Foto: PIXELL
Hrvatske željeznice odlučile su se za modernizaciju poslovanja jer za suvremenim željeznicama i te kako zaostaju, a posebice se to odnosi na nedostatak Android i I-phone aplikacija voznog reda
Dok su u 21. stoljeću naši kondukteri postali blagajnici i ručno ispisuju blok-karte u vlakovima, a posebice nakon zatvaranja pojedinih blagajni na kolodvorima, njihovi kolege u Mađarskoj već godinama to rade isključivo elektronski. Kako saznajemo, i Hrvatske željeznice odlučile su se za modernizaciju poslovanja jer za suvremenim željeznicama itekako zaostaju, a posebice se to odnosi na nedostatak Android i I-phone aplikacija voznog reda, koje odavno imaju čak i Željeznice Srbije, i kupnju karata preko interneta, koja u Hrvatskoj još uvijek nije dostupna. Prema najavama sudeći, tradicionalne ručno ispisane karte u vlakovima uskoro odlaze u ropotarnicu povijesti.
Automati za prodaju karata
– Općenito je srednjoročni plan HŽ Putničkog prijevoza potpuna informatizacija prodajnog i rezervacijskog sustava, razvoj i implementacija novih kanala prodaje u skladu s komunikacijskim trendovima, kao i širenje mreže prodajnih mjesta željezničkih karata, npr. uvođenje automata za prodaju karata na nekim kolodvorima. Navedeno podrazumijeva da se nijedna prijevozna karta više ne ispostavlja ručno, odnosno da se ispostavljaju samo elektronske karte, kaže Mihaela Tomurad-Sušac, donedavno šefica Korporativnih komunikacija HŽ-a, a od 1. studenoga šefica Odnosa s javnošću HŽ Putnički prijevoz.
Doznajemo da informatizacija uključuje opremanje vlakopratnog osoblja mobilnim uređajima, kojima će kondukteri brže pregledavati i ispostavljati prijevozne karte u vlaku.
Modernizacija pruga
Krajem listopada završen je statusni i strukturni dio promjena sustava HŽ Holdinga predviđenih Programom restrukturiranja i počela je nova faza u organizaciji željeznice u Hrvatskoj, prema kojoj će tri samostalne tvrtke tražiti novu priliku za poslovanje na liberaliziranome tržištu željezničkih usluga. HŽ Infrastruktura bavit će se obnovom i modernizacijom pruga te upravljanjem prometom, a njezino će redovito poslovanje, u skladu sa Zakonom o željeznici, biti financirano iz državnog proračuna.
– HŽ Putnički prijevoz operator je putničkog prijevoza, a cilj tvrtke je održivo tržišno poslovanje uz minimalne subvencije iz državnog proračuna za pruge koje su u javnom interesu, a čiji prihod ne pokriva troškove. HŽ Cargo je operator teretnog prijevoza, čiji je cilj održivo tržišno poslovanje bez subvencija iz proračuna, zaključila je Tomurad-Sušac.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Ligue 1
PSG je ponovo francuski prvak! Pobjeda Lyona donijela je veliko slavlje Parižanima
Svijet
IZDANA UPOZORENJA
Azija na udaru toplinskog vala, temperatura doseže 45 stupnjeva, škole zatvorene
Crna Kronika
TRAGEDIJA NA CESTI
Motociklist poginuo u sudaru s automobilom u Samoboru
Hrvatska
formiranje vlade
Nova runda pregovora u ponedjeljak, DP se sastaje sa SDP-om i HDZ-om
Košarka
Završila Prva ženska liga
FANTASTIČAN UČINAK Sjajna sezona Zadranki, 20 utakmica, 20 pobjeda
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Crna Kronika
Osuđen je
Pijan vrijeđao suprugu, a kasnije tvrdio: “Rekla mi je da imam malo spolovilo i da sam – kit!”
Zadar
KUPNJA NEDJELJOM
Evo u kojim trgovinama u Zadru danas možete obaviti kupnju
Crna Kronika
1,59 promila
U Zadru vidno pijan vikao na ulici, policija ga uhitila
Moda
analiza subotnjeg đira