Srijeda, 17. srpnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

30 C°

Odlični rezultati

Privlaka i ove godine bilježi rast broja turista

Autor: Ana Šarić Fric

25.09.2023. 09:00
Privlaka i ove godine bilježi rast broja turista

Foto: TZ Općine Privlaka



Glavna turistička sezona je pri kraju, a u Privlaci se i ove godine bilježe pozitivne turističke brojke. Turistička sezona u Privlaci zaista je eksplodirala u proteklim godinama, a brojke to jasno potvrđuju. Tijekom posljednjih nekoliko godina, Privlaka je zabilježila rekordan broj posjetitelja iz različitih dijelova svijeta.


U Privlaci je evidentirano ukupno 6.382 ležaja. Od toga privatni smještaj ima 4.908, hotelski smještaj 54, a kampovi 1.420 ležaja. Privatnih iznajmljivača je 610, kod kojih je registrirano 1.199 smještajnih jedinica. Od toga ima 115 registriranih kuća za odmor. Trend izgradnje kuća za odmor se svake godine povećava.


Uspjeh kampova


S obzirom na to da je Privlaka idealna destinacija i za kampere, u Privlaci se zadnjih godina povećao i broj kampova, pa ih je sad 10. Najveći kamp je kamp Dalmacija sa svoje 333 kamp jedinice.




Jedan od najznačajnijih pokazatelja turističkog uspjeha svakako su noćenja, a kako nam kaže direktorica Turističke zajednice općine Privlaka, u svakom se segmentu bilježe pozitivne brojke u odnosu na prošlu godinu.


Uspjeh u turizmu rezultat je i ulaganja u infrastrukturu


– Zadovoljni smo kako je prošla sezona samim time što smo i ove godine zabilježili porast gostiju. Iz godine u godinu imamo sve više kuća za odmor koje su postale posebno tražene za vrijeme korone, ali se trend i nakon toga nastavio, što govori o tome da gosti vole smještaj u kojem se osjećaju slobodno i sigurno, rekla je Iva Zorić Sarađen. Osim privatnih iznajmljivača, uspjeh su ostvarili i kamp i hotel.


– Kampovi su i ove godine zabilježili rast broja gostiju, posebno ističem naš najveći smještajni objekt na ovom prostoru, a to je kamp Dalmacija koji je i ove godine ostvario 30 posto više dolazaka u odnosu na prošlu godinu. Hotelski smještaj također je ostvario dobre rezultate sa 758 dolazaka i 3.006 noćenja. Što se tiče same strukture gostiju i dalje su nam najbrojniji gosti iz Njemačke, Slovenije i Hrvatske, pojasnila je Zorić Sarađen.


Gastroponuda


Privlaka je uvijek bila atraktivna destinacija za obiteljske goste kojih je i ove godine bilo najviše. Jedan od razloga su prekrasne pješčane uvale koje dominiraju našom destinacijom. Gosti su također prepoznali i prekrasnu prirodu kroz koju se protežu prekrasne pješačke, ali i biciklističke staze. Ovaj uspjeh u turizmu također je rezultat ulaganja u infrastrukturu i promociju Privlake kao turističke destinacije. Osim toga, u Privlaci je ovog ljeta u organizaciji Turističke zajednice i kluba Gastronaut organizirano gastronomsko brendiranje s naglaskom na tradicionalna, stoljetna jela tog mjesta.


Direktorica privlačkog TZ-a nije krila zadovoljstvo pokretanjem tog projekta, ističući da je tradicionalna gastronomija bogatstvo destinacije.


Gastro brendiranje Privlake


– Uz naše adute kao što su izniman geografski položaj, kristalno čisto more, prekrasne plaže i bogata povijest, gostima želimo predstaviti i našu autohtonu gastronomiju. Smatram da se povezivanjem svih segmenata, stvara cjelovita priča koja će zasigurno ostati zapisana u sjećanjima naših posjetitelja i nakon odlaska iz Privlake. Moramo učestalo raditi na očuvanju autohtone gastronomije, jer hrana je odraz nas, odraz naše povijesti, kazala je Zorić Sarađen.


Sadržaj je nastao u suradnji s Općinom Privlaka.