Svaki je od pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri stvorio prepoznatljivu kvalitetu, čemu u prilog idu i brojne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima.
Korlat Medica s propolisom te Korlat šipak i divlja ruža, dva jedinstvena okusa Badelova premium brenda Korlat rakije i likeri, nagrađeni su ove godine dvjema zlatnim zvjezdicama, prestižnim međunarodnim priznanjem „iTQi Superior Taste Award“ koji jamči izvrsnost kvalitete.
Konstantnim ulaganjem u razvoj i inovacije, tvrtka Badel 1862 učvrstila je poziciju lidera premium pića na domaćem tržištu, a linija Korlat rakije i likeri se pokazala iznimno uspješnim dijelom takve strategije.
Svaki je od pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri stvorio prepoznatljivu kvalitetu, čemu u prilog idu i brojne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima.
Korlat Medica s propolisom zamamnog je mirisa i bogate boje, a puni, medeni okus duguje spoju triju vrsta slatkog meda s blagom gorčinom propolisa, dok je Korlat šipak i divlja ruža okusna i mirisna senzacija koju karakterizira posebna kombinacija ljekovitog ploda šipka i osvježavajuće esencije divlje ruže. Ta se kombinacija pokazala dobitnom i na ISCRO-u 2016. godine, kada je Korlat šipak i divlja ruža dobio titulu „Šampion kvalitete“.
Profesionalni je žiri prepoznao i kvalitetu Korlat Travarice barrique sa smiljem, u čijoj recepturi dominira Immortele – dalmatinsko smilje, te je 2016. godine također ovjenčao dvjema zlatnim zvjezdicama „iTQi Superior Taste Award“. 2015. godine, potvrdu izvanredne kvalitete na spomenutom natjecanju u Bruxellesu dobio je i premium liker Korlat Aronija, koji je nepca žirija osvojio intenzivnim i bogatim voćnim okusom koncentriranog soka aronije. Korlat Loza barrique najnagrađivaniji je proizvod brenda, proizveden od masulje svježih bobica grožđa te potom njegovan u hrastovim barrique bačvama. Na prestižnim natjecanjima 2013. godine, IWSC (International Wine & Spirits Competition) i ISC (International Spirits Challenge), osvojio je brončane medalje, a iste je godine na CROPAK-u dobio nagradu za dizajn ambalaže.
Vizualni je identitet brenda Korlat rakije i likeri u potpunosti unificiran i sadrži stilizirano slovo „K“ koje je u pravom zlatu aplicirano na boci, a svaki od 5 okusa odlikuje jedinstvena i karakteristična ilustracija. Korlat Aronija i Korlat Travarica barrique sa smiljem posljednji su u nizu s novim vizualnim identitetom, a dio zlatne zaštitne kapice zaokružuje cjelinu i daje puni dojam premium kvalitete. Krajem 2016. godine, Badel je na tržište lansirao i svojevrsnu nadogradnju premium proizvodima – atraktivne lux kutije koje su pomogle vidljivosti proizvoda na policama trgovina i koje su mnogi počeli odabirati kao savršene poklone.
najnovije
najčitanije
Nogomet
West Ham
Sada je i službeno, engleski prvoligaš mijenja trenera na kraju sezone
Nogomet
Turska
Livakovićev Fenerbahče se još više udaljio od mogućnosti osvajanja titule
Hrvatska
UOČI SEZONE
Veće plaće u turizmu neće spriječiti iseljavanje. Konobar bi morao imati oko 2.000 eura
Nogomet
Serie A
Pašalić asistent u pobjedi Atalante, njegova momčad tek nakon preokreta svladala otpisanu Salernitanu
Županija
Zavjetna svetkovina
[FOTO] Tisuće vjernika pratilo kip Gospe od Zečeva ulicama Nina
Scena
TIK TOK
VIDEO Britanka bila na zabavi u Zadru pa ostala u čudu: ‘Tko je ovaj tip? Ljudi su ludi za njim’
Zadar
POZITIVNA PRIČA
‘DOBRI DUH ŠKOLE’ Zadranin David Babac bio na Wings for Life utrci, podržali ga nastavnici i prijatelji
Scena
JEDINA HRVATSKA EUROVIZIJSKA POBJEDNICA
Zadranka Emilija Kokić prisjetila se čuvenog dočeka: ‘Od Zemunika do trga bilo je auto na autu…’
Zadar
PREDIVNO
PRIMJER ZAJEDNIŠTVA Natalija i njena razrednica Marija nastupile zajedno na Wings for Life utrci
Crna Kronika
PROMETNA NESREĆA