Osim po pitanju cijene kad pretjera s listom dodatne opreme, S-Max, i to upravo s dizelskim agregatom, je vrhunski odabir za duga putovanja
Sasvim sigurno jedan od najkvalitetnijih i najluksuznijih velikih monovolumena na tržištu Europe, jer SAD je u toj domeni nedostižan svjetski prvak, je Ford S-Max. Napravljen zapravo na bazi Galaxyja, također vrsnog monovolumena s višegodišnjom tradicijom, S-Max je dobio zadaću da “kombijevski” stil pretvori u nedvojbeni luksuz. I – uspio je u svakom segmentu.
Vanjština je možda ostala najsličnija uzoru, no ono što se događa u unutrašnjosti stil je koji kao zanimljiv pamtimo i iz Mondea. Pravi, originalni S-Max počinje u zoni središnje konzole i mosta koji razdvaja prednja sjedala. Iznimno funkcionalno i vrlo lijepo. Svim je komandama lako vladati, a ono gdje se komplimenti nastavljaju je zona upravljivosti. Po standardnoj Fordovoj tehnologiji, i S-Max odlično “drži cestu” ili da ostanemo u zoni tipične automobilske frazeologije – upravljiv je automobil. Sumnja u ovu tvrdnju koja se može javiti zbog njegovih dimenzija i proporcija razbija se već samo nakon nekoliko uzastopnih zavoja i sve nevjerice čini suvišnim. S-Max je naime više nego jednostavno voziti, a kad k tome steknete međusobno povjerenje, vožnja počinje graničiti sa zabavom. Tome svakako pomaže i odlično proračunati motor. Zapremina od 2,2 litre sa 175 KS je ona zona gdje, naravno nadopunjen i odličnim okretnim momentom, automobil “hvata gas” ma u kojom se režimu rada nalazili. Dodatno zadovoljstvo, čak i nakon vrlo temperamentne i brojnim putnicima opterećene vožnje, je izvještaj o potrošnji. Prosjek od 8 litara uistinu nije teško održavati, a kad se nađete u zoni najjednostavnije vožnje, bez puno “gasa” putni vam kompjutor može pokazati da ste trošili nevjerojatno niskih 6,5 litara.
Ono gdje se pak definitivno nećete oduševiti je cijena automobila. Dobro, u najjednostavnijoj formi S-Max se može dobiti za 220 tisuća kuna. No, kako se radi o pravoj cestovnoj krstarici, logičan je odabir dizelski agregat. Ali, tada već cijena značajnije raste. A kada se još nađete u “titanium” razini opreme, s mnoštvom dodatnih poslastica poput ekrana u naslonima za glavu kako bi putnici, dodatno opskrbljeni individualnim bežičnim slušalicama, mogli pratiti film s DVD playera, ili posebnih alunaplataka, grijanih i u svim smjerovima eklektromotorima namjestivih prednjih sjedala, bi-xenon svjetlima i još ponekim “čudom” moderne tehnike, krajnji će vas račun nemalo iznenaditi jer će vam poručiti kako ste dužni uplatiti 350 tisuća kuna. Jest da smo nahvalili S-Max, ali iznos je unatoč svemu definitivno pretjeran.
Zaključak se svodi na stav kako je svima koji putuju, i to u pravilu čine u većem društvu, S-Max savršeno vozilo. Sve preporuke idu i u smjeru dizelskog agregata, no budite na oprezu i nemojte se baš pretjerano zaigravati s dodatnom opremom. Poslušate li glas razuma, zadovoljstvo ovim automobilom može dugo potrajati.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
KRAĐA
BIZARNA KRAĐA U LISIČIĆU Zatečen kako vadi i krade kamene ploče
Zadar
ASFALTIRANJE
Danas i sutra stavlja se asfalt na tri ulice u Zadru
Županija
SLIVNICA GORNJA
Problemi s vodom u Slivnici Gornjoj: ‘Robu peremo svaki dan, imam četvero djece, svaki dan tri mašine’
Zadar
Deset godina od početka projekta odvojenog sakupljanja biorazgradivog otpada
Pravilnim gospodarenjem biorazgradivog otpada ublažavaju se brojni negativni utjecaji na okoliš
Županija
FJAKA FILM FESTIVAL
Sedmi po redu FJAKA film festival priprema niz projekcija, predavanja i dobre glazbe
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Crna Kronika
Osuđen je
Pijan vrijeđao suprugu, a kasnije tvrdio: “Rekla mi je da imam malo spolovilo i da sam – kit!”
Zadar
KUPNJA NEDJELJOM
Evo u kojim trgovinama u Zadru danas možete obaviti kupnju
Zadar
Fra Andrija Bilokapić
Dobitnik županijske Nagrade za životno djelo: ‘Abortus, transrodnost, eutanazija, sve su to bolesti našega društva’
Moda
analiza subotnjeg đira