Foto: Luka Cerovina, Petra Ria, Zvonimir Ferina, Šimun Bućan
Raskošnost daju kombinacije koje su nastale recikliranjem jeansa po kojem je brand poznat.
Modni dizajner Robert Sever sinoć je okupio brojne poznate i odabranoj publici prezentirao spektakularnu novu kolekciju pod nazivom “Manifesto”.
U prepunoj dvorani Mozaik event centra uz ritmove snažne rock glazbe, s posebnom scenografijom i raskošnom kolekcijom još jednom je dokazao svoje mjesto na samome vrhu hrvatske modne scene. Kolekciju za sezonu jesen/zima 2023./2024. ekskluzivno su prvi mogli vidjeti brojni poznati među kojima su bile Sanja Doležal, Jelena Veljača, Alka Vuica, Barbara Kolar, Borna Kotromanić i mnogi drugi.
Posebnost ovog modnog događaja bila je scenografija koja je kreirana u suradnji s Tajanom Čanić Stanković, dugogodišnjom suradnicom. Središnja instalacija posveta je prolaznosti vremena i odražava nostalgiju kojom se Sever bavi i kroz izradu odjeće.
Kroz odbačene svakodnevne objekte koji su nekada bili velika vrijednost nečijeg života stvara se vizualna priča koja upravo ono “bezvrijedno” stavlja u format posebnog i značajnog – stvarajući novi život.
Vizualna priča
“Kolekcija koju smo stvarali zadnjih šest mjeseci sastoji se od 60 total lookova te je raskošna zbirka ideja koje su i ovoga puta u službi slavljenja žena, ženske ljepote i njihovih osobnosti. Vizualna priča referira se na brojne glazbene utjecaje koje su mi inspiracija i koji su kostur ove kolekcije, pa je cijela ideja upravo u sinkroniziranju tema kao što su rock, punk, glam rock, new wave, hippy chic, grunge – te ženske glazbene predstavnice kao muze koje stoje iza ove priče.”, govori dizajner.
Vrlo snažna referentna kolekcija vodi na vizualno putovanje kroz bogat kolorit, mješavinu romantičnih i ženstvenih uzoraka te blago koketiranje s etno i retro elementima.
Raskošnost daju kombinacije koje su nastale recikliranjem jeansa po kojem je brand poznat. Kao i svaki puta do sada kolekcija je upotpunjena ručno rađenim nakitom i pripadajućim detaljima.
Eponim Severovog rada uvijek je bila održivost te je jedinstvenost branda upravo to da je cijela kolekcija proizvedena u Hrvatskoj.
Uz samu kolekciju Sever je za goste dizajnirao poseban booklet koji sadrži grafički oblikovanu priču o kolekciji i inspiraciji za reviju.
Zbog limitiranog broja ovaj je booklet poseban raritet za posjetitelje ovoga eventa, a svaka stranica sadrži grafički dizajn s potpisom Roberta koja se može uokviriti kao slika za dekoraciju prostora.
Iza kreativne produkcije stoji sam Sever, za produkciju i logistiku bio je zaslužan Slobodan Velicki, PR i event organizaciju the Galerija agencija, dizajn scenografije potpisuje Tajana Čanić Stanković te glazbu DJ Kriss.
Ovaj modni događaj ne bi bio moguć bez podrške partnera – Jane Iredale, Poche Paris, PPD Global, Eugene Perma, Nisha, Lado, Iris MBM, Pollak Flowers i Catering Kata.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Hvalevrijedan potez
Pavle Marčinković otpisao potraživanje prema KK-u Zadar
Crna Kronika
NESREĆE
U prometnim nesrećama u Zadru ozlijeđeni pješaci, završili u bolnici
Ostali sportovi
Prva ŽMNL
Prva pobjeda Dasiadda, utiha Fortune protiv KB-a
Hrvatska
OCJENE
TripAdvisor: Hrvatska s razumnim cijenama i iskustvima vrijednih novca
Footopis
cilj ostvaren
Vatrena misija u Ligi nacija bila je uspješna: Posebno su impresionirali igrači ‘iz drugog plana’
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Crna Kronika
zloupotreba položaja