Foto: Reuters
Google je u utorak otvorio javni pristup svom chatbotu Bardu kako bi od novih korisnika dobio povratne informacije koje mu mogu koristiti u utrci s Microsoftom u razvijanju tehnologije umjetne inteligencije.
Počevši od SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva, korisnici se mogu zabilježiti na listu čekanja za pristup Bardu na engleskom jeziku, programu koji je prethodno bio otvoren samo za one koji su ga testirali. Google opisuje Bard kao eksperiment koji omogućuje suradnju s generativnom umjetnom inteligencijom, tehnologijom koja se oslanja na podatke iz prošlosti kako bi kreirala novi sadržaj.
Nakon prošlogodišnjeg puštanja u rad ChatGPT-a, chatbota iz startupa OpenAI koji podržava Microsoft, u tehnološkom sektoru je započela utrka kako bi AI dosegao što veći broj korisnika. Očekivanje je da će umjetna inteligencija preoblikovati način na koji ljudi rade i privući poslovne korisnike.
Prošli tjedan Google i Microsoft su razmaku od dva dana objavili niz najava o umjetnoj inteligenciji. Obje tvrtke stavljaju tehnologiju pisanja u svoje programe za obradu teksta, kao i u druge softvere za suradnju. Ubacuju i marketinške alate za web programere kako bi mogli izraditi vlastitu aplikaciju koja se temelji na umjetnoj inteligenciji.
Na pitanje je li konkurencija natjerala Google da otvori Bard za javnost, viši direktor Jack Krawcyzyk odgovorio je da je tvrtka usredotočena na korisnike. Unutarnji i vanjski korisnici su upotrijebili Bard za “povećanje produktivnosti, ubrzavanje ideja, poticanje znatiželje”, rekao je.
U demonstraciji stranice bard.google.com, Krawczyk je pokazao kako program u trenutku proizvede blokove teksta, za razliku od ChatGPT-a koji ispisuje odgovore riječ po riječ.
Bard također ima opciju koja prikazuje tri različite verzije ili “skice” bilo kojeg od odgovora između kojih korisnici mogu birati. Postoji i gumb na kojem piše “Google it,” ukoliko korisnik želi pretražiti dodatne informacije na webu.
Za razliku od ChatGPT-a, Bard nije sposoban za generiranje računalnog koda, objavio je Google na svojoj web stranici. Google je također rekao da je ograničio Bardovo pamćenje prethodnih razmjena u chatu. Objavili su i da trenutno ne koriste Bard za oglašavanje, što je inače srž Googleovog poslovnog modela.
Problem koji ostaje je točnost. “Bard neće uvijek biti u pravu”, stajalo je upozorenje u Googleovom skočnom prozoru tijekom demonstracije. U promotivnom videu prošlog mjeseca pokazano je kako je program netočno odgovorio na pitanje. Nakon toga se tržišna vrijednost Alphabeta smanjila za 100 milijardi dolara.
Google je istaknuo nekoliko pogrešaka tijekom demonstracije. Na primjer, Bard je kao odgovor na jedan upit pogrešno ustvrdio da je papratima potrebna jaka i neizravna svjetlost.
U drugom slučaju Bard je proizveo devet odlomaka teksta kada su ga zamolili za četiri. Nakon tog odgovora, Krawczyk je kliknuo gumb s palcem prema dolje kao povratnu informaciju za Barda.
“Svjesni smo ograničenja tehnologije, pa želimo biti vrlo promišljeni u ritmu kojim ovo uvodimo”, rekao je.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Engleska
Emery produžio s Aston Villom. Klub je blizu Lige prvaka i povijesnog plasmana
Hrvatska
odluke predsjedništva
Grbina pitali je li SDP odustao od Milanovića: ‘Okej, odgovor je da’
Nogomet
Nogomet
Giroud odlazi u MLS! Najbolji strijelac u povijesti francuske vrste se pridružuje nekadašnjem suigraču
Zadar
konferencija „RethinkBlue“
Plava ekonomija treba pomiriti gospodarski rast i očuvanje našeg morskog okoliša
Hrvatska
svađa
Raskol u Mostu: Bračni par Raspudić odlučio napustiti stranku!?
Scena
VICE MARTINOVIĆ
TRAGEDIJA U ‘VEČERI ZA 5’: Natjecatelj umro nakon snimanja, obitelj je htjela da se emisija prikaže
Zadar
PREDIVNO
Prvi put u Zadru zaposleni mladi s Down sindromom: ‘ Imaju predivnu voditeljicu i ekipu…’
Zadar
odjel za ginekologiju
VRIJEDNO PRIZNANJE Zadarska bolnica domaćin prvog tečaja ginekološke endoskopske kirurgije
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
'za zadar'