
Ovogodišnja verzija je redizajn modela iz 2019. godine, tako da i dalje pripada četvrtoj generaciji SUV-a - uz dizajn, promijenili su se značajnije i motori te njihova potrošnja
BMW je predstavio novi X5, koji će biti lansiran u travnju 2023. godine. Ovogodišnja verzija je redizajn modela iz 2019. godine, tako da i dalje pripada četvrtoj generaciji SUV-a koji je u velikoj mjeri utjecao na promjene unutar stremljenja automobilske industrije. Promjene modificiraju vanjski i unutarnji izgled, a inovirana je i ponuda motora – gotovo sve verzije su snažnije i manje troše.
I dok je prvi X5 mjerio 4,67 m duljine, 1,87 m širine i 1,71 m visine, današnji X5 mjeri 4,94 metra duljine, ravno dva širine i 1,77 metara visine. Kao najtraženija ističe se opcija xDrive30d – 298 KS, težina 2.295 kg, prosječna potrošnja 7,1 l/100 za koju, ovisno o tržištu, treba izdvojiti od 85 do 90 tisuća eura.
Sprijeda se novi X5 razlikuje uglavnom po svjetlima koja su uža i imaju drukčiji dizajn. Rešetka ostaje ista, ali branik je potpuno nov. Straga se mijenjaju samo svjetla koja imaju istu geometriju, ali drukčiju konfiguraciju, dok su standardne presvlake od posebne imitacije kože što se koristi i za presvlačenje dijela armaturne ploče.
Istaknuli smo i promjene kod motora. Pa tako BMW X5 xDrive30d ima 298 KS (33 više nego prije) i troši 7,1 l/100 km (četiri desetinke manje). BMW tvrdi da je napravio promjene u podmazivanju i sustavu ubrizgavanja, što je pozitivno djelovalo na istaknute parametre. X5 xDrive40i sada je snažniji (380 KS umjesto 340) i osjetno mu je smanjena dozvoljena potrošnja (s 10 na 8,5 l/100 km). Verzija M60i xDrive je nova, dok motor koji daje istu snagu kao i prethodni M50i xDrive (530 KS) zahvaljujući tehnološkim doradama smanjuje potrošnju s 12,2 na 11,6 l/100 km.
Plug-in hibridna verzija je ona koja se najviše mijenja. Dosadašnji xDrive45e imao je 394 KS i 87 kilometara električnog dosega. Novi xDrive50e ima 489 KS i 110 kilometara. Veća snaga je zbog činjenice da i motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor daju više (313 CV i 197 CV, prije 286 odnosno 113 CV). Autonomija se poboljšava (s 89 na 110 km) jer je baterija većeg kapaciteta, s 24 bruto kWh ide na 29,5, a iskoristive se povećavaju s 21,6 na 25,7 kWh.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
Sumnjivac priveden
Najmanje šestero ozlijeđenih u pucnjavi na Floridskom državnom sveučilištu
Plodovi zemlje i mora
RIBOLOVNA PROGNOZA
Proljetni vjetrovi zovu u ribolovne avanture
Košarka
Zaključci sa skupštine
ABA liga već se ujesen širi na do 20 klubova
Hrvatska
bez hrane i lijekova
U domu za starije u Rupi inspekcija dan prije utvrdila cijeli niz nepravilnosti
Sci-Tech
Na egzoplanetu K2-18b
Znanstvenici našli dokaze za mogući izvanzemaljski život
Zadar
SNAŽAN VJETAR
[FOTO] Jugo odnijelo dio krova trgovinskog centra
Županija
Naselje u sastavu Općine Poličnik
MISTO MOJE (17) Visočane s bogatom i burnom poviješću, otvaraju se turizmu
Zadar
Sporna cesta
Gradonačelnik odgovorio stanarima Ulice M. Krleže: Svojatanje te čestice je protuzakonito
Nogomet
odluka komisije hns-a
PALA ODLUKA Sinovčić i Buljat više se nemaju pravo kandidirati za predsjednika županijskog nogometnog saveza
Crna Kronika
divljanje u prometu