Foto: Luka Jeličić/Toni Perinić
S ciljem što lakše i uspješnije promocije na zahtjevnom domaćem i međunarodnom turističkom tržištu sve se više turističkih zajednica okreće inovativnim rješenjima i projektima. Tri su se zadarske lokalne turističke zajednice zato udružile u jednu, kako bi atraktivnosti svog područja povezale u jednu cjelinu i bolje se prezentirale.
Turistička zajednica područja (TZP) Novigradsko more od udruživanja u srpnju 2022. godine do danas može se pohvaliti brojnim projektima koje je ostvarila i koje provodi.
Pozitivni efekti
– Nakon što smo izradili Internet stranicu s korisnim informacijama i uputama za obveznike i za turiste i izradili turističku kartu područja, posvetili smo se društvenim mrežama.
S obzirom na udio domaćih gostiju u ukupnom broju dolazaka i noćenja, određeni dio promidžbe usmjeren je i na domaće tržište te nastojimo jasno isticati određeni turistički proizvod koji je od velikog značenja za kreiranje turističke ponude na samoj destinaciji i privlačenja većeg broja domaćih gostiju, jer će se na taj način potaknuti turistička aktivnost i izvan glavne sezone, kazala je Ivona Juranić Dedić, direktorica TZP-a Novigradsko more, koja je do osnutka ove združene zajednice bila direktorica Turističke zajednice Općine Posedarje.
– Cilj koji TZP Novigradsko more želi postići ovakvom promidžbom na spomenutim kanalima, i web stranicom, koja se vršila paralelno i s ostalim promotivnim aktivnostima u svrhu postizanja što jačeg marketinškog komunikacijskog efekta, jest nastojanje da se podigne razvoj održivog gospodarstva, stavi u fokus kvaliteta i inovativnost, potakne razvitak autentične ponude visoke dodatne vrijednosti, jača lanac vrijednosti u turizmu i povezanim djelatnostima, razvija turistički proizvod, potiče sinergija privatnog i gospodarskog okruženja, potiče valorizacija i prezentacija gastronomske ponude i unaprjeđuje kvaliteta života lokalnog stanovništva u turističkoj destinaciji, naglasila je Juranić Dedić te dodala kao su osim toga započeli i s projektom razvoja outdoor turističke ponude te je izrađen analitički dokument pomoću kojeg kreću u drugu fazu projekta.
U 2024. godini fazom 2 su predviđene određene aktivnosti koje obuhvaćaju infrastrukturu tj. razvoj, valorizaciju i eventualnu prilagodbu postojećih ruta, razvoj usluga, branding i promocija. Pitali smo ju naravno i kako ocjenjuje prvu turističku sezonu odrađenu u novom režimu poslovanja.
– Sezona 2023. je bila izazovna. Turistička zajednica područja Novigradsko more odnosno TIC Novigrad, TIC Poličnik i TIC Posedarje u suradnji s općinama sudjeluju u organizaciji manifestacija, kazala je Juranić Dedić.
Rast turističkog prometa
– Sve manifestacije grupirane su u tematske cjeline, odnosno zabavne, kulturne, sportske, gastro i ekološke. Također, organizirali smo prvi put »Sajam autohtonih proizvoda« u Poličniku, zatim početkom kolovoza i u Posedarju, a potom i u Novigradu, prisjetila se Juranić Dedić.
Turistička zajednica područja Novigradsko more u prošloj je godini zabilježila ukupno 29.602 dolaska, što je 7,13 posto više u odnosu na 2022. godinu i ukupno 247.505 noćenja, što je 1,55 posto više nego 2022. godine.
– Udruživanjem turističkih zajednica imamo prigodu efikasnije iskoristiti financijska sredstva, kao i kvalitetnije upravljati turističkim destinacijama. Na ovaj način doprinosimo ne samo jačoj prepoznatljivosti naše regije, već i stvaranju sustava održivog turizma.
Osim oglašavanja na društvenim mrežama provodi se oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora (udruženo oglašavanje) u suradnji s TZ-om Zadarske županije, a drugo udruženo oglašavanje provodi se s TZ-om Općine Starigrad. Udruženim oglašavanjem ističemo se na turističkom tržištu i zajedničkim aktivnostima možemo utjecati na turističku potražnju i poboljšati turističku ponudu destinacije.
Oglašavanje se vršilo u zemljama iz kojih nam pristiže najviše turista – Njemačka, Austrija, Češka, Slovačka, Poljska i Slovenija, istaknula je Juranić Dedić zaključivši kako je najvažniji projekt koji trenutno provode »Razvoj outdoor turističke ponude« za koji su im dodijeljena sredstva iz Fonda za udružene turističke zajednice.
– Naime, ovaj projekt će se zasigurno provoditi nekoliko godina. osim toga, provodimo projekt »Podizanje vidljivosti turističke zajednice na online i offline kanalima«, redovito ažuriramo naše Internet stranice te nam je u planu prevesti je na još nekoliko stranih jezika, najavila je Juranić Dedić.
najnovije
najčitanije
Zadar
međunarodna znanstvena konferencija
Na Odjelu za filozofiju obilježavanje 300. godišnjice rođenja Immanuela Kanta
Ostali sportovi
Davis Cup
Australija pobjedom protiv SAD- izborila plasman u polufinale Davis Cupa
Crna Kronika
zloupotreba položaja
Zadarskim liječnicima odbijena žalba, rješenje o provođenju istrage pravomoćno
Županija
velika obljetnica
Društvo dobrovoljnih darivatelja krvi otoka Silbe proslavilo 50 godina
Plodovi zemlje i mora
statistički podaci
Proizvođačke cijene poljoprivrednih proizvoda porasle za 2,4 posto
Županija
TUŽNI ODLAZAK
VIŠE OD BRODA Šarini su živjeli s ‘Princem Zadra’: ‘Godinama smo radili s njim, živjeli, dizali…’
Kultura
Alba Miočev
Mlada zadarska slikarica osvojila Grand Prix: “Bitno je da svaki dan uđem u atelje, čak i ako ne slikam…”
Zadar
OD KALELARGE DO AUSTRALIJE
Zadarski kantautor Marin Modrić objavio svoj prvi singl: ‘Ulična svirka je kao otvorena proba…’
Županija
POTPORE
Božićnice za umirovljenike će isplaćivati većina općina i gradova u Zadarskoj županiji, donosimo iznose
Scena
IRIS PETRAČ