
Foto: Reuters
Kao što znate, od 2035. godine na području Europske unije neće se više prodavati benzinski i dizelski automobili, pa čak i hibridi, odnosno plug-in hibridi. Mnogi to pozdravljaju, a puno je i onih koji u tome vide promašeni potez, koji bi mogao naštetiti europskoj industriji. Italija je, na primjer, pojačala svoje negodovanje, a ministar prometa Matteo Salvini nazvao je samoubojstvom prelazak na električna vozila i poklonom kineskoj autoindustriji, piše revija HAK.
Jasno je zašto tako razmišlja. Kineska autoindustrija ogroman je dio svojih kapaciteta prebacila na proizvodnju električnih vozila, koja su konkurentija nego europska, odnosno i do 10.000 eura jeftinija, ako se uspoređuju modeli u istim klasama. Čak se i veliki europski proizvođači muče s prodajom električnih automobila u Kini jer je lokalna konkurencija presnažna.
– Svima nam je stalo do vode, kvalitete zraka i čišćeg okoliša, ali to ne znači otpuštanje milijuna radnika i zatvaranje tisuća poduzeća. Ideološki fundamentalizam električne energije je samoubojstvo i dar Kini – rekao je Salvini, koji vodi desnu stranku Lega Nord.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Jose Luis Chilavert
Odluka FIFA-e razbjesnila je legendarnog paragvajskog vratara: “Južna Amerika zaslužuje više od tri utakmice SP-a”
Novosti
Charles Michel
Ukrajina bi mogla postati članica EU-a do 2030.
Košarka
KOŠARKAŠKA PEČALBA
Zadarski igrači i treneri na radu u inozemstvu otvorili novu sezonu
Nogomet
Povratak na staro
Nakon UEFA-e i FIFA ukinula zabranu nastupa mladim ruskim selekcijama u međunarodnim natjecanjima
Zadar
DEMOGRAFSKI PAD
Zadar i Zadarska županija suočavaju se s kompleksnim problemom
Zadar & Županija
Rođeni Sutomišćanin
Bodul s Ugljana: U njujorškoj Plazi ostvario sam svoj – američki san
Županija
dug za cestu
Općina Stankovci u blokadi!
Zadar
STABILIZACIJA TRŽIŠTA
Promet nekretninama u Zadarskoj županiji pao za više od 20 posto
Crna Kronika
SVE VIŠE ŽRTAVA
U autobusu smrti bio je i mladi bračni par iz Dalmacije
Zadar
kod divlje svinje