Svim uspješnim ljudima Hondina ultimativna limuzina Legend pružit će i ono tako dobro otpuštanje adrenalina koje je moguće isključivo dinamičnom vožnjom
Kada u odjeljcima “dodatna oprema” i “doplata” ne pronađete ni jednu jedinu stavku jasno je da ste u ruke dobili nešto posebno, apsolutno dorađeno i vrlo luksuzno. Upravo s takvom situacijom srestit ćete se kada u ruke dobijete – Hondu Legend, najveću limuzinu ove priznate japanske automobilske kuće. K tome, Honda je osim po kvaliteti i luksuzu poznata i po svojoj sportskoj duši. I da ne bi bilo zabune: iako se Legendom stiglo u zonu ultimativnih limuzina, automobila koje voze vrlo uspješni manageri, nije se napustilo stav Honde po kojem je obaveza svakog automobila biti brz koliko se to god može. A s Legendom se može itekako brzo jer pokreće ga benzinski agregat zapremine 3,7 litara, snage skoro 300 KS. Riječ je o 6-cilindarskom stroju s 24 ventila koji može uistinu jako brzo. Toliko da ga se moralo zaustaviti na 250 km/h.
Sam izgled blago redizajniranog Legenda ukazuje također na taj jedinstveni spoj limuzine i brzine a u unutrašnjosti se priča opet ponavlja. Ali i stvara dojam kako je riječ o automobilu koji ima obavezu polučiti i nemali uspjeh na sjevernoameričkom tržištu. Vizualno to se očituje u drvenim umecima koje Amerikanci posebno preferiraju, dok se u mehaničkom smislu to da nazrijeti u automatskom mjenjaču. Riječ je o odličnom proizvodu no kod njemačke konkurencije kod takvih automobila susrećemo ipak nešto drugačije proračunate omjere i veći broj stupnjeva prijenosa. Ne, ne smeta mjenjač dinamici Legenda, dapače promjene su brze i bestrzajne, ali se sve zajedno ipak reflektira na porastu potrošnje. Koja, kada se od automobila traži maksimum, zna popeti i iznad 18 litara. Prosjek koji se kombiniranom vožnjom zaustavlja na nešto iznad 12 litara je ipak prihvatljiv kao i autonomija koja zahvaljujući 70-litarskom spremniku goriva dopušta da benzinsku crpku ne posjećujete nekih 600-tinjak kilometara.
Upravljivost Legenda je besprijekorna. Maksimalna dinamika nadzirana je od strane brojnih elektronskih pomagala a najveća zasluga silnom uživanju u vožnji duguje se integralnom pogonu koji besprijekorno obavlja svoj posao. Moramo spomenuti i vrlo efikasne kočnice. Kada se shvati koliko brzo smanjuju visoke brzine, mora im se odati priznanje.
Oprema je naravno besprijekorna a posebna je pozornost posvećena sigurnosti. Riječ je o četverokanalnom kočionom sustavu koji sprijeda i straga ima samoventilirajuće diskove promjera 320 i 310 mm potpomognutom ABS+EBD+BAS elektronsko-mehaničkim sustavima. Tu su i prednji te bočni zračni jastuci i bočne zračne zavjese a i integralni pogon značajno doprinosi sigurnosti. Spomenimo i aktivna xenon svjetla s pranjem, DVD satelitsku navigaciju s prepoznavanjem glasa, dvozonsku automatsku klimu, grijana, kožna prednja i stražnja sjedala, kameru za vožnju unatrag, prepoznavanje prelaska središnje linije kolnika, multifunkcionalni kožni upravljač, plavo osvjetljenje prostora za noge, premium radio s 6 CD-a, RDSom i 10 zvučnika marke Bose, senzore za nivo ulja, kišu ili svjetla i još mnogo toga uključujući i posebne perla te metalizirane boje. Cijena? Visoka ali u tom razredu je cifra blizu 600 tisuća kuna česta, skoro uobičajena.
Znamo, zamjerka će biti izostanak dizelskog agregata, ponuda samo jednog motora no kad odbacimo potrebu biranja, shvatit ćemo da je Honda složivši jedan ovakav Legend složila dobitnu kombinaciju koju će prigrliti top manageri. U jednom će trenutku reći svom vozaču – oprosti, ali uzeo bih i sam upravljač u ruke. Razvezavši kravatu i stisnuvši “gas” naš će se manager riješiti stresa i sasvim sigurno uživati te na poslovni sastanak stići zadovoljan i odlučan. Ne moramo stoga ni naglašavati kako će mu se redati poslovni uspjesi a u svakom od njih velika će zasluga pripadati i njegovom automobilu. Legendu, dakako.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Zapremina: 3664 ccm Snaga: 295 KS pri 6300 o/m Okretni moment: 371 Nm pri 5000 o/m Dimenzije (d/š/v): 4985/1845/1450 mm Međuosovinski razmak: 2800 mm Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 7,1 s Maksimalna brzina: 250 km/h Potrošnja (o/g/p): 8,9/16,3/11,6 l Emisija CO2: 269 g/km Prtljažnik: 452 l Težina: 1954 kg Gume: 245/45 R18
+ Stil, dinamika, oprema
– Potrošnja
najnovije
najčitanije
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozim vas da neumorno njegujemo prirodnu potrebu za narodnim jedinstvom
Zadar
KONCERT ZA PAMĆENJE
Tony cetinski uz Adija Šošu i Matiju Cveka osvojio Arsenal!
Hrvatska
FENOMEN
TikTok generacije. Zašto je tako teško odoljeti zovu društvenih mreža?
Zadar & Županija
Velika utrka
Sve je spremno za Wings for Life, atmosfera pred utrku jako pozitivna
Svijet
USVOJENA REZOLUCIJA
Vijeće Ujedinjenih naroda za ljudska prava pozivalo na embargo oružja Izraelu
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
BOKANJAC
ĐIR PO KVARTU (10) Bokanjac, selo na kraju grada: ‘Nitko ne vodi o nama računa, zatrpat će nas smećem…’
Županija
ŠTRAJK
VRTIĆ (NE)ĆE RADITI Štrajk najavljen 13. svibnja, Knez poručuje: ‘Ako im triba donit koji kolač, nek jave’
Zadar
Okupljanje
Bivši učenici Pomorske škole veselo proslavili 45. godišnjicu mature: Ovo je rasadnik profesionalnog kadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA