Foto: Robert Sever
Kolekcija donosi inovativne komade obuće i torbi koji zrače suvremenim stilom, kvalitetom i elegancijom
Poche Paris predstavlja svoju novu proljetno-ljetnu kolekciju, ostvarenu u suradnji s poznatim dizajnerom Robertom Severom koji je ove sezone preuzeo ulogu art directora i fotografa nove kampanje.
Kolekcija donosi inovativne komade obuće i torbi koji zrače suvremenim stilom, kvalitetom i elegancijom.
Kohezivni dizajn obuće i torbi
Kolekcija obiluje mnogim novitetima koji su vjerni filozofiji brenda Poche Paris – stvaranju suvremene i kvalitetne obuće za žene i muškarce. Raspon modela uključuje udobne mokasine za svaki dan, seksi sandale s visokom petom, pletene ravne sandale te udobne natikače, savršene za ljeto.
Torbe, kao glavni modni dodatak, vizualno prate ovu priču te su, kao i obuća, izrađene od najkvalitetnijih talijanskih materijala. Kohezivni dizajn obuće i torbi donosi lako kombiniranje komada za svaku priliku.
Vizuale za ovu kolekciju potpisuje Robert Sever, koji je u ulozi fotografa pronašao inspiraciju u starim plemićkim portretima. Na tim portretima plemići drže dragocjenosti koje simboliziraju njihov status i moć, a kroz Severove fotografije, obuća postaje dragocjenost svakog ormara, stoji u priopćenju.
Edicija ekskluzivnih komada
“Za ovu priču bila mi je idealna moja muza, Ana Stanković s kojom radim već dugi niz godina. Za mušku kolekciju izabrao sam Josipa Čolića, koji utjelovljuje ideju suvremenog mladog muškarca – za kakve je i stvorena Poche kolekcija,” istaknuo je Sever.
Poche Paris već nekoliko sezona nudi i selekciju odjeće iz kolekcije Robert Sever u svom dućanu u Zagrebu, u Gajevoj ulici. Ovoga puta, brend je pripremio posebnu ediciju ekskluzivnih komada dostupnih samo u ovoj ponudi.
Dugi niz godina obuća Poche Paris ukomponirana je u revije i kampanje brenda Robert Sever, što potvrđuje dugogodišnju uspješnu suradnju.
“S brandom Robert Sever surađujemo već nekoliko godina kroz revije i vizuale koje on stvara za naš brend. Kao art director ove sezone, osmislio je odličnu vizualnu kampanju u kojoj smo uspjeli uključiti i modele.”, govore iz Pochea.
Poche Paris, francuski modni brend, utjelovljuje bit pariškog stila – sofisticiranost i stav. Osnovan 2020. godine, brend je brzo stekao priznanje zbog svoje predanosti kvaliteti, individualnosti i jednostavnosti.
Njihov slogan, “Qualite, Personalite, Simplicite,” naglašava posvećenost pružanju besprijekornih proizvoda koji rezoniraju s ljubiteljima bezvremenske pariške mode.
Inspirirani vibrantnom kulturom i duhom Pariza, njihov dizajn odražava ove elemente, osiguravajući da svaki komad zrači jedinstvenim.
_
Photo i styling- Robert Sever
Modeli- Ana Stanković i Josip Čolić
Make up- Monika Špoljar i Sabina Šarić Novak za Jane Iredale
Kosa- Marta Habeić za Kuća Četki
Organizacija- Slobodan Velicki
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
Nije dobro
Organizatori odbacili nagađanja da bi OI u Parizu mogle biti otkazane zbog političkih previranja u Francuskoj
Nogomet
Copa America
Teški dani za argentinskog izbornika, Leo Messi je upitan za četvrtfinale Copa Americe
Košarka
pojačanje
‘Plusice’ dobile novu ‘Plusicu’: Stigla Sara Herceg
Crna Kronika
PRIJAVLJEN JE
Na Pašmanu dogovorio građevinske radove, uzeo novac, ali posao nije do kraja napravio
Crna Kronika
NOVA KRAĐA
Lopovi kradu sve što stignu! U Biogradu ukradena brodica s prikolicom
Zadar
ZADARSKA NOVINARKA
Sofija Kordić o boravku u Zadru 1991.: ‘Sve trgovine koje su imale srpski predznak zapaljene su, razbijene…’
Županija
upozorenje ivana matića
‘Nova cementara u Kruševu će biti veća od Obrovca, a projektom se guši razvoj turizma u ovom kraju!’
Kultura
DERIVAT
Jure Aras: U Ražancu smo našli otvorene ljude koji cijene naš rad
Zadar
RADOVI
OBAVIJEST Neke ulice u Zadru sutra bez struje
Scena
TIHANA NEMČIĆ BOJIĆ