Petak, 1. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Po jutro se dan poznaje

Ako ujutro odradite ovaj trening, kalorije se brže tope

Autor: Mija Dropuljić

12.02.2024. 07:38
Ako ujutro odradite ovaj trening, kalorije se brže tope

Foto: iStock

Promijenite svoju jutarnju rutinu kako bi brže i bolje izgubili višak kilograma



Da je jutro idealno vrijeme za sportske aktivnosti, potvrdile su brojne studije. Ne samo što je fizička aktivnost najbolji način da se razbudimo i započnemo dan, nego nas jutarnje aktivnosti pripremaju i za ostatak dana. 


Fizička aktivnost na prazan želudac troši do 20 % više kalorija. Ako vam je ova informacija privukla pozornost, onda je vrijeme da svoj dan započnete sa sportom. 


Ako kod kuće nemate sprave, poput sobnog bicikla, ili ne želite ići u teretanu, imamo za vas savršenu aktivnost za koju ne morate izdvojiti puno vremena niti duboko zagrabiti u novčanik – u pitanju je preskakanje užeta. 




 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli Cah Sandalo | aquela que pula corda (@cahsandalo)


Preskakanje užeta ima brojne benefite


Preskakanje užeta nije samo odlična zabava za djecu, ova aktivnost izuzetno dobro troši kalorije. Osoba koja ima oko 70 kilograma u 15 minuta ove fizičke aktivnosti sagorijeva do 220 kalorije. Uz to tijelo i nakon što završi ova aktivnosti, nastavlja sagorijevati kalorije. 


No, preskakanje užeta ne skida samo efikasno kilograme.


Preskakanje užeta je izvrstan način poboljšanja kardiovaskularnog zdravlja. Ova aktivnost povećava otkucaje srca, poboljšava cirkulaciju krvi i povećava kapacitet pluća. Redovito preskakanje užeta može pomoći u održavanju zdravog srca i krvnih žila. 


 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli Pug dog lover (@pug_dogg_lover)


Kako ova aktivnost pozitivno djeluje na našu koordinaciju i ravnotežu. Preskakanje užeta uključuje koordinaciju ruku, očiju i nogu, poboljšavajući time motoričke vještine. Ova aktivnost također zahtijeva određenu razinu ravnoteže, što može doprinijeti poboljšanju općih sposobnosti tijela.


Ova aktivnost aktivira različite skupine mišića, uključujući noge, stražnjicu, ruke i trbušne mišiće. Redovito vježbanje može pridonijeti toniranju mišića i povećanju snage. Redovito preskakanje užeta povećava izdržljivost tijela. To znači da ćete s vremenom moći izdržati duže periode vježbanja bez umora.