Foto: TZ Općine Privlaka
Glavna turistička sezona je pri kraju, a u Privlaci se i ove godine bilježe pozitivne turističke brojke. Turistička sezona u Privlaci zaista je eksplodirala u proteklim godinama, a brojke to jasno potvrđuju. Tijekom posljednjih nekoliko godina, Privlaka je zabilježila rekordan broj posjetitelja iz različitih dijelova svijeta.
U Privlaci je evidentirano ukupno 6.382 ležaja. Od toga privatni smještaj ima 4.908, hotelski smještaj 54, a kampovi 1.420 ležaja. Privatnih iznajmljivača je 610, kod kojih je registrirano 1.199 smještajnih jedinica. Od toga ima 115 registriranih kuća za odmor. Trend izgradnje kuća za odmor se svake godine povećava.
Uspjeh kampova
S obzirom na to da je Privlaka idealna destinacija i za kampere, u Privlaci se zadnjih godina povećao i broj kampova, pa ih je sad 10. Najveći kamp je kamp Dalmacija sa svoje 333 kamp jedinice.
Jedan od najznačajnijih pokazatelja turističkog uspjeha svakako su noćenja, a kako nam kaže direktorica Turističke zajednice općine Privlaka, u svakom se segmentu bilježe pozitivne brojke u odnosu na prošlu godinu.
– Zadovoljni smo kako je prošla sezona samim time što smo i ove godine zabilježili porast gostiju. Iz godine u godinu imamo sve više kuća za odmor koje su postale posebno tražene za vrijeme korone, ali se trend i nakon toga nastavio, što govori o tome da gosti vole smještaj u kojem se osjećaju slobodno i sigurno, rekla je Iva Zorić Sarađen. Osim privatnih iznajmljivača, uspjeh su ostvarili i kamp i hotel.
– Kampovi su i ove godine zabilježili rast broja gostiju, posebno ističem naš najveći smještajni objekt na ovom prostoru, a to je kamp Dalmacija koji je i ove godine ostvario 30 posto više dolazaka u odnosu na prošlu godinu. Hotelski smještaj također je ostvario dobre rezultate sa 758 dolazaka i 3.006 noćenja. Što se tiče same strukture gostiju i dalje su nam najbrojniji gosti iz Njemačke, Slovenije i Hrvatske, pojasnila je Zorić Sarađen.
Gastroponuda
Privlaka je uvijek bila atraktivna destinacija za obiteljske goste kojih je i ove godine bilo najviše. Jedan od razloga su prekrasne pješčane uvale koje dominiraju našom destinacijom. Gosti su također prepoznali i prekrasnu prirodu kroz koju se protežu prekrasne pješačke, ali i biciklističke staze. Ovaj uspjeh u turizmu također je rezultat ulaganja u infrastrukturu i promociju Privlake kao turističke destinacije. Osim toga, u Privlaci je ovog ljeta u organizaciji Turističke zajednice i kluba Gastronaut organizirano gastronomsko brendiranje s naglaskom na tradicionalna, stoljetna jela tog mjesta.
Direktorica privlačkog TZ-a nije krila zadovoljstvo pokretanjem tog projekta, ističući da je tradicionalna gastronomija bogatstvo destinacije.
– Uz naše adute kao što su izniman geografski položaj, kristalno čisto more, prekrasne plaže i bogata povijest, gostima želimo predstaviti i našu autohtonu gastronomiju. Smatram da se povezivanjem svih segmenata, stvara cjelovita priča koja će zasigurno ostati zapisana u sjećanjima naših posjetitelja i nakon odlaska iz Privlake. Moramo učestalo raditi na očuvanju autohtone gastronomije, jer hrana je odraz nas, odraz naše povijesti, kazala je Zorić Sarađen.
Sadržaj je nastao u suradnji s Općinom Privlaka.
najnovije
najčitanije
Kultura
SARAH STRUČIĆ
Kad se priče iz mašte presele na papir
Nogomet
Liga prvaka
Remiji u Bergamu i Guingampu, Mario Pašalić propustio dvije velike prilike
Hrvatska
državni inspektorat
Opozivaju se kobasica Bebrinka, XU RI pačja jaja i špinat Natur Pur
Nogomet
Europska liga
Elfsborg umalo dostigao tri gola zaostatka u Istanbulu
Zadar
za svakog ponešto
Donosimo tjedni pregled kulturnih i zabavnih događanja u Zadru i županiji
Županija
presuda
Bivši načelnik Škabrnje dobio četiri godine zatvora, mora vratiti novce
Zadar
POVRATAK NATJECANJA
Miss Zadarske županije ovog petka na Biograd boat showu. Upoznajte natjecateljice
Hrvatska
PROGNOZA
STIŽE PROMJENA VREMENA! Meteorolog otkrio što nas čeka do kraja tjedna
Crna Kronika
28-godišnjak
‘Driftao’ po rotoru u Zadru, uhvatila ga policija
Županija
bivši načelnik škabrnje