Foto: Ivan JAMIČIĆ
Na predavanju se moglo čuti i da bi prema optimističnom scenariju Hrvatska iz krize mogla izići već na proljeće 2010. godine, umjerenija predviđanja završetak recesije u Lijepoj našoj stavljaju u jesen sljedeće godine, a prema najcrnjim prognozama hrvatska gospodarska kriza potrajat će sve do proljeća 2011. godine
Ako je suditi po odazivu seminaru “Ciljevi poduzeća u krizi”, održanom danas u prostorima HGK – Županijske komore u Zadru, zadarsko gospodarstvo gotovo da i nije u krizi. Naime, seminaru Jana Krebera, magistra ekonomije iz područja poslovnog marketinga, odazvali su se predstavnici svega tri zadarske tvrtke.
Svrha seminara je ukazati na važnost definiranja poslovnih ciljeva kao i njihovo određivanje po prioritetima; osposobiti polaznike za učinkovito definiranje poslovnih ciljeva poduzeća na svim razinama (strateška, taktička i operativna razina).
Namijenjen je svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje poduzećem, sektorom, odjelom ili bilo kakvim projektom; samostalnim poduzetnicima, voditeljima, direktorima i/ili menadžerima i svima koji se svakodnevno susreću s ispunjavanjem “postavljenih ciljeva”.
Predavač je tijekom četverosatnog predavanja govorio o temama kao što se “poslovni ciljevi poduzeća”; “funkcije i svrha ciljeva”; “hijerarhija ciljeva”; tzv. “smart i 5C elementi ciljeva”; “kako odrediti ciljeve u poduzeću”…
Mogli su se čuti i savjeti za preživljavanje u krizi, a bilo je govora o tomu što se nikako ne bi trebalo činiti za vrijeme krize.
Dio programa bio je rezerviran i za vježbu tijekom koje su polaznici mogli primijeniti ono što su čuli na seminaru te sami pokušati definirati ciljeve.
Kreber je u svojem predavanju pojasnio da cilj znači konkretan krajnji rezulatat te da je uvijek dobro ciljeve razbiti na više malih koraka – ciljeva, koji vode ka krajnjem rezultatu.
Svaki cilj ima svoj sadržaj i formu te strategiju – način kako do njega doći. Važno je imati na umu da je strategija uvijek u funkciji cilja.
Predavač je upozorio na učestali problem kod velikih tvrtki, a taj je da su one često bez jasnog fokusa. Naime, unutar velikih tvrtki postoji više odjela, a svaki od njih ima neku svoju autonomiju te se svaki bori za sebe i svoje interese. Takav pristup u krizi nije poželjan te je uputno da tvrtka odredi jedan zajednički cilj, odnosno da se svi dijelovi firme fokusiraju na ostvarenje cilja važnog za sve.
Na predavanju se moglo čuti i da bi prema optimističnom scenariju Hrvatska iz krize mogla izići već na proljeće 2010. godine, umjerenija predviđanja završetak recesije u Lijepoj našoj stavljaju u jesen sljedeće godine, a prema najcrnjim prognozama hrvatska gospodarska kriza potrajat će sve do proljeća 2011. godine.
najnovije
najčitanije
Scena
FINALE
Izabrane najljepše mame Hrvatske
Sport
Borba za trofej
KUGLANJE Zadar u polufinalu Hrvatskog kupa na Zaprešić, Osijek izbacio Poličnik
Scena
Glazbeni arhitekti
Zagrebački indie rockeri Orvel pozivaju na energičnu svirku i ples
Hrvatska
PROVOZALI SMO SE LINIJOM 6
VOZAČICA TRAMVAJA ANA JONJIĆ Najviše mi se obraduju bakice, stariji putnici mašu, šalju puse
Hrvatska
STANJE U PROMETU
HAK: Stvaraju se gužve na A1 između čvora Zadar istok i Lučko
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
BOKANJAC
ĐIR PO KVARTU (10) Bokanjac, selo na kraju grada: ‘Nitko ne vodi o nama računa, zatrpat će nas smećem…’
Županija
ŠTRAJK
VRTIĆ (NE)ĆE RADITI Štrajk najavljen 13. svibnja, Knez poručuje: ‘Ako im triba donit koji kolač, nek jave’
Zadar
Okupljanje
Bivši učenici Pomorske škole veselo proslavili 45. godišnjicu mature: Ovo je rasadnik profesionalnog kadra
Zadar
HRISTOS VASKRSE!