Mercedes je predstavio dostavnjake eCitan i EQT koje pokreću isključivo elektromotori
U rujnu 2021. Mercedes-Benz Vans lansirao je novi Citan, koji je vrlo popularan među kupcima. Sada ga slijedi potpuno električna verzija, eCitan. Nudi sve prednosti malog kombija s konvencionalnim pogonom, bez kompromisa. Kompaktne vanjske dimenzije s velikom količinom prostora, kao i velikim kapacitetom nosivosti, otvaraju širok raspon mogućih upotreba u distribuciji unutar grada, uslugama i prijevozu. Sada je Mercedes-Benz Vans predstavio još nekoliko primjera lokalnog prijevoza bez emisije CO2. Nakon serije modela u segmentima srednjih i velikih kombija vozila u klasi kompaktnih kombija uskoro će također biti dostupna za narudžbu kao potpuno električne varijante. U segmentu komercijalnih dostavnih vozila eCitan se lansira kao Panel Van s izborom između dvije duljine: kompaktna verzija od 4.498 mm i duga verzija od 4.922 mm. Kao Tourer, čija je kombinirana potrošnja energije svega 19,16 kWh/100 km za komercijalni putnički prijevoz, u početku će biti dostupan kao »kompaktna« verzija, dok će se dugačka verzija pojaviti nešto kasnije.
Ovisno o modelu, radni domet je između 280 i 284 kilometra prema WLTP-u. Time se zadovoljavaju potrebe komercijalnih kupaca koji često koriste modele malih kombija kao kurirska, prijevozna i dostavna vozila u urbanim područjima. Na stanicama za brzo punjenje baterija od 45 kWh puni se od 10 do 80 posto unutar 38 minuta s instaliranim 80 kW DC punjačem. Glavna prednost: nosivost i korisna nosivost usporedivi su s onima kod modela Citan s konvencionalnim pogonom. Za kompaktni furgon to je 2,9 prostornih metara i više od 544 kilograma nosivosti, za dugi model 3,7 »kubika« i do 722 kilograma. Cijene za 90 kW eCitan počinju od oko 36.000 eura za kompaktni model kao Panel Van.
Tu su i klizna vrata koja se široko otvaraju i nizak utovarni prag visine 57 centimetara omogućuju praktičan pristup unutrašnjosti i lak utovar vozila. Budući da su klizna vrata posebno praktična na skučenim parkirnim mjestima, druga su dostupna na zahtjev. Prtljažni prostor također je lako dostupan straga. Dva dijela stražnjih vrata mogu se zaključati u položaju od 90 stupnjeva i okrenuti u stranu do 180 stupnjeva. Stražnja vrata dostupna su kao opcija. Kao i fiksna pregrada (sa i bez prozora) između vozačeve kabine i prtljažnog prostora, dostupna je i zakretna pregrada. Rešetka na suvozačevoj strani može se okrenuti za 90 stupnjeva, okrenuti prema vozačevom sjedalu i zaključati. Suvozačevo sjedalo je preklopivo. To stvara ravnu površinu za prijevoz osobito dugih predmeta. Duljina prtljažnog prostora tada je 3,05 metara za kompaktnu verziju i 3,41 metar za dugu verziju. Dostupna je i spojka za prikolicu.
eCitan Panel Van i Tourer dostupni su u BASE i PRO linijama opreme. PRO linija ima vizualne nadogradnje i još više funkcionalnosti. Na primjer, ručke na vratima i poklopac vodilice kliznih vrata obojeni su u boju vozila. Unutrašnjost i prtljažni prostor imaju LED osvjetljenje. Kao standard, eCitan PRO također dolazi s Mercedes-Benz audiosustavom, vozačevim sjedalom podesivim po visini, klima-uređajem, prednjim električnim podizačima prozora s udobnom funkcijom i plastičnim podom u prtljažniku. Opcijski paket za dizajn interijera nudi dodatne značajke visoke kvalitete kao što su crni ukrasi visokog sjaja na ploči s instrumentima, kromirani okviri na otvorima za zrak na ploči s instrumentima i na zvučnicima, kao i kromirane ručke vrata u unutrašnjosti.
Vrlo se slično može ustvrditi i za Mercedes-EQ EQT čija je kombinirana potrošnja energije još i manja – 18,99 kWh/100 km, kao mali kombi kombinira varijabilnost i visokokvalitetnu razinu opreme T-klase – njegov sestrinski model na konvencionalni pogon – s prednostima potpuno električnog pogona.
Električni mali kombi kombinira kompaktne vanjske dimenzije s dovoljno prostora. Istodobno, zahvaljujući zaštićenoj ugradnji baterije u podvozju koja štedi prostor, s povoljno niskim težištem, nudi gotovo istu varijabilnost i funkcionalnost u unutrašnjosti kao T-klasa s konvencionalnim pogonom. EQT je dugačak 4.498 milimetara, širok 1.859 mm i visok 1.819 milimetara. Ove godine slijedi varijanta s dugim međuosovinskim razmakom. Baš kao i T-klasa, novi EQT nudi mnoge prednosti koje čine život lakim i udobnim za obitelji i rekreativce. To uključuje niski utovarni prag od samo 561 milimetra, što olakšava utovar teških predmeta. Klizna vrata s obje strane vozila imaju otvor za otvaranje od 614 milimetara u širinu i 1.059 milimetara u visinu. To omogućuje praktičan pristup stražnjem dijelu, a utovar se može izvršiti fleksibilno s tri strane, uključujući vrata prtljažnika. Na stražnjoj klupi ima mjesta za do tri dječja sjedala.
najnovije
najčitanije
Zadar
financijska izvješća
Poznato kako posluju gradske tvrtke. Tri u minusu, a iznos gubitaka jedne nije nimalo zanemariv
Košarka
Kvalifikacije za EP
Božić i Smith predvodili Sesarovu družinu do važne pobjede kontra Bosne i Hercegovine
Košarka
Službena potvrda
Pep Guardiola produžio ugovor s Manchester Cityjem
Svijet
otkrio putin
Rusija ispalila hipersoničnu raketu na Ukrajinu kao upozorenje Zapadu
Plodovi zemlje i mora
korisni savjeti
Preporučuje se obaviti jesensku gnojidbu tla
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.