ponedjeljak, 6. svibnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

Hrvatski Idols

Velika medijska kampanja za novi glazbeni megaspektakl »Superstar«

Autor: Ivana Kocijan

12.04.2023. 08:50
Velika medijska kampanja za novi glazbeni megaspektakl »Superstar«

Foto: RTL

RTL-ovci kao ikone pop kulture



Kako je to na jedan dan postati prepoznatljiva ikona popularne kulture?


Odgovore na to pitanje znaju omiljena RTL-ova lica koja su se priključila velikoj kampanji za novi RTL-ov glazbeni megaspektakl Superstar, hrvatsku inačicu franšize Idols. Kako je to na jedan dan postati pravi superstar, iskusila su i RTL-ova lica koja su se za potrebe kampanje na društvenim mrežama pretvorila u neke od najprepoznatljivijih ikona popularne kulture. Iza ove zabavne i inovativne kampanje stoje Eugenija Prša i Luka Grubišić, mladi članovi RTL-ova videoodjela.


Zoran Šprajc pretvorio se u »kuma« te, sjedeći na čelu stola, svima onima koji se još dvoume bi li se prijavili obećao »ponudu koju neće moći odbiti« – vrijednu novčanu nagradu od 50.000 eura.




Ana Brdarić Boljat nakratko je postala glavni lik iz filma genijalnog Wesa Andersona te za buduće natjecatelje pripremila mikrofone i kamere, a Damira Gregoret dočarala je crno-bijeli ugođaj film noira, uz prikladnu kostimografiju i jazz pozadinu, kao lukava detektivka koja ima samo jedan cilj – otkriti sljedeću glazbenu zvijezdu.


Trener iz Života na vagi Edo Mehmedović uplovio je u brzu i dinamičnu scenu, tipičnu za redatelja Edgara Wrighta te pozvao nova talentirana lica da prihvate ovaj glazbeni podvig, dok se Maja Ćustić vratila u šarene 1980-e i na kratkom satu aerobika izazvala one najhrabrije da puste svoj glas.