Nedjelja, 5. svibnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

19 C°

image grada

Gastronomsko brendiranje Biograda na Moru

Autor: Portal ZL

03.04.2024. 14:47
Gastronomsko brendiranje Biograda na Moru

Foto: TZG Biograd



Kako dodatno obogatit specifičnu ponudu destinacije; isticanje gastronomskih aduta Biograda u marketingu destinacije te privlačenja većeg broja gostiju kojima je gastronomija jedan od motiva putovanja. Turistička zajednica grada Biograda na Moru u suradnji s Gastronautima – portal s najvećom bazom hrvatskih restorana i recepata, priprema projekt brendiranja i jačanja gastronomskog imagea grada Biograda kroz njegove gastronomske adute.


Nakon inicijalnog sastanka s biogradskim ugostiteljima sad su na redu razne edukativne radionice koje će voditi:


Siniša Križanec – ugostitelj koji je renovirao Dvorac Bežanec i od njega napravio prvi hotel u Hrvatskoj s 5 zvjezdica i sjedište Code Diplomatique. Vlasnik je i nekoliko drugih ugostiteljskih objekata te je voljan podijeliti svoje znanje iz organizacije poslovanja i manegameneta, kreiranja uspješnog tima u ugostiteljstvu te kreiranja ponude atraktivne platežnijem sloju gostiju.




Chef Dragan Visković – chef, edukator, suradnik na fakultetu na za turizam i manengment, u Opatiji, autor kuharice, osvajač brojnih medalja.


Marina Selak – sommelierka za maslinova ulja i jedina certificirana kušačica sireva u Hrvatskoj. Stručna suradnica na Gastronaut projektima.


 Damir Zrno, sommelier za vina – sommelier, enolog, edukator, dugogodišnji voditelj regionalne vinoteke u Osijeku.


 Karin  Mimica – autorica i voditeljica dva najstarija brenda kvalitete u hrvatskom ugostiteljstvu Restaurant Croatica – 100 vodećih hrvatskih restorana i Klub Gastronaut te brojnih uspješnih gastronomskih brendova destinacija. Autorica niza knjiga te suradnica na projektima unapređenja gastronomske ponude i bendova destinacija u zemlji i inozemstvu.


Radionice će se održati 8. i 9. travnja 2024. godine u hotelu IN u Biograd na Moru, a cilj radionica je što više ojačati znanjem i pojedinačno i kao destinacija; privući više gostiju spremnih na potrošnju; povećati vidljivost Biograda na gastronomskim kartama te se što bolje prezentirati.