Foto: Luka Jeličić
Ako je suditi po poslovici »po jutru se dan poznaje«, ove nas godine očekuje rekordna turistička sezona. Dokaz tomu je i naš lijepi grad, koji je u prva četiri mjeseca ove godine oborio rekord iz 2019. godine. Dokaz je to da se dobra i kontinuirana promocija na emitivnim tržištima zaista isplati. No, promocija ne vrijedi puno ako turiste u destinaciji ne dočekaju zabavni sadržaji, a Zadar je od početka godine ponovno ugostio neke od naših najpoznatijih manifestacija, kao što je »Tuna, Sushi & Wine Festival« ili, pak, »Zadar Street Food Festival«, koji upravo u razdoblju predsezone služe podebljanju turističkih rezultata i boljoj vidljivosti na međunarodnom tržištu.
Festivali kao pozivnica
– Pokazalo se za sada kako je ciljana promocija na nama bliskim tržištima bila dobar potez, kao i organizacija predsezonskih manifestacija, kazao je direktor zadarske Turističke zajednice Mario Paleka, koji je prije nekoliko dana najavio i treće izdanje zadarskog festivala elektronske glazbe »Zadar Sunset Festival«.
Osim spomenutog festivala koji će u grad u srcu sezone privući oko osam tisuća ljubitelja ove glazbe iz cijelog svijeta, pred nama je i drugo izdanje »Sunset Sport Media Festivala«, projekta koji okuplja vrhunske sportaše i istaknute sportske stručnjake iz područja medija, marketinga i poslovanja.
Prilika je to da najznačajniji međunarodni i domaći stručnjaci podijele svoja znanja i razmišljanja o aktualnim temama te prezentiraju vodeće projekte i inovacije iz svijeta sporta, medija i poslovanja. Trend globalizacije sporta danas je jači nego ikad i upravo zbog te činjenice Sunset Sports Media Festival želi postati jedinstvena i nezaobilazna stanica za sve koji žele držati korak s najnovijim trendovima iz svijeta sporta i medija.
Trend rasta broja turista, noćenja i dolazaka na području grada Zadra i dalje vrtoglavo raste u odnosu na prošlu godinu. Nakon povećanja u prva tri mjeseca, u travnju su u Zadru boravila 44.672 turista, što je povećanje od 42 posto u odnosu na prošlu godinu, kada ih je bilo 31.466.
Oni su ostvarili 41.691 dolazak, što predstavlja povećanje od 40 posto u odnosu na prošlu godinu uz 112.745 noćenja, što je porast od 22 posto.
Preko 200 tisuća noćenja
U razdoblju od siječnja do travnja, prema podacima sustava eVisitor, grad Zadar s pripadajućim mjestima bilježi ukupno 79.592 dolaska i 203.096 ostvarenih noćenja, što je porast od 48 posto u dolascima i 24 posto u noćenjima. U usporedbi s do sada rekordnom i još uvijek referentnom 2019. godinom bilježi se porast od 12% u noćenjima, što potvrđuje tezu da se evidentno radi o rekordnoj turističkoj godini.
– Raduju nas brojke koje dobivamo kroz sustav, iako one nisu ključne poput onih o turističkoj potrošnji, porastu kvalitetnih kapaciteta i zadovoljstvu gostiju. Najave hotelskih kuća i iznajmljivača u obiteljskom smještaju su također odlične za nastavak predsezone i samu sezonu, a mi ćemo našim aktivnostima učiniti sve da gosti budu zadovoljni onim što će doživjeti kod nas, kaže Paleka.
Najviše gostiju u prva četiri mjeseca bilo je iz Hrvatske, a potom slijede gosti iz Njemačke, Austrije, Poljske, Slovenije i Francuske.
najnovije
najčitanije
Županija
PUNO TRUDA I LJUBAVI
“TVORNICA” U BAŠTICI Traženo sezonsko voće uspješno uzgaja OPG Žuža iz Podgradine
Zadar
FINANCIJSKA POTPORA
Za programe 11 udruga izdvojeno 20 tisuća eura
Nogomet
Italija
Juventus osvojio rekordni 15. trofej Kupa! Pobjednika odlučio gol iz četvrte minute
Scena
DOČEK HEROJA
Umag dočekao Baby Lasagnu
Nogomet
ODLUKA
Englezi ukidaju VAR?
Crna Kronika
elektra zadar
ISTRAGA USKOK-a 22 okrivljenika sumnjiče se na primanje i davanje mita zbog – priključaka struje
Zadar
SRETNI DOBITAK
Sretni dobitnik iz Zadarske županije osvojio na igri Loto 7 više od 100.000 eura!
Crna Kronika
srušen i znak
BMW-om se zabio u parkirana vozila na Foši!
Županija
VELIKA POPLAVA
SJEĆANJE NA POPLAVU: Prije godinu dana rijeka se izlila na Obrovac: Od odštete još ništa…
Crna Kronika
okolica zadra