subotnjeg đira